2011 yılının ilk genel memur alımının tercihlerinin üzerinden sekiz gün geçmesine rağmen 4-6 bin tl maaş ile eleman çalıştıran ÖSYM hala memur alımı sonuçlarını açıklamadı. Aslında tercihlerin bitim saatinden hemen sonra açıklanacak sisteme sahip olan ösym vatandaşları neden bu denli beklemeye mahkum ettiği bilinmiyor. Sağlık bakanlığı atama sonuçlarının 4 günde açıklandığı biliniyor, karşılaştırma bile yapılsa 2 katı süre geçtiği görülüyor.Sistemin yanlış işleyişi, memur alımının bilinmezlikleri
içinde ösym'den bir an önce KPSS tercih sonuçlarını açıklamasını bekliyoruz...
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.