Dışişleri Bakanlığı KPSS Şartı Olmadan Lise Mezunu Personel Alımı Yapacak

 Dışişleri bakanlığı yayınladığı ilan ile KPSS şartı olmadan en az lise ve dengi okul mezunu personel alımı yapacaktır. Aşağıdaki şartlar ve başvuru tarihleri arasında sizde olanaklarına ulaşabilir kamu kurumlarındaki iş olanaklarından yararlanabilirsiniz. Sitemizdeki memur alımı ilanları kategorimizi takibe alarak güncel ilanlara anında ulaşmanızı tavsiye ediyoruz.

DIŞİŞLERİ BAKANLIĞI İLAN DETAYLARI İÇİN TIKLAYINIZ


 Dışişleri bakanlığı Devlet Personel Başkanlığı aracılığı ile yayınladığı ilanda sözleşmeli kadrolar için alımlar yapacağını duyurmuştur.


disisleri-memur-alimi
KPSS Şartsız Memur Alımları

DIŞİŞLERİ PERSONEL ALIMI ŞARTLARI


  • 1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
  • 2. Sınav tarihi itibariyle 46 yaşından gün almamış olmak,
  • 3. En az lise veya dengi okulları ile bu okullarla eşdeğer olduğu Milli Eğitim Bakanlığınca onaylanmış yabancı okullardan mezun olmak,
  • 4. Kamu haklarından yoksun bulunmamak,
  • 5. Ağır hapis veya 6 aydan fazla hapis veya affa uğramış olsalar dahi zimmet, ihtilas, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanmak, dolanlı iflas gibi yüz kızartıcı bir fiilden dolayı hapis cezasından hükümlü bulunmamak,
  • 6. Erkekler için askerliğini yapmış olmak veya yapmış sayılmak,
  • 7. Her türlü iklim koşullarında görev yapmaya engel durumu bulunmadığını sağlık kurulu raporu ile belgelemek (Sağlık Kurulu Raporu istihdam edilecek adaylardan istenir),
  • 8. Çok iyi derecede Arapça ve Türkçe bilmek, (Tercihen İngilizce de bilmesi)
  • 9. Bilgisayar kullanabilmek. 

DIŞİŞLERİ MEMUR ALIMINA BAŞVURU YAPACAKLARDAN İSTENEN BELGELER


  • - Özgeçmiş (CV),
  • - Türk pasaportunun aslı veya onaylı sureti ile işlem görmüş sayfaların fotokopileri,
  • - Nüfus cüzdanının aslı veya onaylı sureti,
  • - Son mezun olunan okuldan alınan diplomanın aslı veya onaylı sureti (Yurtdışında eğitim görmüş lise mezunları için Eğitim ateşeliklerinden alınacak “denklik belgesi”.)
  • - Erkekler için askerlik kesin terhis belgesi veya askerlikle ilişiği olmadığına dair belge
  • - Son 6 ay içinde çekilmiş 2 adet renkli vesikalık fotoğraf gibi evraklar istenmektedir.
 25 Ağustos tarihinde sona erecek başvuruların detaylarına Dışişleri bakanlığının resmi ilanına burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz. Dışişleri bakanlığı ilan detaylarına ve başvuru tarihlerine burada ulaşabilirsiniz. Bakanlığın personel alımı şartları hakkındaki düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizimle paylaşmanızı bekliyoruz.

37 yorum:

  1. başvurular ne zaman olacak acaba bilgi varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılı eleme sınavı 21 Ağustos 2016 Pazar günü saat 11.00’de T.C. Cidde Başkonsolosluğu’nda yapılacaktır

      Sil
  2. başvurular ne zaman olacak acaba bilgi varmi

    YanıtlaSil
  3. Ben Döndü,Nereye ne zaman başvurabilitim.

    YanıtlaSil
  4. Ben Döndü,Nereye ne zaman başvurabilitim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılı eleme sınavı 21 Ağustos 2016 Pazar günü saat 11.00’de T.C. Cidde Başkonsolosluğu’nda yapılacaktır

      Sil
  5. Tamam yayınlıyorsunuz güzel nereden başvuracağız onu da gösterin resmi siteye giriyoruz bulamıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılı eleme sınavı 21 Ağustos 2016 Pazar günü saat 11.00’de T.C. Cidde Başkonsolosluğu’nda yapılacaktır

      Sil
  6. Lise mezunu olupta çok iyi derecede arapça bilmek de nedir.sonra ayrıntılara bakılınca pasaport falan kimlerin işe gireceği belli.kimse aldanmasın.

    YanıtlaSil
  7. Ben,Lise mezunuyum ingilizcem iyi durumda, çalışmak istiyorum.Alımlarınızda bana da dönüş yapmanızı istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur gel yarın başla sen

      Sil
    2. tamam yarın gel başla bekliyorum

      Sil
    3. ee hadi döndü bekliyoruz. gelmedin, şansını kaybediyorsun.

      Sil
    4. Ahahahh döndü hanim onlar size dönmez yalniz.:-)

      Sil
    5. Döndü hanim yalniz size dönmezler :-))

      Sil
  8. Bırak Allah aşkına suriyelileri neden vatandaşlığa almak istedikleri belli.İyi derecede arapça bilen arıyolar

    YanıtlaSil
  9. Umut fakirin ekmegi suriyeli kardeslere is

    YanıtlaSil
  10. Sacmaliyorsunuz ya.. çok iyi derecede arapça bilmek şartı nedir? Insanları umutlandırıyorsunuz. .

    YanıtlaSil
  11. Yalan haber inanmayin.

    YanıtlaSil
  12. kardeşim nereye baş vuracağız bari bi link verin ona göre bizde başvurumuzu yapalım neden her seferinde saçma sapan yerlere yönlendiren linkler veriyorsunuz onu anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılı eleme sınavı 21 Ağustos 2016 Pazar günü saat 11.00’de T.C. Cidde Başkonsolosluğu’nda yapılacaktır

      Sil
  13. Başvurular ne zaman ayrıca pasaport arapça felan bunlar nedir türk vatandaşlarının kaçta kaçı arapça biliyorki

    YanıtlaSil
  14. Adananın İmamoğlu ilçesinde ikamet etmekteyiz 15 kişi sigortasız calistigimiza dair ispat için başvuru yaptık delillerimizi göstermediler

    YanıtlaSil
  15. Başvurular ne zaman yapılcak ve nereye başvurulcak bununla ilgili herhangi bir bilgi yok. Ayrıca okullarda bize arapça eğitim verildi de bizim mi haberimiz yok. Arapça bilmek nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılı eleme sınavı 21 Ağustos 2016 Pazar günü saat 11.00’de T.C. Cidde Başkonsolosluğu’nda yapılacaktır

      Sil
  16. Niye Arapça. Hadi İngilizceyi anladık niye Arapça. Bu Suriyeliler için iş imkanı. Dalga mı geçiyorlar insanlarla.

    YanıtlaSil
  17. Bu vatanda yillarca yasamis disini tirnagina takib okumus insanlari es gecib cok iyi arabca bilen yazmissiniz ayakta alkisliyoruz...

    YanıtlaSil
  18. Sadece lise mezunları mı, üniversite de olmaz mı?

    YanıtlaSil
  19. Pasaportumun suresı bitti acaba yenıden cıkartmam gereklımı basvuru için iyi aksamlar

    YanıtlaSil
  20. Pasaport suresı dolunca yenılemem gerekırmı basvuru için

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar arapça bilmelerini istemelerinin nedeni ilanı Cidde Başkonsolosluğu (Arabistan) verdiği için iyi okuyun ilanı ve detay sayfasına bi bakın yani. Polemik yapmak için uğraşıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  22. Ben x yasindayim y mezunuyum bende calismak istiyorum koca ariyorum gel beni al beni laaaan al beniii ya buralara boyle yazanlari gordukce gulmekten ruh sagligim bozuluo zaaaaa

    YanıtlaSil
  23. X yasindayim y mezunuyum z dilini biliyorum calismak istiyorum koca istiyorum gell beni al al beni laaaan al beniiii bu sayfalara boyle yazanlari gordukce gulmekten ruh sagligim bozuluyo yemim ederim 😂😂😂

    YanıtlaSil
  24. Adım Serkan yılmaz. 38 yaşındayım. Lise mezunuyum

    YanıtlaSil
  25. Azimli biriyim 42 yas sabahat donus yaparsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  26. selam nasil iyi bu ben kulak dil yok bu kulak konuş olmaz mesaj okuma işitme engelli var bu ben çalışıyorsun hangi yok 11 ay yok deli tehlikeli var ben para yok borç vallah yemin 4.350 borç var bu ben çocuk kız yaş 15 var bu okul var para yok borç vallah yemin bu ben yemek yok sıfır vallah yemin ben babam annem yok  bu ben çalışıyorsun eskişehir yolu hacettepe üniversitesi beytepe kampüs öğrenci kafeterya bulaşık makinesi temizlik var ben çalışıyorsun giriş 01.01.2006 var bu çıkış 31.03.2018 var bu ben kadro memur vermek yok niye diyorsun kimsin ben emekli oldu maaş 1.730 TL ben ev satılık kredi var 190.000 TL var bu taksit 1.584 TL 10 yıl var niye diyorsun kimsin bu ben çocuk okul lise var ben para verin var niye diyorsun kimsin ben deli tehlikeli var bu seni çalışıyorsun temizlik varmi ne zaman anlamadım mesaj yaz ben telefon whaatsapp 0534 021 7405 tamami

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.