TGS Yer Hizmetleri İş Başvurusu

tgs-is-ilanlari
TGS iş başvurusu
Sitemizde thy iş başvurusu ve havaş iş başvurusu bağlantılarımızı biliyorsunuz. TGS yer hizmetleri (Turkish groung service) thy ve havaş tarafından kurulan yeni bir şirket ve tüm illerimizdeki havaalanlarında eleman çalıştırmak için kurulmuş. bu yılın başından beri 5 bin kişiye iş olanağı sağlayan şirkete iş başvurusu yapmak için bu yazımızdaki bağlantımızı kullanabilirsiniz. TGS yer hizmetleri iş başvurusu için THY iş başvurusu bağlantımızı kullanmanız yeterli olmaktadır. tgs yer hizmetleri şirketinin henüz bir web sitesi bulunmamakta.

TGS yer hizmetleri çok kısa sürede iş arayan arkadaşların rağbet ettiği bir firma. tgs yer hizmetleri thy ve havaş şirketlerinin personel alımı ile ilgilenmesi için açılan bir şirket. medyada henüz yer
almayan tgs yer hizmetleri iş başvurusu yapmakta gecikmeyin.

96 yorum:

  1. Düzenle
    ramazan dedi ki...Merhaba
    Ramazan tekin

    İst.Üni.T.B.M.Y.O Elektrik bölümü mezunuyum
    Anadolu üni. Açık öğretim
    3. sınıföğrencisiyim

    Silahlı Özel güvenlik elemanı

    k.çekmece sefaköy de ikamet etmekteyim
    0535 481 04 79
    ramazante11@hotmail.com

    11.06.1983 Gebze/kocaeli doğumluyum
    sigara vb. içki vb kullanmıyorum

    YanıtlaSil
  2. yüksel geleş 1973 balıkesir dog meslek lisesi mezunuyum elektrik bl ayrıca özel güvenlik silahlı belgem var cep 05356675214

    YanıtlaSil
  3. ben 5 yıldır işsizim şuan inşatlara çalışıyorum bana bir iş bulursanız sevinirim samsunda yazıyorum

    YanıtlaSil
  4. mrb ben tevfik coşkun 2 senedir işsizim iş arıyorum.istanbul küçükçekmecede ikamet etmekteyim.bana uygun bir iş için yardımcı olursanız sevinirim.cep tel 0533 354 28 23 e-mail:tevfik_coskun66@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. halil albayram yaş 35 ca2 sürücü belgem ve forklift kullanma belgemle iş arıyorum iş tecrübem şöförlükte 10 yıl forklifte 5yıl tel 05357755891 şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Ankara Üni. MYO Muhasebe bölümü mezunuyum
    Anadolu Üni. AÖF İşletme Bölümü mezunuyum
    Gebze Kocaelinde İkamet etmekteyim
    Acil işe ihtiyacım var
    05336409118
    Tşkler,

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Ankara Ünv. MYO Muhasebe bölümü mezunuyum
    Anadolu Ünv. AÖF İşletme bölümü mezunuyum
    Gebze Kocaelinde ikamet ediyorum
    Acil işe ihtiyacım var
    05336409118
    Tşkler,

    YanıtlaSil
  8. iyi günler ben hasan ovalı istanbul yenibosnada ikamet ediyorum E sınıfı ehliyetim var bilgisayar sertifikam var 25 yaşındayım askerliğimi yaptım ACİL İŞE İHTİYACIM VAR
    0545 546 0601

    YanıtlaSil
  9. FATİH TÜRKOĞLU11 Haziran 2010 01:24

    MERHABA BEN FATİH 1982 İZMİR DOGUMLUYUM İZMİRDE İKAMET EDIYORUM.ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.YABANCI DİL VE BİLGİSAYAR EGİTİMİ ALDIM.İNGİLİZCEM İYİ DÜZEYDE.9 YILDIR SATIŞ TEMSİLCİLİGİ YAPIYORUM.İNSAN İLİŞKİLERİ KONUSUNDA OLDUKCA TECRÜBELİYİM.SİGARA KULLANMIYORUM.GELİŞMEYE VE ÖGRENMEYE ACIK Bİ YAPIM VARDIR.İNSAN PSİKOLOJİSİNİ İYİ BİLEN EMPATİ KURAN , STRES ALTINDA CALISABİLEN,SAKİN ,KRİZ ANINI YÖNETEBİLEN,HEDEFLERİ OLAN Bİ YAPIYA SAHİBİM ŞİRKETİNİZ BÜNYESİNDE EKİBİN BİR PARASI OLARAK UZUN YILLAR CALISMAK İSTİYORUM.MÜLAKATINIZA CAGRILMAYI TALEP EDİYORUM.BASARILI OLUCAGIMA EMINIM.İLGİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER fatih TÜRKOĞLU 554 459 64 70

    YanıtlaSil
  10. 33 Yaşındayım Anadolu Üniversitesi kamu yönetimi 2sınıf ögrencisiyim Bilgisayar işletmeni sertifikam acil işe ihtiyacım var yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  11. MERHABA BEN NURTEN 33 YAŞINDAYIM İZMİRDE İKAMET EDYORUM ANADOLU ÜNİVERSİTESİ KAMU YÖNETİMİ ÖGRENCİSİYİM BİLGİSAYAR İŞLETMENEİ SERTİFİKAM VAR 533 4394855

    YanıtlaSil
  12. GÜLŞAH ÖZTÜRK18 Haziran 2010 12:44

    BEN GÜLŞAH ÖZTÜRK.KADİRHAS ÜNİVERSİTESİ İŞLETME LİSANS MEZUNUYUM.23 YASINDAYIM.OKUL HAYATIM BOYUNCA SATIŞ PAZARLAMA ALANINDA İŞ TECRÜBELERİM OLDU.ÖZGÜVENİ OLAN BİRİYİMDİR.SABIRLI VE AZİMLİ BİRİYİMDİR.ÇALIŞMAYI VE ÖGRENMEYİ SEVİYORUM.İNSANLARLA OLAN İLETİŞİMİMİN İYİ OLDUGUNU DÜSÜNÜYORUM.PREZENTABL BİRİYİM.ESNEK CALISMA SAATLERİNE VE TAKIM CALISMASINA UYUM SAGLARIM.ŞİRKETİNİZİ KENDİ ŞİRKETİM GİBİ BENİMSEYİP ÇALISACAGIMA VE ŞİRKETİNİZDE BASARILI OLACAGIMA VE SİZE KATKI SAGLAYACAGIMI DÜSÜNÜYORUM.TGS GİBİ BİR ŞİRKETTE ÇALISMAK GURUR VERİCİ OLACAKTIR.NİTELİKLERİNİZE UYGUN OLDUGUMU DÜSÜNÜYORUM.TESEKKURLER 0554 278 51 15

    YanıtlaSil
  13. Erhan Saltan. İstanbul Üni. Jeofizik Müh. 3. sınıf öğrencisiyim. Sorunlara pratiik çözümler getirebilen, analitik düşünebilen biriyim. Diksiyonum iyidir ve karşımdakine kısa zamanda istediğimi anlatabilirim. Teşekkürler: 0535 949 70 35

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben yagmur kapan 1989 dogumluyum bu sene ist.aydın üniversitesi turizm ve otel işletmeciliği bölümünü bitirdim 3senedir magazada kasiyer olarak calışıyorum okulumun bitmesiylede kendi sektörümle alakalı işler yapmak istiyorum ve tgs'yi kendime yakın görüyorum şimdiden tesekkürler.. yagmur_gfb_3604@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. SLM BEN YASEMİN ARKADAŞLAR YORUM YAZMIŞSINIZ AMA SİZİ ARAYAN OLSDU MU MERAK ETTIM BENDE YAZCAM DAHA ÖNCE DENEMEDIM CVP VERİRSENZ TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  16. nerden başvuru yapacagız TGS ye anlamadım.bende üniversite mezunuyum.olursa TGS nın bünyesinde çalışmak istiyorum.0536 286 46 55 adım ZAMAN KARAKAYA

    YanıtlaSil
  17. merhaba ben MUSA BOZKURT şuanda Gozen Aviation Security şirketinde çalışmaktayım havalimanında 5 ci seneme girdim tecrübem yüksek seviyede tgs yer hizmetlerindee veyaa harekatçı olmak için iyi bilgiyee sahibim eğer uygun görülürsem sizlerlee çalışmayı çok isterim saygılarımlaa musabozkurt_17@hotmail.com 05333753525

    YanıtlaSil
  18. SELAM 1975 aydın doğumlu ve aydında ikamet etmekteyim sizinle çalışmak isterim saygılar

    YanıtlaSil
  19. MERHABA BEN FULYA PALANLI TGS DE ÇALIŞMAK İSTİYORUM LİSE MEZUNUYUM 0534 448 6525 ANADOLU YAKASINDA OTURUYORUM.

    YanıtlaSil
  20. merhaba ben bahtiyar aydogdu Tgs de çalışmak istiyorum. 4 senelik işletme açıköğretim mezunuyum.istanbul anadolu yakasında ikamet etmekteyim.

    YanıtlaSil
  21. Selam Ben Çağkan Mustafaoğlu Z.K.Ü. Büro Yönetimi ve Sekreterlik Bölümü mezunuyum. 1986 doğumluyum orta derece ingilizcem mevcut.Tav özel güvenlikte Havaş firması adına çalışmaktayım TGS'de Operation bölümüne Talibim.Teşekkürler. 05447622859 "cagkanmustafaoglu@hotmail.com"

    YanıtlaSil
  22. merhaba ben canan tgsde calısmak istiyorum universite mezunuyum yabancı dılım var ankarada oturuyorum tl 05413716010 cananim_84@msn.com akp mılletvekılı salıh kapusus

    YanıtlaSil
  23. MERHABA IŞINSU BEN TGS DE ÇALIŞMAK İSTİYORUM
    KOLEJ MEZUNUYUM İŞLETME OKUYORUM MAİL ADRESİM
    fatmadeniz43@hotmail.com ÇALIŞIĞIM YERLER TÜRKCEL ÇAĞRI MERKEZİ UPS KARGODA ARAÇ DENETİMİNDE YÖNETİCİLİK YAPTIM MNG KARGODA AYNI GÖREV ÇELEBİ HAVA YOLLARINDA DA ÇALIŞTIM SİZDEN HABER BEKLİYORUM TEŞEKKÜR EDERİM KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  24. slm ben arif süer 1969 dogumluyum yuzde 60 raporluyum istanbul şirievlerde ıkamed edıyorum lıse mezunuyum engelı kontejanızsa calısmak ıstıyorum saygılar tlf 05357910229

    YanıtlaSil
  25. selam ismim ufuk 19-07-1983 doğumluyum.AÖF yerel yönetimler okuyorum.asansör bakım montaj revizyon,ayrıca E sınıfı ehliyetim var.eğer isterseniz sizinle çalışabilirim.0507 299 68 19 ufukozkan23@hotmail.com TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  26. 1971 ALMANYA DOĞUMLUYUM.İYİ DERECE ALMANCA VE İNGİLİZCEM VAR. AÖF İKTİSAT BÖLÜMÜ ÖĞRENCİSİYİM.ÇALIŞTIĞIM ŞİRKETE GÖREVİM ;MÜŞTERİ TEMSİLCİLİĞİ.BÜNYENİZDE ÇALIŞMAYI İSTİYORUM.SAYGILARIMLA... ZERRİN ARABACI MAİL ADRS:zerrin.batus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. selam ben batmandan selman nigar 1981 doğumluyum yüksek okul otomotiv bölümünden mezunuyum e ehliyetim ve usta öğretici belgelerim var. tel:0537 742 79 85 tgs'de çalışmak istiyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. meraba ben esengül akkaya 1981 doğumluyum daha once çelebide uçak içi temizlikte görev aldım şimdide TGS de çalısmak ıstıyorum mail adresim tufan_fb_1996@hotmail.com tel 05387469343 haber bekliyorum iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  29. ismail durdabak30 Temmuz 2010 19:01

    MERHABA BEN İSMAİL DURDABAK 1970 DOĞUMLUYUM BOYUM 1.76 KLM 65 ŞÖFÖRLÜK VE POMPACILIK DENEYİMİM VAR 20 YILDIR ŞUAN İŞSİZİM KIRKLARELİDE İKAMET EDİYORUM YER SORUN DEĞİL SİZLERLE ÇALIŞMAKTAN MEMNUNİYET DUYARIM MAİL ADRESİMkocausta2009@hotmail.com tel.05446143485 tşkler

    YanıtlaSil
  30. sibel durdabak30 Temmuz 2010 19:05

    merhaba ben sibel durdabak boyum 1.76 kl 85 kasiyerlik ve tezgahtarlık deneyimim var bana verilen her görevi yapacağımdan emin olabilirsiniz 8 aydır işsizim sizlerle çalışmaktan memnuniyet duyarım kırklarelide ikamet ediyorum ama sorun değil mail.adresim.kasiyer_1979@hotmail.com tel.05446143485

    YanıtlaSil
  31. mehaba ben ÖZKAN BAYBÖRÜ 1980 doğumluyum kimya end meslek lisesi mezunuyum evliyim ankarada üç yıl taksicilik yaptım hacettepe hastanesinde 6ay biokimya lab,ında staj yaptım askerliğimi sıhhıye komando olarak yaptım Ankarada ikamet ediyorum şuan işsizim GSM:0543 277 70 80 TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  32. Önkoşulalr ile bilgisi olan var mı eğitimler işe alım sureci verilen teminat bedeli vs. ben aşağı yukarı 20 gundur bugun git yaarın gel ha bugun ha yarın derken atılan gunler sayısı haddini aştı dediğim gibi 20 gun.her gun sabah yaptıgım gorusme sonucu 2 gun sonrası için gel diyorlar.bugun eğitimler v.s var deniliyor. teminat bedeli olarak oradan bir gorevli bir miktar talep etti ve bunun tarafımza odeneceğini belirtti fakat halen bir sonuc yok bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.

    YanıtlaSil
  33. Merhaba ben çağlar baysan.ankarada ikamet ediyorum.İktisat mezunuyum
    askerlik hizmetimi yaptım...
    27 yaşındayım iş arıyorum...
    teşekkürler...
    caglarbaysan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. MERHEBA ŞUANDA THY DE TAŞERÖN FİRMADA OFİS İŞİNDE ÇALIŞIYORUM. TGS DE MEMUR OLARAK ÇALIŞMAK İSTERİM. LİSE MEZUNUYUM İNGİLİZCEM VAR.BİLGİSYAR BİLİYORUM. FULYA PALANLI 0534 448 65 25

    YanıtlaSil
  35. ben e-d ehliyetli halen bi şirkette A grubu şöför olarak çalışan 1984 doğumlu biriyim.sizle çalışmak isterim.(push back çi )0542 244 02 57

    YanıtlaSil
  36. ben sabiha gökçen hava alanında çalışıyorum.iş başvuru formuna nasıl ulaşablirim yer hizmetleri için başvuruda bulunmak istiyorum.kocaeli üniversitesi mezunuyum 1,75 boy ve 51 kiloya sahip bir bayanım lev_es_es26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. mereba ben hüseyin %40 özürlüyüm meslek lisesi mezunuyum özel eğitimlerim bilgisayar işletmenliği + büro yönetim ve ön muhasebe/sekreterlik eğitimleri aldım 1982 doğumluyum beni değerlendirirseniz sevinirim tşkler. zonguldak ereğliliyim

    YanıtlaSil
  38. 28,08,1986 doğumluyum askerliğimi bitirdim sosyal bilimler bölümü lise mezunuyum halen bi reklam şirketinde ustabaşı olarak çalışmaktayım bu iş başvurumun sebebi daha düzenli bi hayat ve güven duymak 05345832746

    YanıtlaSil
  39. KOCAELİDE İKAMET EDİYORUM VE THY YER HİZMETLERİ BÖLUMLERİNDE CALIsMAK İSTERİM GEREKLİ BİLGİ VE SİZİNLE İRTİBATA GECEBİLECEGİM BİR SEKİLDE YARDİMCİ OLURSANİZ M.OLURUM

    CEP: 0543 416 36 55

    MAİL: tegmen_075@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. ümit kılıç 12/06/1986 istanbul dogumluyum sakerligimi 4 ay once bitirtim su anda is arıyorum her isi yaparım. askere gitmeden once tezgartarlık,markette reyonculuk kasiyerlik yaptım 05313176942 dilek sabancı ticaret meslek lısesı mezunuyum

    YanıtlaSil
  41. Merhaba,
    28.03.1984 doğumluyum.Pamukkale Üniversitesi Kamu Yön.mezunuyum,iyi seviyede İngilizce biliyorum.Özel bir şirkette 3,5 yıllık insan kaynakları (işe alım,persnel özlük,idari işler...) tecrübem bulunmaktadır.TGS idari kadrolarında çalışma imkanı bulmayı çok istiyorum.Saygılarımla;
    iletişim :secily1984@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. Merhaba,ömer osmanoğlu ben 1982 d.bakır doğumluyum karadeniz teknik üni. i.i.b.f maliye bölümü mezunuyum iyiye yakın seviyede ing.vardır ve tgs de çalışmayı çok istiyorum ayrıca muhasebe alanınfda staj tecrübemde vardır bilginize...irtibat tel:05386092554 e-mail:uamer21@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. MERHABA BEN MEHTAP ERÇEK 19.11.1986 DİYARBAKIR'IN ÇINAR İLÇESİNDE DOGDUM İLK ORTA VE LİSE ÖGRENİNİMİ ÇINAR'DA TAMAMLADIM.ANADOLU ÜNİVERSİTESİ KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİSİYİM.TÜRK HAVA TOLLARINDA YER HOSTESİ GÖREVİNİ YAPTIM.TGS DE ÇALIŞMAK İSTİYORUM YER HOSTESİ GÖREVİNDE ÇALIŞMAK İSTİYORUM.TEŞEKKÜRLER İYİ ÇALIŞMALAR. 0534 241 25 96

    YanıtlaSil
  44. selam ben bekir karslı 1978 trabzon doğumluyum lise mezunuyum bilgisayar programları bilirim sertifikam var askerlik sorunum yok TRABZONDA yaşıyorum firmanızın trabzon bölgesinde çalışmak istiyorum E-mail adresim(www.bekir79@hotmail.com)adresimden bana ulaşabilirsiniz sizinle çalışmaktan gurur duyarım şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  45. MERHABA BEN AHMET TAŞOĞLU ASLEN ERZURUMLUYUM TRABZONDA YAŞIYORUM TURİZMLE MEŞGULÜM SİZİN TRABZON BÖLGESİNDEKİ FİRMA BÜNYENİZDE ÇALIKTAN MEMNUNİYET DUYARIM YABANCI DİLLERİM İYİ DERECE(İNGİLİZCE,FLAMENCE,FRANSIZCA,ALMANCA)ORTA DERECE(POLONYACA,İTALYANCA RUSCA)BİLİRİM BANA ULAŞABİLECEĞİNİZ ADRESİM E_MAİL(www.ahmetta78@hotmail.com)DAN BANA ULAŞABİLİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  46. merhaba ben yüksel askerliğimi yaptım ve şimdi memnun değilim ama yinede geçici bir fabrikada çalişıyorum. eğer bu yorumu değerlendirip te bana ulaşırsanız memnuniyetle sizinle calışmak isterim.. 13.10.1988 doğumluyum. gsm:05315548525. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. Mrh ben tuğçe 1989 doğumluyum tgs ye burdan mı başvuruluyor yardım edebılırmısınız mail adresim fatoss_fb_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Merhaba ben Mesut 1984 doğumluyum.askerlik görevimi yaptım. (e) sınıfı ehliyetim var üsküdar emniyet mahallesinde oturuyorum. sizlerle çalışmak istiyorum Tel : 0535 219 48 98

    YanıtlaSil
  49. Merhaba ben Mesut 1984 doğumluyum.askerlik görevimi yaptım. (e) sınıfı ehliyetim var üsküdar emniyet mahallesinde oturuyorum. sizlerle çalışmak istiyorum Tel : 0535 219 48 98

    YanıtlaSil
  50. mrb bn gökmen 1987 nallıhan doğumlu Ankarada ikametgah etmekteyim.Askerliğimi bitireli 6 ay kadar oluyor iki yıllık gazi üniversitesi makine bölümü mezunuyum...B sınıfı ehliyetim var...TGS de çalışmaktan mutluluk duyarım...Saygılarımla şimdiden tşkler...e-mail:gokmendirhem_06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. iyi günler ben 24/09/2010tarihinde şirketinize ak parti genel sekreteri ve istanbul milletvekili syn: idris NAİM ŞAHİN REFERANSIYLA mail yoluyla şirketinize şöförlük içiniş başvuru yapmıştım şu ana kadar olumlu veya olumsuz bi yanıt gelmedi acaba sonucu nasıl öğrenebilirim beni bu konu da bilgilendirirseniz sevinirim saygılarımla şakir FİDAN iyi çalışmalar hayırlı cumalar,,,

    YanıtlaSil
  52. merhaba ben yasin orhan 1985 doğumlu askerliğimi yaptım e sınıfı ehliyetim var beylikdüzünde oturuyorum tel" 05374338934

    YanıtlaSil
  53. mrb ben gerizekalı olduğum için iş bulamıyorum oysa ki çevremdekiler bana gıptayla bakar, bana bünyenizde iş verirseniz sevindiğim kadar sizleri de sevindirebileceğime emin olabilirsiniz, bana mail atın. diyot_direnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. .merhaba ben 28.05.1988 dogumluyum. sivil hava ulaştırma işletmeciligi mezunuyum. sizin bünyenizde calışmaktan onur duyarım. beni bilgilendirirseniz cok mutlu olurum. chatlax_29@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. MERHABA BEN 18 YAŞINDAYIM ÖN MUHASEBE ÜZERİNE BİLGİM VE AYRICA LİSE Yİ AÇIKTAN OKUYORUM...RANA.2_1@HOTMAİL.COM

    YanıtlaSil
  56. MEHABA BEN MEHTAP ERÇEKDİYARBAKIR'IN ÇINAR İLÇESİNDE DOĞDUM.KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜNÜ OKUYORUM.TÜRK HAVA YOLLARINDA CHECK İN BÖLÜMÜNDE ÇALIŞTIM.SİVİL HAVACILIKVE TROYA REZERVASYON SETİFİKALARINA SAHİBİM.TGS'DE CHECK İN DE FULL TİME OLARAK ÇALIŞMAK İSTİYORUM.

    YanıtlaSil
  57. MERHABA BEN MEHTAP ERÇEK KAMU YÖNETİM BÖLÜMÜNÜ OKUYORUM.TÜRK HAVA YOLLARINDA CHECK İN BÖLÜMÜNDE ÇALIŞTIM.SİVİL HAVACILIK,TROYA REZERVASYON,BİLGİSAYAR,HALKLA İLİŞKİLER SERTİFİKALARINA SAHİBİM.TGS DE CHECK İN BÖLÜMÜNDE FULLTİME OLARAK ÇALIŞMAK İSTİYORUM.KOLAY GELSİN.
    TEL:0534 241 25 96

    YanıtlaSil
  58. merhaba ben tgs acalışmak istiyorum şöför olarak 13 yıldır uzun yolda calışmaktadım bir iş verirseniz sevinirim 0532 332 41 88

    YanıtlaSil
  59. Merhaba ben Hasan BALTACI ilkokul mevzunuyum her han gi bir yerde çalışmıyorum hürk hava yollarının iş başvuruşlarını d<ha yeni tesbit ediyorum sizle çaılmak istiyorum

    tel:05445094285

    YanıtlaSil
  60. Merhaba,1988 doğumluyum.İst-4.Levent’te ikamet etmekteyim.Çanakkale 18Mart Ünv. İşletme-Finansman mezunuyum.Çeşitli iş kollarında deneyimim vardır.Sizinle çalışmak istiyorum.İlginize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  61. slmlar ben ardahandan gamze ardahan ticaret meslek lisesi muhasebe bilgisayarlı muhasebe muzunuym şuan karadeniz teknik üniverstisi bankacılk ve sigortacılk okuyorum son sınıfım harhangi bir kötü alışkanlık yok sıcak kanlı güler yüzlü bir yapaıya sahibim iş arıyorım sizinle çalışmak istiyorum bu benim için bir onur olcaktır tek hayelim buydu ve acil işe girmem lazım eminim sizde beni seveceksiniz lütfen bir benide düşünün telefonunuzu bekliyorumm teşekür ederim emrinizdeyim saygılarımla gamze saygılırımla5468232629

    YanıtlaSil
  62. MERHABA BEN EMEL 1989 İSTANBUL DOĞUMLUYUM.BAĞCILARDA İKAMET ETMEKTEYİM.LİSE MEZUNUYUM.BİLGİSAYAR SERTİFİKAM VAR.SİZİNLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM.İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM.SAYGILARIMLA
    zorlu_sevdalar_18@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. MERHABA ... BEN SAKARYA MEKATRONIK ÖĞRENCİSİYİM. 185.BOY VE 85.KGmım NUMARAM :0537 832 88 72 ...raprika@windowslive.com

    YanıtlaSil
  64. Slm Ben İstanbul K.çekmeceden Serdar Türkyılmaz 1975 Doğumluyum Vasıfsızım Yer Hizmetlerinde Çalışmak İstiyorum Tel:05396972568

    YanıtlaSil
  65. selam ben mahmut istanbul avcılarda yaşıyorum 23 yaşındayım iş arıyorum vasıfsızım yer hizmetlerinde iş arıyorum msn adresim galatasaray_1988@windowslive.com

    YanıtlaSil
  66. slm ben samet AHL Çelebi yer hizmetlerinde çalışmaktayım. TGS gibi buyuk hava yer hizmetınde çalışmak onun bunyesi çatısı altında olmak ısterim deneyimli olarak çalışmaktayım Çelebi,deki gorevim uçak altı. Tel : 0544 401 47 33 , E-Mail : xquel@sibertr.net

    YanıtlaSil
  67. MERHABA BEN1990 DOĞULU GÖKÇE ESEN BALCİ İLAHIYAT MEZUNUYUM SIZINLE ÇALİŞMAK ISTIYORUM BILGILERINIZE SAYGILARIMLA 05373882129

    YanıtlaSil
  68. adım nasım şimşek gercekten calışmaya ihtiyacım varr birden cok iş alanında deneyimim var k.cekmece ist yaşıyorum aslen sivaslıyım tl 0539 457 70 45

    YanıtlaSil
  69. öncelikle hayırlı günler diler işlerinizde üstün başarılar temeni ederim ben sabiha gökçen hava limanında çlışıyorum fakat sizler le çalışmak isterim ben öperatörüm aynı zaman da azericem de var sizlerle çalışmak tan onur duyacağım saygılar 0 530 788 90 35

    YanıtlaSil
  70. nurgül savman 1971 dogumluyum. havaş yer hizmetlerinde çalıştım.bilgim ve deneyimim var. şuan çalışmıyorum.eleman ihtiyacınız olursa, calışmayı isterim.(cep 05343601050)teşekkürler.

    YanıtlaSil
  71. esat nuri eskin tgs de calışmak istiyorum adanada otuyorum b ehliyet var tlf:05439734674 ev tlf 03224323444 önemle rixa edilir saygılar

    YanıtlaSil
  72. Merhaba ben habib colak 6aydir Tav ataturk havalimaninda tav guvenlik bunyrsinde calismaktayim. Nestle ciklataari bunyesindede 2sene calistim. is deneyimi ve ingilizceme guveniyorum. iletisim icin habibcolak@gmail.com tel: 0507 7886772

    YanıtlaSil
  73. Merhaba ben habib colak 6aydir Tav ataturk havalimaninda tav guvenlik bunyrsinde calismaktayim. Nestle ciklataari bunyesindede 2sene calistim. is deneyimi ve ingilizceme guveniyorum. iletisim icin habibcolak@gmail.com tel: 0507 7886772

    YanıtlaSil
  74. sezgin ismim işe ihtiyacım var 2 tane çocuğum var ilgi
    lenin allah rızası içn 0535 298 24 53 e sınıfı ehliyetim var havacılık sektorunde tecrubem var iyi haberlerinizi bekliyorum sayın insan kaynakları arkadaslar

    YanıtlaSil
  75. sezgin ismim işe ihtiyacım var 2 tane çocuğum var ilgi
    lenin allah rızası içn 0535 298 24 53 e sınıfı ehliyetim var havacılık sektorunde tecrubem var iyi haberlerinizi bekliyorum sayın insan kaynakları arkadaslar

    YanıtlaSil
  76. sezgin ismim işe ihtiyacım var 2 tane çocuğum var ilgi
    lenin allah rızası içn 0535 298 24 53 e sınıfı ehliyetim var havacılık sektorunde tecrubem var iyi haberlerinizi bekliyorum sayın insan kaynakları arkadaslar

    YanıtlaSil
  77. selamün aleyküm ismim hasan 2 haftalık evlıyım işe çok ihtiyacım var havacılık sektörunde ve yer hizmetlerin de tecrübem vardır.-E-sınıfı ehliyetim var iyi haberlernizi beklıyorum. ÇUBUK/ANKARA (baskentli-li@hotmail.com) 532 561 15 38

    YanıtlaSil
  78. selamın aleyküm ismim Cevdet ben çelebi hava servisinde yer hizmetlerinde yükleme boşaltma temizlik te 21 yıl çalıştım ama kendi isteğimle işten çıkmak zorunda kaldım şimdi tgs hava servisiyle çalışmak istiyorum iyi bir hizmet vereceğimi düşünüyorum yıllardır bu işteydim tgs gibi büyük bir şirketle devam etmek istiyorum iki çocuğum var biri üniversitede biri lisede acil işe ihtiyacım var sayılar TEL: 05313692741

    YanıtlaSil
  79. Esenlerde oturuyorum güvenlik iş arıyorum ögg kimlik kartım var 05309682258

    YanıtlaSil
  80. bn 20 yaşındaım engelli kontejjanında çalışmak istiogrum bodrum mugla turgutreşiste hikamet ediorum &51 raporum var

    YanıtlaSil
  81. 20.01.1987 Ordu doğumluyum. Üniversite işletme ve sosyoloji mezunuyum. 10 yıllık iş tecrübem var. Sizinle çalışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  82. 20.01.1987 Ordu doğumluyum. Üniversite işletme ve sosyoloji mezunuyum. 10 yıllık iş tecrübem var. Sizinle çalışmak istiyorum.
    Cemali Emir
    0555 706 2560
    İstanbul Esenyurt
    emircemaliemir@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. Merhabalar adım Abdullah 25 yaşındayım İstanbul'da ikamet ediyorum iş arıyorum ilgi duyarsanız çok seviniriz.(abdullahtirak13@gmail.com)(05386827517)

    YanıtlaSil
  84. ben bilalince.askerliğimi yaptım işsizim .b sınıfı ehliyetim var .temiz düzenli disiplinli bi işyerinde çalışmak istiyorum .izmirde ikamet etmekteyim 0537 935 47 07

    YanıtlaSil
  85. ben tgsye girmek istiyorum ben çok hızlı çalışırım benim terçüban var uçak yükleme bagaj atma

    YanıtlaSil
  86. ben tgsye girmek istiyorum benim terçüban var uçak yükleme bagaj atma 05355229803 beni işe alın

    YanıtlaSil
  87. Merhabalar ben Döndü.Ben daha önce Tgs ' de calistim ve yine çalismak istiyorum.Yolcu hizmetleri Diş hatlarda calistim tecrübem var ben yine ayni işi yapmak istiyorum.Sizlerden istirhsm ediyorum beni yine ayni işe çagirmanizi istiyorum.0535 281 68 95 numaradan ve donduyakar@hotmail.com ' dan bana ulaşabilirsiniz.İngilizce iletisimimde sorunum yok yolcularim ile hicbir sıkınti yaşamadim işimi severek heves ile aşk ile yaptim.Thy Tgs ' de çaliştigim yilimi çok özlüyorum yine ayni işe dönmek istiyorum lütfen çagrima olumlu cevap veriniz.

    YanıtlaSil
  88. Selam izmirden yazıyorum hareketlı herortama ayak uydurum pıratık yapıya sahıpım adım AHMET GÖZTEPE 05313389183 NUMARAM İS İSTİYORUM SAYGILAR

    YanıtlaSil
  89. selam nasil iyi bu ben kulak dil yok bu kulak konuş olmaz mesaj okuma işitme engelli var bu ben çalışıyorsun hangi yok 11 ay yok deli tehlikeli var ben para yok borç vallah yemin 4.350 borç var bu ben çocuk kız yaş 15 var bu okul var para yok borç vallah yemin bu ben yemek yok sıfır vallah yemin ben babam annem yok  bu ben çalışıyorsun eskişehir yolu hacettepe üniversitesi beytepe kampüs öğrenci kafeterya bulaşık makinesi temizlik var ben çalışıyorsun giriş 01.01.2006 var bu çıkış 31.03.2018 var bu ben kadro memur vermek yok niye diyorsun kimsin ben emekli oldu maaş 1.730 TL ben ev satılık kredi var 190.000 TL var bu taksit 1.584 TL 10 yıl var niye diyorsun kimsin bu ben çocuk okul lise var ben para verin var niye diyorsun kimsin ben deli tehlikeli var bu seni çalışıyorsun temizlik varmi ne zaman anlamadım mesaj yaz ben telefon whaatsapp 0534 021 7405 tamami

    YanıtlaSil
  90. yer hizmetleri açık pozisyonlar için iş başvurusu yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  91. Tgs bu aralar yine personel alımı yapmaktadır.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.