Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Koncuk, Türkiye'nin, Ağustos ayında KPSS'de kopya iddialarının ardından geçen 6 aya rağmen bugün gelinen noktada bir gelişme sağlanamadığını savunan Koncuk, "Ne suçlular, ne de sorumlular bulundu. Türkiye acayiplikler ve tezatlar ülkesi haline geldi. Hırsızlığı yapanlar elini kolunu sallayarak gezerken, hatta şu anda öğretmenlik yaparken, mağdurlar sokaklarda adalet peşinde koşmakta ya da eylem yaptığı için yargılanmaktadır. Dün eylem yapan 51 öğretmen kamu
düzenini bozmak suçundan hakim karşısına çıktı. Neyse ki öğretmenlerimiz ilk celsede beraat etti. KPSS hırsızları özgürce sokaklarda gezerken, okullarda çocuklarımıza ders verirken, hak arayan öğretmenlerin yaka paça gözaltına alınması, haklarında dava açılması büyük bir utançtır. Türk Eğitim-Sen olarak öğretmenlere bu acıyı yaşatan zihniyeti kınıyoruz. Ne yazık ki bu olay, bu ülkede hak ve adalet arayan, masumane taleplerini dillendiren öğretmenlerin hırsızlar kadar değeri olmadığını göstermiştir"dedi.
"TÜRKİYE'DE HİÇBİR ŞEY ESKİSİ GİBİ OLMAYACAK"
Koncuk, KPSS'deki kopya iddiaları nedeniyle 10 binlerce kişinin mağdur olduğunu ve atanma şansı elde edemediğini belirterek, "KPSS skandalı nedeniyle öğretmenlerin emekleri çöpe gitti, öğretmenler psikolojik olarak olumsuz etkilendi, hatta yıllardır atanamadığı için intihar eden öğretmenler oldu. KPSS'de yaşanan rezalet nedeniyle öğretmenler sokakta hak arama peşine düştü. Artık öğretmenlerin ders alanı sokaklar oldu, eli kalem tutması gereken öğretmenler, pankart tutar hale geldi. Tüm bu olumsuzluklara
rağmen, herkes bilmelidir ki, bu skandalla birlikte artık


