Ülker İş Başvurusu Yap

Ülker iş başvurusu yapmak isteyen arkadaşlarımız için aşağıda Ülker insan kaynakları sayfasının bağlantısını yayınlıyoruz. isbasvurusu.org olarak iş arayan arkadaşlara Ülker iş başvurusu yapmalarını şiddetle tavsiye ediyoruz. Ülker iş başvurusu için tıklayınız.
personel-alimi
Ülker iş başvurusu
 Ülker Grubu şirketlerde çalışmak isteyen arkadaşlar ülkerkariyer sayfasından açık iş ilanlarına ulaşabilir hemen başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz. Ülker personel alımlarını sitemizde yayınlamaya
devam edeceğiz.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz iş başvuru formları:
Migros iş başvurusu
Coca cola iş başvurusu

417 yorum:

  1. sızınle
    calısmak istıyorum

    YanıtlaSil
  2. Ben ERSOY CAGLAR.1982 ZONGULDAK dogumluyum.HALEN Zonguldakta ikamet edıyorum.calısıyorum fakat daimi bir işte calışmak istiyorum.ve sızınle calışmak iştıyorum.iş pırensibini ve disiplinli bir is istiyorum.buyuzdende sızı sectım. tel:05443180980

    YanıtlaSil
  3. ehliyetim E sınıfı.piskoteknik raporu,src 2 4 kayıtlıyım. şöför işi arıyorum .05464304306

    YanıtlaSil
  4. merhaba.adımNAZİF İLYAS.1986 RİZE DOĞUMLUYUM.İSTANBUL ÜMRANİYEDE İKAMET ETMEKTEYİM.B SINIFI EHLİYETİM VAR.MESLEK LİSESİ TESVİYE BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.ASKERLİK GÖREVİMİ İKİ SENE ÖNCE TAMAMLADIM.SEYAHAT ENGELIM YOKTUR.ŞİRKETİNİZ BÜNYASİNDE CALISMAK İSTİTORUM.TEŞEKKÜR EDERİM.05363464212 05449525302 MAİL ADRESİM ahmet_arhan53@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Performans değerlendirme de amaç kişiyi bir bütün olarak tüm yönleri ile ele almak ve başarılarını ödüllendirmek, eksiklerin giderilmesine olanak hazırlamaktır. Yani; temel ilke başarısızlıklardan hareket edip kişiyi cezalandırmak değil, başarılardan hareket edip kişiyi ödüllendirmektir. Böylece kurumda toplam kalite anlayışına hizmet edilmiş olunacaktır. Çünkü performans değerlendirme hangi kurumda olursa olsun herkesin kendini gözden geçirmesini sağlayacaktır.Ben sizinle birlikte kariyerimde emin adımlarla sizinle birlikte saygın bir yere gelmekten mutluluk duyarım.
    saygılarımla...

    YanıtlaSil
  6. kjhjkfkmljpmişlkişkmşlköiş

    YanıtlaSil
  7. ben elk. teknisyeniyim.ankara çubukta oturuyorum. Esınıfı ehliyetim var. ustalık belgem var. sizinle çalışmak istiyorum. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. serdi saglam. e sınıfı ehlıyetlıyım.tecrubelı soforüm zonguldaklıyım zonguldakta ıkamet etmekteyım.acıl iş arıyorum.0506 614 33 02

    YanıtlaSil
  9. merhaba; bu sayfayı düzenleyen yetkililer;
    maden işler bu şekılde yürütüyo bende kendımden kısaca bahsedeyım;anadolu üni.(bankacılık ve sigortacılık)mezunuyum 2008 bu sene aöf den iktisat fakül.okuyorum.ne yazıkıİ işsizler kervanında bende varım:((polis olmak issyrm.önlisans lar olamıyo galıba bırı bu konuda bır haber verırıse sevınırım başka bir iş içinde olabılir

    fatos_fy86@mynet.com

    YanıtlaSil
  10. ismim şakir YAŞAR. Ankara/mamak ta oturuyorum,
    B sınınfı ehliyetim var sizinle çalışmak istiyorum.
    Gıda Sektöründe Türe yumurta ve yörsan a.ş de çalıştım.
    0535 878 49 55

    YanıtlaSil
  11. gerçekten iş veriyormusunuz tartışılır

    YanıtlaSil
  12. merhabe ben volkan kaardeniz izmir doğumluyum üniversite mezunyum anadolu üniversitesi işletme 4 yıllık bitirdim askerliğimi kd dönem olarak tamamladım b sınıfı ehliyetim var kullandığım bilgisayar programları netsis excel word siznle çalışmaktan onur duyarım 05069792360 wolkan_35_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. düzceliyi calışmak istiyorum 05464377324 sizinle lütfen ne olur

    YanıtlaSil
  14. Merhaba..Adım Mücella, 1989 doğumluyum ve İstanbul da ikametgah etmekteyim..
    Trakya Unv. Muhasebe MYO mezunuyum,AÖF 3.sınıf işletme bölümüne devam etmekteyim. Ve şuan özel bir ihracat firmasının muhasebe departmanında çalışıyorum.
    Ulaşım nedenimle iş değişikliği yapmak istiyorum.Bilginize..
    mucella.oksuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba ismim GÜLSER DEMİRAN 1980 doğumluyum izmirde ikametgah etmekteyim.
    yaklaşık 8 yıldır bir ajansta ülkerin ürünlerini temsil etmekteyim satış destek olarak.şu anda işsizim ve işe ihtiyacım var.
    ilgilerinizi arz ederim şimdiden teşekkürler. Bilginize.
    gulser_demiran@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben aydın b sınıfı ehlyetim var bursada ikamet etmekteyim dağıtım yapabilirim müşteriilişkilerim iyidir askerlik görevimi yaptım bünyenizde çalışmak istiyorum 05375295566 aydinekiz22@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. 1988 1997 SENELERİNDE NESTLEDE ÇALIŞTIM KALIPLAMA VE SOĞUTMA TEMPERLEME ÜZERİNDE DENEYİMLİYİM İSTANBULDA OTURUYORUM ÜLKERDE İHTİYAC OLDUĞU TAKDİRDE ÇALIŞMAK İSTİYORUM İLGİLİ KİŞİLERİN DİKKATİNE 2212286 05316763855 REFERANS NESTLE KARACABEY BURSA İNSAN KAYNAKLARI 02246718013

    YanıtlaSil
  18. MERHABA ADIM EMİNE GEÇEN YIL MEZUN OLDUM GIDA TEKNİKERİYİM,KONYA EREĞLİDE YAŞIYORUM LABARATUVARDA,ÜRETİMDE YANİ GIDANIN HER DALINDA ÇALIŞMAKTAN MEMNUN OLURUM .SERTİFİKALARIM; HİJYEN VE SANİTASYON SERTİFİKASI,ISO 22000:2005 GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ SERTİFİKASI VE BİLGİSAYAR SERTİFİKASINA SAHİBİM.AYRICA İYİ DERECEDE BİLGİSAYAR BİLİYORUM(WORD VE EXEL DE İYİYİMDİR).BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM.ÇALIŞMAK İÇİN KARAMAN YA DA KONYA/EREĞLİYİ İSTİYORUM TEŞEKKÜRLER..aemine20@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  19. sızın gıbı guvenılır bır fırmada calısmaktan mutluluk duyarım.sızınle calısmak her ıkı tarafıda memnn edecegınden emınım ersinyilmaz_55@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. slm adım yunus SOYLU kocaeli üniversiteden terkim askerligim yeni bitdi ve işsizim sektörünüzde calışmak isterim
    yunus_vurgun_84@hotmail.com 0554 396 77 27 0262 655 05 91

    YanıtlaSil
  21. ben fatma bayazıt 1985 dogumluyum sakaryada oturuyorum market aktivitede 5 yıl calıstım su an calısmıyorum ısı cok ıhtıyacım var bu sektörde calısmak ısterım e- mail. clup1_54@hotmail.com tlf.05314043093 02642915476

    YanıtlaSil
  22. adım bahattin soyadım şirin makina imalatı yapan bir firmada 10 senedir çalışmaktaydım ülker gıda firmalarına 10 senedir hizmet etmekteyim lise mezunuyum ingilizce biliyorum argon elektrik kaynagı montaj demontaj bölümüm.
    firmanızda çalışmak istiyorum.16.10.1978dogumlşuyum evliyim seyahat engelim yok firmanızda çalışmak isterim bilgilerinize arz ederim

    YanıtlaSil
  23. slm ben gülcan çeri izmir bornovada ikametgah etmekteyım 2 yıllık çıkolata kaplama çalışmışlığım var ve sızınle çalişmak isterım ırtıbat numaram 05357434688 ararsanız sewınırım

    YanıtlaSil
  24. slm.ben nursel istanbulda oturuyorum.gıda teknikeriyim.sizinle calişmak istiyorum.0542 719 85 54

    YanıtlaSil
  25. selam istanbul anadolu yakasında 5 sene tüccar pilasiyer olarak calıştım.iş arıyorum.05058691376

    YanıtlaSil
  26. ADIM MUSTAFA CANER ORTAPEDİK ÖZÜRLÜYÜM YÜZDE45 RAPORUM VAR TİCARET LİSESİ MEZUNUYUM EXCEL WORD ETA SAP ESEYPİ KULLANIYORUM EVLİYİM 3 TANE OĞLUM VAR SİZİNLE UYGUN GÖRÜLÜRSE ÇALIŞMAK İSTERİM TEL:532 561 45 25 TEŞEKÜRLER.NOT:mcaner@dogantv.com

    YanıtlaSil
  27. merhaba ben yalçın meriç 1980 erzurum doğumluyum lüleburgazda ikamet etmekteyim e sınıfı ehliyetim var ve kaynak ustasıyım sizlerle çalışmak istiyorum
    gsm:05437323252
    e-mail:demircanmeriç@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Bilgisayar Teknik servis-Satış ve Tasarım alanında ANKARA'da iş arıyorum.

    info@mesutduman.com.tr

    YanıtlaSil
  29. merhaba yetkili niğde ülker şubesinde çalıştırmak istermisiniz Aytekin Özcan 05,01,1980 doğumluyum niğde tic mes lis mezunuyum işin niteliği önemli değil referans şuan çalışmakta bulunan davut kılıç email:aytekin_ozcan@hotmail.com gsm:0 535 493 78 28

    YanıtlaSil
  30. emekli ancak deneyim dağıtmak isteyen,çorlu da mukim,maddi ve manevi ihtiyaç duyan,öğrenci okutan yük.müh.çorlu fabrikasında uygun görülen her işi yapmaya hazır.lutfen değerlendirin.
    saygılarımla. mşenolözden 0532 2527525 msenolozden@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. ben sivastan tuğba ben 2 senedir başvuru yapıyorum ama bana dönmediler neden diye düşünüyorum çünkü ben marketler de çalıştım ve tecrübeliyim reyon temizleyemeyen insanlar görevli bu da benim zoruma gidiyor. beni deneseniz sivasta ne kaybedersiniz fazla birşey istemiyorum ben kendime güveniyorum numaram 05544478466

    YanıtlaSil
  32. ben sivastan ahmet 25 yaşımdayım 10 yıldır unlu gıda üzerine çalışmaktayım (baklava,börek,pasta)sizinlede gerek bu işler gereksede başka departmanlarda çalışmak isterim şehir olarak Eskişehir,sivas,kayseri oalbilir.teşekkürler.0544 660 81 46

    YanıtlaSil
  33. Merhaba,ben İstanbul'dan Nuran Çiçek.1989 Bartın doğumluyum,Fatih'te ikamet etmekteyim.Lise öğrenimimi tamamlayıp,Açıköğretim İşletme bölümüne devam etmekteyim.Herhangi bir engelim yok,bekarım.Word,excel kullanıyorum.Ekip içi çalışmalarım uyumludur,diksiyonum düzgün ve ikna kabiliyetim yüksektir.ulaşım olarakta çok yakınımda olduğundan,fabrikanızın herhangi bir departmanında çalışmak istiyorum.saygılarımla.irtibat:nuran_74_34@hotmail.com gsm:0534 426 68 31

    YanıtlaSil
  34. merhaba ben izmirden cahit ARSLAN 1986 doğumluyum ticaret lisesi mezunuyum. word,excel,windows programlarına hakımım e/a+2ehliyetim var fabrıkanızın herhangi bir bölümünde calışmak istiyorum. e-mail adresi cahit_leon86@hotmail.com tel:0537 382 25 56 teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. merhaba ben karamandan gülsüm halıcı 1988 dogumluyum.nigde üniversitesi süt ve ürünleri mezunuyum.stajımı torunoglu süt as de tamamladım egıtımım sureci icinde bakkalbasıoglu süt a.s de bır muddet calıstım.bu yıl mezun oldum bolumumu dereceyle bıtırdım.kendıme guvenıyorum ve bünyenizde calısmak istiyorum ilginize sunarım tesekkurler.e-mail adresi huzun_51_66_@hotmail.com tel 0536 447 38 68

    YanıtlaSil
  36. Ben hüseyin koç 13 yıldır ülker merkez gıda bingöl bayiinizde ö.s.m satış tem. olarak çalışıyorum tek isteyim ülker bünyesinde çalışmak saygılar huseyinkoc1212@hotmail.com 543 762 65 91

    YanıtlaSil
  37. ben taner temel 1987 dogumluyum gebze endüstri meslek lisesi tesviye bölüm mezunuyum kaynak işleride yapıyorum iş arıyorum ilginiz için teşekkür ederim 05349862944. 05377712235

    YanıtlaSil
  38. ben hasan özer .askerliğimi yaptım işsizim .b sınıfı ehliyetim var .temiz düzenli disiplinli bi işyerinde çalışmak istiyorum .izmirde ikamet etmekteyim 23 yaşındayım .

    YanıtlaSil
  39. s.a ben vedat kaya 1986 erzrum doğumluyum şu anda istanbul avcılar da oturuyorum.açık öğrt.den ünunverst.okumaktayım .markatte reyon ve dığer alanlar hakkında bılgı sahıbıyım.ülker firmasında çalışmaktan gurur dyar bana ulasmanızı saygılarımla arz ederım...erzurumlumir@otmail.com...05386624436

    YanıtlaSil
  40. ben mine kurt evliyim 19.05.1990 doğumluyum anadolu ticaret meslek lisesi bilgisayar programcılığı mezunuyum 05337639717

    YanıtlaSil
  41. MERHHABA BEN İREM KARAKUŞ ADANA 1992 DOĞUMLUYUM ORTA OKUL MEZUNUYUM MARKETTE BİR BUÇUK SENE KASİYERLİK VE ORTA REYONLUK YAPTIM FİRMANIZDA ÇALIŞMAKTAN GURUR DUYARIM...bitanesi-06_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. selamaleyküm ben Teybe Turhan 1982 Elazıg doğumluyum.markette tezgahtar olarak çalıştım.bünyenizde çalışmak istiyorum. ben tesettürlüyüm inşallah problem olmaz. şu anda istanbul avcılar da oturuyorum cep 05062566424

    YanıtlaSil
  43. Hayırlı günler ben erdem ünal 1985 doğumluyum ankara da ikamet etmekteyim b sınıfı sürücü belgesine sahibim meslek lisesi elektronik bölümü mezunuyum daha önce aselsan ve fox tv de teknisyen olarak çalıştım sizinle de çalışmayı çok isterim teşekkürler...(0538 476 00 00)

    YanıtlaSil
  44. HAYIRLI GÜNLER BEN BAHATTİN BOZACI 1986 SİNOP DOGUMLUYUM MESLEK LİSESİ BİLGİSAYAR ALANI MEZUNUYUM 1 YIL BİLGİSAYARCIDA ÇALIŞIP CIKTIKTAN SORADA CARREFOR SA 1 YIL KADAR KASİYERLİK YAPIP VATANİ GÖREVİMİ YAPMAK İÇİN AYRILIP ASKERE GİTTİM VE ŞİMDİ GELDİM İŞ ARIYORUM İSTANBUL SARIYERDE İKAMET ETMEKTEYİM VE SİZİN İLANINIZI GÖRÜP BAŞVURMAK İSTEDİM MAİL ADRESİM bhttn_18@hotmail.com irtibat numaram 05437892357 saygılarımla

    YanıtlaSil
  45. iyi günler.ismim uğur bozkafa.29 yaşındayım.meslek lisesi elektronik bölümü mezunuyum.E sınıfı sürücü belgem var ve SRC belgelerim var .çorumda ikametgah etmekteyim.soförlik işi arıyorum.ülker bünyesinde başka işlerde olabilir. email adresim:
    ugurbozkafa@hotmail.com
    olumlu olumsuz cevabınızı bekliyorum....

    YanıtlaSil
  46. iyi günler...ben uğur bozkafa.29 yaşındayım.meslek lisesi elekronik bölümü mezunuyum.askerliğimi yaptım.E sınıfı sürü belgem ve SRC belgelerim var.sizden soförlük veya ülker bünyesinde iş istiyorum.çorumda ikametgah etmekteyim email adresim
    ugurbozkafa@hotmail.com
    olumlu olumsuz cevabınızı bekliyorum....

    YanıtlaSil
  47. selamınaleyküm 1983 ankara doğumluyum ismim koray E+D ehliyetim var tır kamyon neolursa rahatlıkla kullanırım bekarım gece gündüz şehir içi dışı sorunum yok olumsuz olacaksa cevap vermeyin de moralim bozulmasın size kolay gelsin

    YanıtlaSil
  48. elenor_3004@hotmail.com 0543 437 13 73 mail mail adresimi yazmayı unutmuşum ksr bakmayın

    YanıtlaSil
  49. ben,DURSUN DÖNMEZ.1986 SAMSUN DOĞUMLUYUM.İSTANBUL ESENYRT DA İKAHMET ETMEKTEYİM.ASKERLİĞİMİ BİTİRMİŞ,(B) SİNİF EHLİYETİ OLUP SEYAHAT ENGELİM BULUNMAMAKTATİR.ANADOLU MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM.
    DAHA ONCEDEN (B.A.T.) TEKEL FİRMASİNDA MORSLUK DENEĞİMLİĞİM BULUNMAKTATİR.SİZİN BUNYENİZDE CALİŞMAKTAN MUTLULUK DUYARİM...

    CEP:(544)4335644 MAİL:sempatik_x_@hotmail.com
    (544)2870766

    YanıtlaSil
  50. SELAMÜNALEYKÜM 1984 İST. DOĞUMLUYUM ASLEN ORDU'LUYUM İSTANBUL'DA İKAMET EDİYORUM MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM BÖLÜMÜM MUHASEBE B SINIFI EHLİYETİM BULUNMAKTADIR BÜTÜN OFİS PROGRAMLARINI KULLANABİLİYORUM FABRİKANIZDA HERHANGİ BİR DEPARTMANINDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM İRTİBAT:5465453146 ÖZLEM

    YanıtlaSil
  51. meraba ben mahmut esen 1986 yozgat dogumluyum ankarada ikamet etmekteyim askerlik görvimi yaptım (b)sınıfı ehliyetim olup tercubeli söferim 2003 ylında melek lisesi metal işleri bölümünden mezun oldum firmanızda çalışmak istiyorum ilgilerinize arz ederim 05464065527-05063115945

    YanıtlaSil
  52. Merhaba ben Hüseyin Ergin.Eğitim fakültesi mezunuyum.istanbul veya aksaray şubenizde çalışmak istiyorum.22 yasındayım.bilgisayarım fena değil.hmevsimler_777@hotmail.com TEL:05542020648...hayırlı günler

    YanıtlaSil
  53. ismail turan ist bulda oturuyorum E+D ehlıyetım var is arıyorum msn adresım suskun_05_trn@hotmail.com cep nom 0546 676 32 82

    YanıtlaSil
  54. halil saygın ist avrupa yakasında ikamet etmekteyim b sınıfı ehliyetim var kargoda çalıştım bilgisayar sertifikam var firmanızda çalışma isterim iş arıyorum...
    msn: halil_7474@hotmail.com
    cep:0537 368 82 76

    YanıtlaSil
  55. s.a 23/03/1980 dogumluyum alışveris merkezlerinde reyon görevlisi olarak çalışmak istıyorum kendıme guvenıyorum

    YanıtlaSil
  56. merhaba adım ahmet ayas istanbul avruka yakasında ikahmet etmekteyim trakya üni.p.hisar.m.y.o. halen eğitimin devam zorumluğum olmadan devam etmekte askerlik görevimi tamamlamış olup iş aramaktayım ilginiz için tşk ederim ahmet__ayas@hotmail.com cep:544 905 18 40

    YanıtlaSil
  57. merhabalar ben hakan çapkın ordu'da ikamet ekmekteyim market sektöründe 4,5 yıldır çalışmaktayım bünyenizde çalışmak isterim.cep:05424366861

    YanıtlaSil
  58. selam ben nalan sizile calışmak istiyorum 05434818347

    YanıtlaSil
  59. selam ben nalan sizinle calışmak istiyorum.yardımcı olursanız cok sevinirim 05434818347

    YanıtlaSil
  60. Merhaba Ben AHMET ALTUNOK 1976 Tokat zile Doğumluyum Meslek Lisesi Torna Tesviye bölümü mezunuyum, Evli 3 çocuk babasıyım uygun görürseniz sizin bünyenizde çalışmak istiyorum
    CEP: 05363683606

    YanıtlaSil
  61. mrb ben yasin 24 yaşındayım meslek lisesi elektrik bölümü mezunuyum en son efes pılsende geçici olarak çalıştım ilginiz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  62. merhaba adım emel bürge 1986malatya dogumluyum lise mezunuyum 1cocuk annesiyim bilgisayarlı büro personeli (işletmenlik)sertifikam var sizinle calısmak mutluluk vercektir
    e.mail.berkcan44ce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. AD ÜMİT

    SOYAD:TEKARABACI

    Adres Bilgileri 201 SOK CEYLAN APT B/BLOK NO 12
    DAİRE 12 KAT5 İZMİR/HATAY

    Ev Tel(232) 2435782
    Cep Tel (537)6955101

    E-posta umittek83@hotmail.com

    Kişisel Bilgiler

    Cinsiyet ERKEK

    Doğum Tarihi

    13/09/1983

    Medeni Durum: Bekar

    Uyruk T.C.

    Sürücü Belgesi YOK

    Doğum Yeri Almanya / Wuppertal

    Askerlik Tecillli
    süresi 2011in şubat ayının 21 ine kadar tecillidir

    Kariyer Hedefi
    Kısa vadede, eğitim ve kariyer geçmişime uygun bir kariyer fırsatı yakalamak.

    Eğitim Bilgileri

    Üniversite Dokuz Eylül Üniversitesi İzmir meslek yüksek okulu (İZMİR)
    MAKİNE – 08/092004 – 27/08/2008 (mezun)

    Lise Mithatpaşa Endüstri Meslek Lisesi –(İZMİR)
    Tesviye – 09/2000 – 06/2004
    İş Deneyimi
    AY YIL AY YIL
    02/2009 06/2009 tarihleri arasında BARIŞ GROSS markette reyon elemanı olarak çalıştım her türlü ürün bilgisi vardır el terminalini kullanabiliyorum sipariş yapabiliyorum
    09/2008-11/2008 tarihlerinde İZMİR MİGROSTA dönemsel olarak çalıştım görevim reyon elamanı olarak çalıştım ürün bilgisi hakkında bilgim vardır
    AY/YIL
    10/2007 –İZELTAŞ pozisyon : üretim (stajyer) ( üniversite)
    AY/YIL
    10/2006 D.E.U . HASTANESİ bakım onarım(stajyer olarak yaptım)
    AY/YIL
    10/2003- İZELTAŞ pozisyon: üretim stajyer(lise)

    NOT
    HER TÜRLÜ ÇALIŞMA SİSTEMİNE UYARIM YOL SORUN ETMEM YOL PARASINI KENDİ CEBİMDEN ÖDERİM

    Bilgisayar Bilgisi
    AUTOCAD SOLİDWORKS MS OFFİCE WİNDOWS iyi derecede biliyorum

    Çalışma şekli
    Part ve full tıme çalışabilirim istediğiniz çalışma sistemine uyarım

    Yabancı Dil Bilgisi
    İngilizce Okuma: orta , Yazma:orta , Konuşma:Az

    Hobiler
    Kitap okumak Sinamaya gitmek Bilgisayar donanımları

    Referanslar
    BİFA 2 M SATIŞ YÖNETİCİSİ CENK ULU
    CEP 0532 672 75 55
    0546 222 49 34
    Dadger Sanayi Ticaret Ltd Şti MEHMET HAKAN ÇEVİREN
    CEP: 0532 204 11 96

    YanıtlaSil
  64. mrb adım alper akat krizden dolayı 3 aydır işsizim 4 yıldır gıda şirketlerinde çalıştım. hacettepe üni. mezunuyum acil iş arıyorum ilginize şimdiden teşekkürler...(05066870445)(alper_aakat@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  65. Hayırlı günler dilerim
    Ben Hanife Öztürk 1978 Trabzon doğumluyum,İstanbuda oturuyorum Lise mezunuyum Çeşitli fabrikalarda çalıştım şu an işsizim
    Temiz, Disiplinli,Saygın bir kuruluş olmanız benim,de kendimi geliştirmem için iyi bir fırsat diye düşünüyrum;SAYGILARIMLA...
    Cep 05379577183
















    SAYGILARMLA...

    YanıtlaSil
  66. merhaba ben mukaddes trakya unverstesı muhasebe boluu mezunuyum.Taktir edersiniz ki yeni mezun olarak iş bulma konusunda sıkıntılar yaşamaktayım. Sizler bizlere yani yeni mezunlara bu konuda biraz daha esnek davranırsanız çok sevinirim. Benim sizlere vereceğim en değerli hazinem çalışma azmim ve gençliğimin getirdiği dinamikliği size sunabilirim.
    05072947978

    YanıtlaSil
  67. selam samsun termede oturuyorum askerliğimi yaptım -b- sınıfı ehliyetim ve silahlı özel güvenlik belgem var eğer sizede uygunsa telefonunuzu bekliyorum 05457389644 çok acil

    YanıtlaSil
  68. merhaba ben pınar
    anadolu üniversitesi aöf 2 sınıfım
    eskişehir adalar migrosta şarküterideyim
    iş yerinde p.t elemanım
    yeşiltepe mah 1.tugay sok 39/6 eskişehir
    iş temposuna ayak uyduracagımı biliyorum
    sizden tek istegim
    saat 8,00 akşam 18,00 saatleri arasında iş istiyorum
    yükseklik korkum var
    meail adresim:ppinarci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. slm ben enes ilkılıç 1983 osmaniye dogumlu.açık öretim devam ido deizotobüs lerin de kantin görevlisi pazar lama bölümü çılıştım ehliyetim.E.pazarlama bölümü ve depo görevlisi olarak.mümkünse sizinle ÜLKER le çalışmaktan gurur duyarım 5439519253 TEŞK

    YanıtlaSil
  70. merhaba ben hayat ızmırden lıse mezunuyum ve ıs arıyorum 20 yasındayım.hayatoncu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. meraba ben yusuf evliyim ve sakaryada yasıyorum elektrik teknikeriyim ehliyetim var ve güvenlik kimlik kartım var iş arıyorum bana yardımcı olabilirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  72. mrb'lar ben İzmir'den Ayla Eroğlu 1983 doğumluyum.Celal Bayar Ünv.Saruhanlı Myo Gıda Teknikerliği bölümü mezunuyum.Bana uygun iş imkanlarınızdan yararlanımak istiyorum.Yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.Bana ulaşmak isterseniz cep no:0555-439-24-06 ev:276-98-11 e-posta:ayla.eroglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. mrb ben ankaradan Kadir keyvanoğlu askerlıgımı yaptım ıs arıyorum lıse mezunuyum her ıse elım yatkındır ılgılerınıze tesekurederım.gsm:05459062046 msn:kadirkeyvan_1910@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. merhaba ben gülsüm firma elemanı olarak deneyime sahip olduğum için sizinle çalışmak isterim tel 0554 7874353

    YanıtlaSil
  75. ben bilal.1979 istanbul doğumluyum.1996 zeytin burnu imam hatip lisesini bitirdim .askerliğimi yaptım.evliyim.4.5 yıldır bir hastanede güvenlik görevlisi olrak çalışmaktayım.halen çalışıyorum.silah lı güvenlik kimlik kartım vardır.birikimlerimi ülker bünyesi altında değerlendirmek istiyorum .saygılarımla.ihk_79@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. ben murat özkaya 1985 dogumluyum babaeskıde ıkamet etmekteyım trakya unv onlısans bılgısayar programcılıgı mezunuyum ıyı derecede ıngılızce bılmekteyım b. sınıfı ehlıyetım var tel:05444484685 maıladresım oya_aksoy86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  77. 25.03.1984 dogumlu olup balıkesir susurluk ilçesinde ikamet ediyorum.balıkesir meslek yüksek okul (ELEKTRİK)teknikeriyim.TEL:0554 477 14 17 EV:0266 865 49 59

    YanıtlaSil
  78. özüllü birisilim carışmak istiroyum 1980 doğumluğum 29 yaşındarım ne iş verirseniz onu yabalım izmir şemiklerden

    YanıtlaSil
  79. bircan080@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. slm ben şaban 1970 dogumluyum istanbul avrupa yakasındaoturuyorum kıriz nedeni ile isten cıkarıldım bakımcıve onarım olurve yapabilecegim baskaişlerde olabilir dört cocugumda okuyor acil ise ihdiycım var calısmakistiyorum. tesekür ederim.tel.05073040543 .ku_ru_55@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. @26 ekım 2009 pazartesı 12 3026 Ekim 2009 12:29

    leman kurtuluş 29 04 1983 corluda yaşıyorum kırız dolayısıyla l ışten cıkarıldım aclen ıs arlyorum

    YanıtlaSil
  82. Ülker grubunun bayisinde plasiyer olarak çalıştım Belli bir rut sittemi olan İyi bir satış elemanıyım.B sınıfı ehliyete sahip ayrıca SCR belgemde bulunmaktadır.İstanbul Avrupa yakasında ikamet etmekteyim ve tekrardan sizlerle çalışmak istemekteyim.Tel:0505 714 24 36 / 0532 686 05 72

    YanıtlaSil
  83. adım gülcan 22 yasındayım ankarada oturuyotum numaram 05427322126

    YanıtlaSil
  84. SELAM BEN KADER AYDINDA OTURUYORUM 20 YASINDAYIM ACIKOGRETIM OKUYORUM DAHA ONCE BI MARKETTE 2 SENE KASIYERLIK VE BILGI ISLEMDE CALISTIM KENDIME GUVENIYORUM VE SIZINLE CALISMATAN GURUR DUYARIM MEIL:kardelen_kader18@hotmail.com tel:05335461151

    YanıtlaSil
  85. mahmut karakuş 15.10.1990 doğumluyum lise mezunuyum bağcılarda ikamet ediyorum referansta verebilirim...05396129177
    mhmtkrks.1903@hotmail.com

    YanıtlaSil
  86. 1984 doğumluyum.İzmir Çiğli'de oturuyorum.Aynı zamanda benim ve ailemin doğum yeride izmir.
    Eskişehir Anadolu Üniversitesi Maliye mezunuyum.
    Bir yıl kadar mali müşavirlik bürosunda muhasebeci olarak çalıştım.
    MS Office ekipmanlarından Excel, Word ve netsis uygulamalarını yoğun olarak kullandım.(Sertifikalarımda var.)
    Sekiz yıldır aktif olarak araba kullanıyorum.(E sınıfı ehliyetim var)
    İnsan ilişkilerinde başarılıyımdır, kolay iletişim kurarım.
    Gerektiğinde iş için seyahat edebilirim.
    Ortaokul eğitimimden başlayarak İngilizce eğitim aldım, işimi görecek kadar kullanabilirim.
    Sigara kullanmıyorum.
    Askerliğimi yaptım.Bekarım.
    Özgeçmişim ve önyazımla ilgilendiğiniz için teşekkürler. Yüz yüze mülakata katılarak iş ve işin becerilerime uygunluğu hakkında detaylı konuşmayı çok isterim.
    Teşekkür ederim,
    Uğur TÜRKALİ
    05555668936 ugur1621@hotmail.com 0232-3862519 05.11.2009

    YanıtlaSil
  87. hüseyin bilge 45 yaşında emekli memurum.2 yllık y okul mezunu olup bahcevanlık emlakcılık arapca halkla ilişkiler sertifikalerım mevcuttur.uygun iş arıyorum

    YanıtlaSil
  88. selamın aleyküm ben osman örs 1983 Aksaray doğumluyum.şu an Tekirdağ çorluda oturmaktayım evim burda.evliyim 1 kızım var ellerinizden öper.lise mezunuyum askerliğimi yaptım.zararlı alışkanlığım yok alkol sigara v.s. gibi.insanlarla kolay iletişim kurabilen uyum lu bi yapım var.sizler gibi kaliteli dürüst bir firma bünyesinde çalışmak bana onur verir...saygılarımla...cep:05468458439 mail:osmanors68@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. merhaba ben reşat çetin 1976 çorlu
    dogumluyum bir kız babasıyım c sınıfı ehliyetim var iş arıyorum ee43@windowslive.com

    YanıtlaSil
  90. Ad:Musa

    Soyad:Yıldız

    Memleket:Trabzon

    Doğum Tarihi: 26.07.1982

    Mesleği:Sayım Denetim Ve Sipariş

    Askerlik:Yaptım

    Medeni Hal:Bekar

    Uyruğu:Türkiye Cumhuriyeti

    Ehliyet:B Sınıfı Tarih ( 20.10.2000 )

    Sigara:Kullanıyorum

    Alkol:Kullanmıyorum

    Yaşadığı Şehir: İstanbul

    Adres: Evren Mah. Meşe Sok. No 13 D 1 Güneşli/Bağcılar

    Önceki İşyeri:

    ( 1 )- Collezione Akyiğit Teks.Konf.ve Mağ.San.Tic A.Ş

    ( 2 )- Pepsi Bottling Group

    Mail: oflu_462@hotmail.com

    İletişim: +90 554 412 11 99

    Not: Türkiye Turu Yaptım 6 Kere Şirket Gezilerinde Yardımcı Olabilirim

    İyi Çalışmalar

    YanıtlaSil
  91. merhaba,ben yasin kaymak.30 yaşındayım lise mezunu evli ve bir çocuk sahibiyim.ülker bünyesinde bana uygun bir bölümünde bana da yer ayırmanızı canı gönülden dileyerek teşekkür ediyor iyi çalışmalar diliyorum. 0 535 651 52 50
    kaymakyasin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. merhabalar fatih 25 yaşında bekar lise mezunuyum 1,85boy 86 kılodayım öz güveni yüksek çalışkan,dürüst,insan psikolojisinden anlayan biriyim. askerliğimi j.komando olarak tamamladım,şuan hala özel şirkette 2,5 yıldır silahlı güvenlik görevlisi olarak çalışıyorum. (çalışma saatlerimin aşırı derece fazlalığından dolayı hemen bırakabilirim)bünyenizde güvenlik memuru olarak çalışmak istiyorum. şimdiden tüm işe ihtiyacı olan arkadaşlara başarılar diliyorum Allah gönlünüze göre versin ve sizlerede böyle imkan sağladığınız için teşekkür ediyorum iyi çalışmalar hoşkalın... HATAY/İSKENDERUN 05464453866 fatih.fatih84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. merhaba ben mustafa ersen kuşcu 18,09,1982 bandırma doğumluyum.Aydın sökede ikamet etmekteyim.4 yıl bim 1,5 yılda A.101 market zincirlerinde çalıştıktan sonra işsizim.şu anda çalışmıyorum.Sizin gibi geçmişi olan ve kuvvetli bir firmada çalışmak istiyorum.evli ve bir çocuk babasıyım.teşekkür eder iyi çalışmalar diliyorum.05367822884 dangerious_10@hotmail.com

    YanıtlaSil
  94. Merhaba ben serkan karaca 25.03.1984 dogumluyum.balıkesir susurluk ta ikamet etmekteyim.balıkesir meslek yüksek okul elektrik mezunuyum.0506 477 14 17 saygılarımla.

    YanıtlaSil
  95. merhaba ben şerif şahin 17 01 1987 Tekirdağ malkara doğumluyum işsizim sizin gibi koklü bir firmada çalışmak istiyorum aynı zamanda bekarım.tlf:05469285950 efe-_- 59@hotmail.com

    YanıtlaSil
  96. merhaba ben aşkın kaya 1971 doğumluyum lise mezunuyum 12 senedir çaşışıyordum çözgü ustası olarak şu anda işsizim sizin gibi bir firmada çalışmak istiyorum çorlu da ikahmetgah ediyorum tel=0539 246 15 92 evliyim 2 çocuğum var

    YanıtlaSil
  97. merhaba ben bahar kireçci 17.07.1990 izmir doğumluyum. muğla üniversitesi dalaman meslek yüksekokulu yıllık muhasebe bölümünü bitirdim. sizinle çalışmaktan mutluluk duyarım. izmir pınarbaşın da ikamet ediyorum.bekarım.
    baharkirecci_35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  98. işsizlik.....................

    YanıtlaSil
  99. merhaba ben olcay gündüz 1982 doğumluyum.7 senedir bir firmada depocu olarak çalışıyordum bazı nedenlerden dolayı işten ayrıldım.çookk acil işe ihtiyacım var.fortif kullanabiliyorum.E sınıfı ehliyetim var.evliyim.esenlerde oturuyorum.Sizin gibi bir firmada çalışmak istiyorum.0543 482 45 10
    gunduz.olcayfb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. ÇAĞLAR DUĞAN
    Süvari Mah. 1714 Sk.11/9 Keskin Apt. ETİMESGUT/ANKARA

    Cep: (536) 576 32 07 , Cep: (506) 852 07 27

    E-mail: caglardogan06@hotmail.com


    KİŞİSEL BİLGİLER


    Uyruğu : T.C

    Doğum Yeri : Ankara

    Doğum Tarihi : 30/07/1984

    Askerlik Durumu : 10/05/2004 ve 28/08/2005 tarihleri arasında

    Medeni Durum : Evli

    ÖĞRENİM DURUMU

    İlköğretim Okulu



    İŞ DENEYİMİ


    - 2000-2004 : Erkek Kuaför Ve Güzellik Salonu İşletmeliği

    - 2005-2006 : Tedaş Elektrik İşletmeciliği Şoförlük

    - 2006-2007 : Ticari Taksi Şoförlüğü

    - 2007-2008 : Okul Taşıtı Servis Şoförlüğü

    - 2008-2009 : Ticari Taksi Şoförlüğü


    EHLİYET

    E Sınıfı

    SRC Başvuruldu.

    Her türlü araç kulanabilirim.

    Saygılarımı Sunarım ..

    YanıtlaSil
  101. merhabalar ben murat 1988doguluyum askerlık gorevımı yenı tammamladım.lise mezunuyum,bsınıf ehlıyetım var.oncekı işim kuyumculuktu ve bu sektörde çalısmak istiyorum.
    murat.kartal88@hotmail.com
    05317765016

    YanıtlaSil
  102. hayırlı günler ; yıldız teknikte okuyorum. tanıtım elemanlarınız okulumuza gelip ürünleri denetip tanıtıyor ve gerçekten çok başarılı bir yöntem bu, bende bu şekilde elemanınız olmak istiyorum . EREN CANDAN 0539 506 86 16
    İyi değerlendirmenizi umuyorum , hayırlı günler .

    YanıtlaSil
  103. engin esmer 2001de hidrosefali şant ameliyatı gecırdim lise 1 den ayrıldım kozmatık fabrıksının depo ve uretımınde 6 sene calıstım. maddi sıkıntıler yuzunden ayrıldım. şirketinizde calısmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  104. selam ben ümit ist pendıkte oturuyorum e sınıfı ehlıyet sahıbıyım acıl işe ihtıyacım var

    YanıtlaSil
  105. selam ben ümit ist pendıkte oturuyorum e sınıfı ehlıyet sahıbıyım acıl işe ihtıyacım var 05346070450

    YanıtlaSil
  106. herkese iyi çalışmalar ve başarılardilerim.

    şuan ben işsizim ülkerkalitesiyle çalışmak isti yorum şimdi den teşekürler.

    önceki çalışmış olduğum kurumda mağaza müdür yardımcısı olarak işten ayrıldım .

    0538 486 36 21 silerden olumlu veya olumsuz cevap bekli yorum...

    YanıtlaSil
  107. merabalar ben ankara pursaklardan onur kursat baltacı fırmanızda calısmak ıstıyorum full tıme part tıme nasıl uygun görulurse 06.11.1988 lıyım ankara dogumluyum askerlıgmı yaptım ve ıs arıyorum numaram 5456938345

    YanıtlaSil
  108. Merhaba ben Serkan KANAT 01.07.1980 İZMİR Doğumluyum 10 senelik garsonluk geçmişim var güzel ve özel yerlerde çalıştım.Ticari taksi şöförlüğü yaptım,meslek değişim icabı,düzenli bir iş,kariyer bunları sizde bulacağımdan dolayı tercih ettim,uygun görürseniz 05363162709 veya sekokanat@hotmail.com saygılarımı sunarım kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  109. ben gıda teknikeriyim erciyes üniverstesi mezunuyum sizlerle calışmak isterim

    YanıtlaSil
  110. Merhabalar
    32 yasındayım 1993 den beri Muhasebe bürosunda calısıyorum ek iş arıyorum. 15 senelık Ehlıyetım var . Gece ısı olabılır.
    Maıl atabılırsınız Tesekkurler.
    akincibeyi_67@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. ben osman pınarbaşı kalfalık ve formenlik işi arıyorum.daha önce yurt dışında formenlik işi yaptım.çalıştığım yerler türkmenistan ve rusya. 39 yaşındayım.1985ten beri kaba inşaat üzeri işler ile uğraşıyorum.orta derecede rusça ve türkmence biliyorum .her türlü ofis içi işindede çalışabilirim
    tel:05326317154
    05426903815
    ERZURUM

    YanıtlaSil
  112. Samsundan kucak dolu sevgilerle....

    İsmim Orhan Barış.Samsunda ikamet etmekteyim.. evliyim 2 cocuk babasıyım 8 yıllık calıstıgım firmadan 2 hafta önce ayrilmak zorunda kaldım malum krizden etkilendik ama her seyin hayırlısı tabii..Rabbim bir kapı kapatır bin kapı acar insallah...Türkiyenin önder holdinglerinden olan sizinle calısmayı nekadar cok istedigimi bilemezsiniz hatta sizi suan öyle takip ediyorum ki samsuna yeni yılbasından sonra yeni müdür atıyacagınızı bile biliyorum ve sizinle daha güzel günler icin calısmak istiyorum bu istegimi yerine gelmesi beni cook mutlu eder ve sizide yaptıgım islerle mutlu etmesini cok iyi bilirim .. neyse cok konustum :) ...insallah personel alımlarınızda benide cagırırsanız cok sevinirim saygılarımla bilgilerinize arz ederim
    ORHAN BARIŞ

    TEL:0543 308 40 77
    ( 0362 ) 230 57 65 )
    or_baris@hotmail.com
    NOT: güvenlik sertifika , söförlük ve satıs ve servis konusunda deneyimim vardır ....

    YanıtlaSil
  113. öncelikle adım ayşegül bekarım 25 yaşındayım bursada ikamet ediyorum daha önceden bi çok yerde çalıştım en son çalıştığım yerler bim a.ş orda bütün işlerden sorumlıuydum daha sonra şimdi doğuş çay firmasında satış destekte çalışıyorum ama benim hedefim merchandiserlik yapmak ülkerde çalışan kişileri tanıyorm çalıştığım markete geliyolar ve bende burda çalışmak istiyorum ilgilenirseniz memnun olurum teşekkürler

    YanıtlaSil
  114. buarada telimi göndermeyi unuttum ayşegül albayrak tel:05448271959 ararsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  115. AD BASRİ
    SOYAD:TUNALILAR
    Adres MARMARACIK BELDESI MURRIYET MAHALLESI 5 CADDE NO 20\2
    Ev Tel(282)6863837
    Cep Tel (539)2777296
    E-posta dbb.7@hotmail.com

    Kişisel Bilgiler

    Cinsiyet ERKEK

    Doğum Tarihi

    19/04/1988

    Medeni Durum: Bekar

    Uyruk T.C.

    Sürücü Belgesi YOK

    YanıtlaSil
  116. slm ben emrah izmir karabaglarda ikamet etmekteyim 1986 dogumluyum lise mezunuyum B sınıfı ehliyetim var askerligimi yaptım sizinle calışmak isterim teşekkürler tlf:05444735210

    YanıtlaSil
  117. BEN AHMET ÇORLUDA İKAMET ETMEKTEYİM 17 YILDIR DERİ FABRİKALARINDA ÇALIŞMAK TAYDIM
    FABRİKA KAPANDI BEN DE SİZİNLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM
    C SINIFI ELLİYETİM VAR 1966 DOGUMLUYUM
    TF=05382277138

    YanıtlaSil
  118. BEN KAYA SENEKÇİ MURATLIDA İKAMET EDİYORUM İŞ MAKİNALARI OPRTRYÜM FORKLİF LODER DAHA ÖNCE ÜLKER ÇORLU DEPODA ÇALİŞTİM AFSİN TEKSTİLDE BULUNAN ORDAKİ GÖREVİM FORKLİF OPR. SONRADA POSTA BAŞLİGİ YAPTIM 1986 DOGUMLUYUM SİZİNLE TEKRAR ÇALİŞMAK İSTİYORUM 05434086460 soydemir60@hotmail.com

    YanıtlaSil
  119. BEN KAYA SENEKÇİ MURATLIDA İKAMET EDİYORUM LİSE MEZUNUYUM 1986 TOKAT ARTOVA DOGUMLUYUM SİZİNLE DAHA ÖNCE ÜLKER ÇORLU DEPO AFSİN DE ÇALİŞTİM ORDAKİ GÖREVİM FORKLİF OPR. VE SEVKİYAT POSTA BAŞLİGİ YAPTIM VE SİZİNLE TEKRAR ÇALİŞMAK İSTİYORUM 05434086460 soydemir60@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. bana 2.000 tl maaş verirseniz çalışırım yoksa çalışmam iş mi yok

    YanıtlaSil
  121. AD MELİKE
    SOYAD YILGIN
    T.C.32078396020
    ADRES MARMARACIK BELDESİ HÜRRİYET MAHALLESİ 3.SOKAK
    EV TEL 0282 686 66 14
    CEP TEL0539 459 34 77
    KİŞİSEL BİLGİLER
    CİNSİYET KADIN
    DOĞUM TARİHİ29/11/1989
    MEDENİ DURUM EVLİ
    ÖĞRENİM DURUMU İLK ÖĞRETİM

    YanıtlaSil
  122. merhaba ben isa kurt forklift ehliyetim ve E sinifi ehliyetim var sizinle çalişmak istiyorum 5 yildir tecrubem var diyasa DA çaliştim tekirdag çerkezköyde ikahmet ediyorum evliyim 2 tane çocum var vardiyali çalişirim.ögretim durumu orta okul.0538.922.86.99.yagmur_bulutu_78@hotmail.com acilen çalişmak istiyorum sizinle saygilarimla.tskr,

    YanıtlaSil
  123. slm nurten 1982 .dogumluyumm tekirdag çerkez köyde ikamet ediyorum onceki işimde makinaciydim gida firmasinda çaliştim 05419399082.yagmur_bulutu_78@hotmail.com.acilen iş ariyorum 2 tane çocum var
    vardiyali iş istiyorum tsk ederim şimdiden size

    YanıtlaSil
  124. merabalar ben ankara şentepeden necip tekinışık fırmanızda calısmak ıstıyorum full tıme part tıme nasıl uygun görulurse askerlıgmı yaptım ve ıs arıyorum numaram 05362241038

    YanıtlaSil
  125. ben tekirdag- çorlu-saglık mah.ikahmetgah ediyorum 08.10.1992 dogumluyum adım dilara karadağ tel.05359840277 sizinle çalışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  126. merhaba ben gökhan.15/05/1988 eminönü doğumluyum.anadolu üniversitesi bilecik meslek yüksek okulu endüstriyel otomasyon mezunuyum.istanbul esenyurtta ikamet etmekteyim.askerliğimi yaptım.firmanızda çalışmak istiyorum.tel:(545)9658754 - (537)6880243 ev:(212) 6203755

    YanıtlaSil
  127. ben tekirdag çorlu saglık mahlesi ikametgah etmekteyim 08.10.1992 dogumluyum adım dilara karadag lise mezunuyum firmanızdaçalışmak istiyorum tel.05359840277

    YanıtlaSil
  128. mereba adım süleyman kocaeli de oturuyom numaram 0539 9447487 arayın lütfen

    YanıtlaSil
  129. Selamun aleykum
    Amasyalıyım. Anadolu Unıversıtesı ısletme bolumu mezunuyum.Teorık olarak Pazarlama egıtımı almıs olup bunu uygulamalı olarak da pazar pıyasasında kullandım. Ülkerde sizinle calısmak ıstıyorum. Tek ıstegım sızden namazlarımı ıs esnasında kazaya kalmadan kılmak Saygılarımla Gorkem URUN 0 544 316 90 76

    YanıtlaSil
  130. adım mehmet yılmaz evliyim bir çocuğum var 1981 doğumluyum izmirde oturuyorum lise mezunuyum b sınıfı ehliyetim var tel 0534 985 01 11 bilgisayar kullanmayı biliyorum iyi derecede e mail nyon_25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. merhaba ben metin birol 10.07.1970 çorlu doğumluyum çorlu da ikamet ediyorum.evliyim
    ortaokul mezunuyum torna tesviye kalfalık belgem var bakım ve onarım yapabilirim şimdiden ilginiz için teşekkürler.05356862112

    YanıtlaSil
  132. Adı soyadı :MERT YILMAZ
    Doğum tarihi ve yeri : 22.12.1983 Gölcük
    Kan grubu :A RH (+)
    Medeni hali :Bekar
    Cep tel :05443198185
    Adres :Yüzbasılar mah. 1.sok. bugra apt. no10 kat 3 degirmendere gölcük
    E mail. :sevgi_maydo@hotmail.com
    Askerlik durumu :Yaptı
    Eğitim durumu :Bursa Uludağ Üni. MKP. MYO. Mob. Teknikeri.
    Yabanci dil :İngilizce (Orta Seviye)
    Bilgisayar :Windows98, Microsoft Ofis 98; Excel, Word, Internet
    İlgi alanları :Gezi internet müzik spor
    Sertifikalar :*KLJ Özel güvenlik silahlı
    Milli egitim bakanlıgı Bilgisayar sertifikası
    *Milli egitim bakanlıgı Kord bezi üretme
    *A Sınıfı Ehliyet
    İş Deneyimleri : Kordsa Fab. Makine op. Sözleşmeli
    Pireli Fab. Balans op. Sözleşmeli
    Goodyear fab. Pişirme maki. Op Sözleşmeli

    Şuan boştayım calısmıyorum acilen iş arıyorum hemen görüşmeye gelebilirim saygılarımla..

    YanıtlaSil
  133. adım onur soyadım erem 1986 çorlu dogumluyum yüksek okul mezunuyum otomotiv bölümü askerliğimi yaptım bekarım çorluda ikametgah ediyorum...yabancı dilim war bilgiyarım auto cat word excel ofis programları...otomotiv teknikeriyim cep numaram 05423086709

    YanıtlaSil
  134. s.a ben 3,5 yıldır depo personeliyim (aref)yada(el terminali)kullanıyorum ülkerin bünyesinde calışmak istiyorum şuan bir ilac deposunda calışıyorum iş görüşmesine istenilen tarihte gelebilirim pendik/kurtköy oturuyorum (hikmet YENİKÖY)saygılarımla

    YanıtlaSil
  135. merhaba ben RUKİYE KAPAN 1991 ZONGULDAK DOGUMLUYUM DÜZ LİSE EDEBİYAT BÖLÜMÜ MEZUNUYUM ÜNİVERSİTE HALKLA İLİŞKİLER KAZANDIM YALNIZ OKUYAMADIM HALKLA İÇ İÇE OLMAYI MÜSTERİ MEMNUYETİ VS İLE KONULARDA DENEYİMLİ BİR İNSANIM DAHA ÖNCEKİ İŞLERİM HEP BU YÖNDE OLMUSTUR SEKRETER MUHASEBE VS İSTANBUL GAZİOSMANPASADA İKAMET ETMEKTEYİM BENDE ÜLKER AİLESİNE KATILMAYI İSTİYORUM 05383400315 EMAİL.sedat_kapan_67@hotmail.com ŞİMDİDEN TESEKKÜRLER SAYGILARIMLA...

    YanıtlaSil
  136. MERHABA BEN CİHAN ELİK 15.05İ1976.ZONGULDAK DOĞUMLUYUM FORKLİFT VE C SINIFI EHLİYETİM VAR.ÜLKER CAMİYASINDA ÇALIŞMAK İSTİYORUM SUUDİ ARABİSTANA GİDEBİLİRİM ARAPÇAYI KONUŞABİLİYORUM İKİ YIL ARABİSTANDA KALDIM YADIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNECEM İSTANBUL YENİBOSNADA İKAMET EDİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM TEL.0535.233.63.76.

    YanıtlaSil
  137. Zafer DUMAN 1986 İstanbul Keşke Ülkerinde İş Başvuru Formatında Bir Formu olsaydı belkide vardır ama ben bulamadım ilgilenirseniz mail adresim zaferduman1@hotmail.com saygılarımla...

    YanıtlaSil
  138. ORHAN DENİZ
    Karadolap Mah.Direk Sok. No:25 Alibeyköy EYÜP İST
    Cep: 0538 848 19 54
    E-mail: orhandeniz_2007@hotmail.com

    KİŞİSEL BİLGİLER



    Uyruğu : T.C

    Doğum Yeri : İstanbul

    Doğum Tarihi : 12/12/1987

    Askerlik Durumu Tamamlandı

    Medeni Durum : Bekar
    Ehliyet B

    İŞ/KARİYER HEDEFİ
    İş kariyerinde ileri bir seviyeye ulaşmak.
    EĞİTİM DURUMU

    2002-2006 Alibeyköy Endüstri Meslek Lisesi(Mak.Res.Böl.)

    REFERANSLAR
    Şuayip Bey Otomat Bölüm Şefi DAF KİLİT Tel: 0.212 672 38 00
    Kemal Deniz Şirket Sahibi SIR İŞ-TORNA Tel: 0.212.576 62 56

    YanıtlaSil
  139. Selam. Cemil ÖZTÜRK
    20.05.1986 doğumluyum.
    Bilgi İşlem
    Grafik Tasarım
    Kullandığım programlar:
    Corel, Freehand, Photoshop, Swish Max ve Adobe Flash, Microsoft Office (tümü)
    CTP ve Film Çıkış Operatörüyüm.
    Daha iyi bir iş bulabilirsem ÜLKER gibi Türkiye'nin büyük ismine hizmet vermekten onur duyarım.
    Cemil ÖZTÜRK
    msn&mail : eagle611@iamgod.in
    gsm : 0.534 443 97 51

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  140. selamlar ben1982 kütahya doğumlu end.mes.lis.tesviye böl. mezunuyum.okul bittikten sonra babamın yanında uzun yol şoförü olarak yıllrdır çalışmaktayım. Arıca bir süre istanbuda pendik,kartal güzergahında servis şöforlüğü yaptım.E tipi sürücü belgem olup src belgelerim vardır. ülker ailesinde uzun yıllar çalışmak isterim saygılarımla.

    YanıtlaSil
  141. selam.Abdullah GÖK 1985 doğumluyum ve tekirdağ-çorlu'da ikamet etmekteyim.4 yıllık muhasebe mezunuyum.Ülker ailesinde uzun yıllar çalışmak istiyorum.
    ultraslan_99@windowslive.com

    YanıtlaSil
  142. merhaba
    EMINE YILDIRMAZ

    Cep: 0536 312 93 69
    E-mail: cano_ezo_ksk@hotmail.com
    KİŞİSEL BİLGİLER
    Uyruğu : T.C
    Doğum Yeri : Karşıyaka-izmir
    Doğum Tarihi : 03,10,1988
    Medeni Durum : Bekar
    Ehliyet B
    EĞİTİM DURUMU -lise mezunuyum
    daha önce ozel bı şirkette bılgı ıslem ve satış elamanı olarak calıştım bilgisayar ve işletmenlık sertıfikasına sahıbım izmir karsıyakada ikamet etmekteym sizinle çalışmaktan onur duyarım..... saygılarımla
    (not: gerçekten dikkate almanızı isterim işe çok ihtiyacım var )

    YanıtlaSil
  143. selamlar ben 1992 Gebze doğumlu orta okul mezunu TANSU ERDOĞAN.ÜLKER LE ÇALIŞMAK İSTİYORUM.

    YanıtlaSil
  144. Merhaba ben Sebahat Portakal.İzmir'in Buca ilçesinde ikamet etmekteyim.Eğitim durumum Anadolu Üniversitesi işletme bölümü.Bilgisayar,ingilizce,çocuk gelişimi ve eğitimi(2789saat)kurslarına katıldım.3yıllık medikal muhasebe ve 3 yıllık ön muhasebe deneyimine sahibim.Sizin uygun gördüğünüz bir departmanda çalışmak isterim.Tel:0537 505 2849 e-posta:sebahat.portakal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. selamün aleyküm ben 1968 dogumlu lise mezunu orhan denizli giresun dogumlu istanbulluyum evli 1cocuk babasıyım emekliligime kadar ülkerde şöför olarak çalışmak istiyorum emekliligime 10sene var saygılerımı sunar kendime şans dilerim. orhandenizli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. selam ben sakaryadan 6 yıllık satıs pazarlama deneyımım bulunmaktadır gıda sekterunde soguk ve sıcak satıs rut seflıgı gorevı yapmıs bulunmaktayım suanda ıssızım b sınıfı ehlıyetım var bılgısayar olarak word excel kulana bılıyorum tskederım ıyı calısmalar 0531 409 13 67

    YanıtlaSil
  147. selamın aleyküm . ben tekirdag çerkezköyden SERKAN BOZ 1987 istanbul dogumluyum askerliğimi yaptım B sınıfı ehliyetim war ortaokul mezunuyum 1.80 boy. malum turkiye nufusunun bircogu işsizlik sıkıntısı çekiyo.bunlardan biride benim. ve artık adam gibi saglam bi işe ihtiyacım var. we ülkerde çalışmak istiyorum. emin olun çalışmaya başladıgım zaman emekli olana kadar ordayım. lütfen sizde bu konuda hassas davranmanızı istiyorum. koskoca ülker ailesinde benimde yerim oldugunu düşünüyorum. arada biyere sıkışırım yaaa.:) 0538 647 26 72 şimdiden teşkkr ediyorum .iyi çalışmalar . . .

    YanıtlaSil
  148. selam 12.01.1980 doğumluyum aklaşık on yıldır istanbul pendikte ikamet etmekteyim arçelik a.ş ve songo otomotivde çalıştım e sınıfı ehliyetim var uygun gördüğünüz bir departmanda ülker ailesiyle çalışmak isterim saygılarımla sarica_03_34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  149. SEDAT ŞAHİN
    28/03/1988 doğumluyum ankarada ikamet ediyorum
    askerden 3 ay önce geldim
    Daha önceki çalıştığım yerler kukla kebap,meşhur peynirci,beğendik market,avea abone merkezleri dir
    bilgisayar kullanmaya programlarlarla ilgilenmeyi seviyorum
    şuanda çalışmıyorm işe çok ihtiyacım var
    sizinle çalışmaktan onur duyarım
    CEP TEL:05055505992
    05063974912

    YanıtlaSil
  150. mrb ben selçuk şişman 29.05.1984 ankara doğumluyum sincanda oturuyorum daha önce soykan marketlerde çalışıyordum fakat yılbaşında sözleşme gereği yılım dolmadan çıkardılar,market sektörünü biliyorum servis müşteri kullanıyordum, servis haricinde market içerisinde bana ait olan kendi reyonumla ilgileniyordum onun için zorluk çekmem lise 1.sınıftan çalışmak için mecburiyetten terk ettim onun için bu işe çok ihtiyacım var saygılarımla selçuk B ehliyetim var şişman irtibat tel:0535,796,60,46 ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  151. slm ben ahmet memiş iş arıyorum daha once sarten tamek vatan koservede calıştım acil iş arıyorum tel 05452546741 ev 02246471392

    YanıtlaSil
  152. 27.01.1976 Erzincan doğumluyum.Kartal semiha şakir lisesi mezunuyum.Evli ve bir çocuk annesiyim.İyi bir işe ihtiyacım var.İst.Kartal'da oturuyorum.İş deneyimim var.İlgilenirseniz sevinirim.
    barfa_aky1907@windowslive.com
    Adım=Fatma Kılıç.

    YanıtlaSil
  153. merhaba ben ömür çorluda ikamet ediyorum lise mezunuyum evliyim daha önce sekreter olarak ve tekstilde çalıştım cevabınızı bekliyorum 05436530087

    YanıtlaSil
  154. merhaba,
    Ben ali AKGÜN.İST BAŞAKŞEHİRDENİM. eğitim durumumm .ticaret lisesi muhasebe mezunuyum bilgisayar'la aram çok iyi microsoft office programlarını iyi derecede kullaniliyorum belgem vardır.20.04.1991 doğumluyum. B sınıfı sürücü ehliyetim var.ÜLKER ailesiyle çalışmak istiyorum.
    0543 563 13 77
    ali-akgunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. slm mehmet tunç mersin de oturuyom 1980 doğumluyum iş arıyorum tlf 05332543617

    YanıtlaSil
  156. Uyruğu : T.C

    Doğum Yeri : İzmir

    Doğum Tarihi : 02.06.1988

    Askerlik Durumu : Yapıldı

    Medeni Durum : Bekar

    EĞİTİM DURUMU
    2004-2006:Menemen Endüstri Meslek Lisesi
    Motor Bölümü:Tekniker

    STAJLAR
    Özel renault servisi:Uyar Otomotiv

    İş Deneyimleri Toplam İş Deneyim Süresi
    Ocak 2007 Şubat 2008: Klemsan Elekronik San.ve.Tic.A.ş İzmir/Kemalpaşa Şubesi
    Pozisyon : Satınalma Sorumlusu
    Ayrılma sebebi: Ücret Anlaşmazlığı.

    Şubat 2008 Mayıs 2008:Bluemoon Rent a Car İzmir/KARŞIYAKA
    Pozisyon :Oto Kiraya vermek.:(esnaf)
    Ayrılma sebebi:askerlik

    SEMİNERLER
    Buseness Center Egitim Başarı Belgesi:Anlayarak hızlı okuma Semineri

    BİLGİSAYAR
    Microsoft Ofis Excel, Word, Internet

    İLGİ ALANLARI
    Futbol, basketbol,gazete ve kitap okumak vs..

    Sürücü belgesi:=11.04.2007 Sınıfı:B

    Erdem Yavuz
    cep:05555192717
    ev(tel):(0232)3860536
    e_mail:erdem_yavuz_ksk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. mrb mura bulat 1980 tkirdag çorluda oturuyorum daha önce gıda sektöründede çalıştım b sınf ehlıyetim var her işi yaparım ilginize tşk edrim.murro5252@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. BEN İSTANBUL ANADOLU YAKASAINDAN OĞUZHAN YAMAN SİZ ÜLKERLE ÇAILŞMAK İSTYORUMM LTFEN COK İHTİYAÇIM VARRR 0534 989 96 43 TL NUMARAM 0216 413 66 89 EV TİCARET LİSESİ MENZUNUYUM MUHASEBE BİTİRDİM 3 SENE BOYNER DE SATIŞ ELEMANLIGI YAPTIM LÜTFEN YETKİLİLERE DUYRULURRR İŞ STYORUM YALVARIYORUMMMM

    YanıtlaSil
  159. slm ben antalyadan cafer 24 yaşındayım lise mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum,oncu_1986@hotmail.com,0506 923 75 34

    YanıtlaSil
  160. slm ben ankaradan hüseyin 1986 dogumluyum lise mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum 0536 666 74 71

    YanıtlaSil
  161. slm ben tekirdağ corludan emre 18 yaşındayım lise mezunuyum sizinle calışmak istiyorum emre_gulen92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  162. selamun aleyküm ben ahmet 20 yaşında 2yıllık unıversıte menzunuyum askerlıgımı 2 yıl daha tecıllı halegetırmekteyım istanbul fatih ilçesinde oturuyorum b sınıfı eglıyet bılgısayar kullanımından kalıte kontrolda iyi seviyem var msn adresim.:(ahmet17.17@hotmail.com)cebanızı beklemedegim iyi çalışamlar...

    YanıtlaSil
  163. 1986 doğumluyum evliyim E sınıfı ehliyetim var şöförlüğüm çok iyi forklift şöförlüğüm çok iyi kullanmak için belgemde var bilgisayar çok iyi biliyorum klavyem çok iyi ve seriyimdir word excel ve diğer programları kullanabiliyorum 5356539865 murat_zehra1986@hotmail.com

    YanıtlaSil
  164. ben mersinden uğur..22 yasındayım askerligimi yaptım B+A2 ehliyetimle iş arıyorum 0531 426 00 03 kralugur33@hotmail.com.. ilginize teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  165. AD:HİKMET
    SOYAD:HALİM
    DOĞUM YERİ:TARSUS
    DOĞUM TARİHİ:25.11.1972
    MEDENİ HALİ:EVLİ
    ÇOCUK SAYISI:2
    İŞ DENEYİMİ:12 YIL TEKSTİL İŞİNDE ÇALIŞTIM
    ASKERLİK:YAPTIM
    endüstri meslek lisesi mezunu
    E-POSTA ADRESİ:ilkveson_askim@windowslive.com
    uyruk:tc

    YanıtlaSil
  166. merhaba ben Ramazan ATICI 24 YAŞINDA ASKERLİK SORUNUM YOK KOCAELİ GEBZE DOĞUMLUYUM. GEBZE ORGANİZEDEKİ FABRİKANIZDA GÖREV ALMAK İSTİYORUM. BİLGİSAYAR KULLANIMIM ÇOK İYİ KALİTE KONTROL BÖLÜMÜDE OLABİLİR.. E POSTA- ramo_fb_2005@hotmail.com tel 0542-490-97-25 iyi çalışmalar dilerim.....

    YanıtlaSil
  167. mrb ben gökhan gözüdok 1982 istanbul dogumluyum bayrampaşada ikamet etmekteyim ilkokul mezunuyum işsizim iş arıyorum tel 05389592034 msn dino-zor@hotmail.com

    YanıtlaSil
  168. ben aytaç e-d ehıyetım ve psıkoteknık belgem var lüleburgazdakı fırmanızda çalışmak ıstıyorum...0545 828 58 04...

    YanıtlaSil
  169. haydar KORKMAZ
    26.07.1984
    bekar
    a.ö.lise
    ayazağa/şişli
    bilgisayar işletmenliyi EXCELL WORD POVER PONİT ACCESS.
    bilgisayarlı muhasebe ''ETA LOGO''

    YanıtlaSil
  170. ben1977dogumlu bayanım hacıoğlunda aqua parkta luncboxda ve hismar hipermarkette ahçı olarak çalıştım çorlu sağlık mah. oturuyorum ahçılık olmasada personel çaycısı olarak çalışa bilirim.

    YanıtlaSil
  171. UĞUR KARAKAYA

    Adres : karabayır mah. Sakarya cad. 676.sok no 3 kat 5 esenler /istanbul
    Gsm : (0542) 627 81 38
    E-mail : ottoman3400@hotmail.com


    Kişisel bilgilerim:

    Uyruğum : T.C.

    Doğum Yerim : istanbul

    Doğum Tarihim : 01/01/1988

    Askerlik Durumum : tecıllı(acık ogretımden dolayı 4 sene )

    Medeni Durumum : Bekar


    Kariyer hedefim:

    Lise yıllarından beri ilginç bir merak duygusu ile başlayan bilgisayar ve teknoloji dünyası merakım sayesinde sürekli genişleyen bilgi ağacımı her zaman genişletmeye özen gösterdim. Amacım sadece bir iş sahibi olmak değil, aynı zamanda gelecek adına Bilgi, Bilişim, Internet ve Teknoloji gibi alanlarda insanoğlu için yararlı bir şeyler yapabilmeyi hedeflemekte oldu.

    Çünkü gelecek daima bilgi, bilişim ve teknoloji sektöründe olmaya devam edecektir. İşte bu yüzden inandığım bir gerçektir ki; “başarı ve gelecek bilgi ile değil, bilgiye sahip olan beyni yönetebilmekle edinilir. “ Ben bu başarıya, azme ve güce sahip olduğuma inanıyorum. “


    Çalışmak istediğim alanlar:

    • Elekrık ve elektronık
    • Bilgi işlem
    • Internet’ den Reklam ve Pazarlama




    Eğitimim:

    Endüstri meslek lisesi elektrık bolumu

    Dumlupınar unıversıtesi elekrık bolumu
    Yabancı dil:

    İngilizce: Okuma – İyi, Yazma - İyi, Anlama - orta


    İşletim Sistemleri

    • Windows 3x/9x/NT,XP Windows 2000 Professional, Windows 2003 Enterprise Edition Windows xp pro ,









    Diğer

    • Sistem ve yazılım ile ilgili bütün sorunlarda çözüm geliştirebilir ve destek verebilirim.
    • Personele gerekli Bilgisayar - Donanım - Network ve Windows/Office Ailesi İşletim ve Office Sistemleri gibi alanlarda destek verebilirim.
    • Bilgi seviyeme göre Windows Server sistemlerini kurabilir ve konfigüre edebilirim.
    • Yeni teknolojiler ve yeni alanlarda da gelişime açığım.
    • Autocad,ofıs programları,elekronık cızım programlarında deneyımıım vardır.

    YanıtlaSil
  172. mrb ben mahmut yorulmaz mesleklisesi mezunuyum 22 yaşın dayım ehlii yetim var sizin sirketiniz bün yesin de calısmaktan büyük mutlulukk duyarım cep.05432689277 saygılarımla

    YanıtlaSil
  173. öncelikle çorluya açacağınız çalışma sağası için teşekkürler.ben kız meslek lisesi ev ek.gıda bölümü mezunu 39 yaşında bayanım.evliyim.temiz ve titiz dikkatli çalışmayı seviyorm.fabrikanıza cv bıraktım.daha önce santral op.ve sekreter ayrıca son kontrolcü olarak çalıştım.şu an işsizim.sizinle çalışmak istiyorum.üretimdede çalışırım.ilginize teşekkürler.05363425416

    YanıtlaSil
  174. mrh ben aysel gençer ortaokul mezunuyum24 yaşındayım sizinle çalışmak isterim çorlu kanimsin1986@hotmail.com 05458393576

    YanıtlaSil
  175. mrb ben izmirden Ramadan ozgur issizim askerden geleli 8ay oldu hala evdeyim eger ulker alilesinden banada yer varsa yaninizda calismak istiyorum a2 b sinifi ehliyetim var simdiden hayirlisi ??? ramo_ti_@hotmail.com cep = 0554 233 24 41 izmir bornova

    YanıtlaSil
  176. 1969 dogumluyum.Ankara Keçiören/İncirli ikametkah etmekteyım.Motor Mekanik Kaynak Şanzıman ustasıyım.20 yıllık tercübe sahibiyim. E sınıfı ehliyetim var.. Tel:05342250169

    YanıtlaSil
  177. merhaba ben oğuz karagüzel,istanbul büyükçekmecede ikamet etmekteyim,26 yaşındayım,evliyim.daha önce danonede 3 yıl satış sorumlusu plasiyer-sıcak satış üzerine çalıştım ve acil iş arıyorum...0542 547 55 19

    YanıtlaSil
  178. merhaba ben elif 1990 doğumlu yüksekokul makine bölümü mezunuym büyükyoncalı yenimahalle de ikamet etmekteyim sizinle çalışmak istiyorum 05458825581

    YanıtlaSil
  179. merhaba;
    ben yeliz dayı çerkezköy kapaklıda oturuyorum.evliyim.ortaokul mezunuyum b sınıfı ehliyetim var.firmanızda çalışmak için iş başvurusu yapmak istiyorum.ilginiz için şimdiden teşekkürler...yeliz_mavis@hotmail.com 05387242375

    YanıtlaSil
  180. merhaba;ben neriman çakır .evliyim. ortaokul mezunuyum. bir çocuğum var.çerkezköy kapakılda oturuyorum.firmanızda çalışmak üzere başvuru yapmak istiyorum.ilginize teşekkürler... efe-_-neriman@hotmail.com 05396001678

    YanıtlaSil
  181. Merhaba adım Abdurrahman Yiğit, İşletme Fakültesi mezunuyum.Ön muhasebe ve lojistik iş deneyiyim var.Avcılar'da oturuyorum.
    GSM:0544 839 8294
    E-Posta: manrah58@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  182. merhaba ben samet polat ankara gölbaşında ikamet etmekteyim askerliğimi bitirdim firmanınızda çalışmak istiyorum sizde eğer uygun görürüsenizişe ihtiyacım var Allah yar ve yardımcımız olsun black_custo@hotmail.com 05416704003

    YanıtlaSil
  183. slm ben gönül arslantürk 14 yıldan beri çalışıyorum makine operatörüyüm ve aynı zamanda son kontrol elamanıyım 25 yaşındayım bekarım çerkezköy tekirdağ ikamet etmekteyim açık lise okuyorum b sınıfı ehliyetim var azimliyim zoru severim sizinle çalışmaktan onur duyarım ilginiz için teşekkür ederim ev no 02827261935 cep 05543352375 cep 05354748320

    YanıtlaSil
  184. meraba ben fatih lise mezunugum firmanızda çalışmak isterim kayseride oturuyorum iş başvurusu yapmak istiyorum ilgilenirseniz sevinirim 05432419246

    YanıtlaSil
  185. merhaba ben ıst pendıkten serkan sızınle calısmak ıstıyorum no 0544 931 28 29

    YanıtlaSil
  186. merhaba. ben oğuz SARICAN bekarım KARABÜK'te yasıyorum ve sızınle calısmak ıstıorum ehlıyetım E sınıfı soforlugu mukemmell kısacasıı sızınle calısmakk ıstıorum uygun gorulursee tel. 0545 628 14 72

    YanıtlaSil
  187. s.a ben ebubekir çetinkaya,kars merkezde ikamet etmekteyim 23 yasında,Gıda teknikeriyim firmanızda calısmak istiyorm.ilginize tesekkurler... sebebim.sensin_87@hotmail.com 5066657955

    YanıtlaSil
  188. merhaba ben meltem kırmaç.evliyim.istanbulda ikamet ediyorum.23 yaşında muhasebe elemanıyım.şirketinizde çalışmak istiyorum.ilginize teşekkür ederim.0542.382.41.16
    kabusun_20@hotmail.com

    YanıtlaSil
  189. Ev Adresi
    denizciler cad. çenedağ mah. öncü sok. no:20/2
    DERİNCE / Kocaeli / Türkiye
    Ev Telefonu +90 (262) 2391540
    Cep Telefonu +90 (533) 5250057
    E-Posta cenk_spy18@hotmail.com
    TC Kimlik No 38963048494
    Kişisel Bilgiler [Güncelle]
    İş Deneyimleri 2 yıldan az
    Çalışma Durumu Çalışmıyor
    Doğum Tarihi 18 Şubat 1987
    Cinsiyet Erkek
    Medeni Durumu Evli
    Askerlik Durumu: Yapmış Kasım 2009
    İş Deneyimleri [Güncelle]
    Eylül 2007
    Şubat 2009
    Şirket : NESTLE (Depo-Antrepo) Kocaeli / Türkiye
    Görev : servis söforu - Şoför - Diğer - Dönemsel
    Eğitim Bilgileri [Güncelle]
    Lise
    Okul : DERİNCE LİSESİ - Lise (Resmi ve Gündüz Öğretimi Yapan Liseler) - Fen - Kocaeli / Türkiye
    Mezuniyet : 2004 Yılında mezun
    Yenibiriş.com Özgeçmiş

    YanıtlaSil
  190. Ev Adresi
    denizciler cad. çenedağ mah. öncü sok. no:20/2
    DERİNCE / Kocaeli / Türkiye
    Ev Telefonu +90 (262) 2391540
    Cep Telefonu +90 (533) 5250057
    E-Posta cenk_spy18@hotmail.com
    TC Kimlik No 38963048494
    Kişisel Bilgiler [Güncelle]
    İş Deneyimleri 2 yıldan az
    Çalışma Durumu Çalışmıyor
    Doğum Tarihi 18 Şubat 1987
    Cinsiyet Erkek
    Medeni Durumu Evli
    Askerlik Durumu: Yapmış Kasım 2009
    İş Deneyimleri [Güncelle]
    Eylül 2007
    Şubat 2009
    Şirket : NESTLE (Depo-Antrepo) Kocaeli / Türkiye
    Görev : servis söforu - Şoför - Diğer - Dönemsel
    Eğitim Bilgileri [Güncelle]
    Lise
    Okul : DERİNCE LİSESİ - Lise (Resmi ve Gündüz Öğretimi Yapan Liseler) - Fen - Kocaeli / Türkiye
    Mezuniyet : 2004 Yılında mezun
    Yenibiriş.com Özgeçmiş

    YanıtlaSil
  191. selam , nakliye amacıyla sözleşmeli olarak çalıştırdığınız şehirlerarası çalışan uzun yol araçlarıyla ilgili şartlarınızı öğrenmek istiyorum.
    mail adresim
    mp12006@hotmail.com
    saygılarımla

    YanıtlaSil
  192. MERHABA BEN BÜLENT ÇELİK PENDİKTE İKAMET ETMEKTYİM 12 YIL KENT GIDADA TEKNİK OPERATÖRLÜGÜ YAPTIM KAPASİTEM YÜZDEYÜZ BEN SİZİNLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM TLF 05425922142 NOT,KENT GIDADAN KREDİ BORCUMU ÖDEMEK İÇİN AYRILDIM

    YanıtlaSil
  193. Merhabalar. b sınıfı ehliyetim var. özgeçmişimi ve hakkımdaki diğer bilgileri web sitemden inceleyebilirsiniz.

    http://www.loremstekstil.com/

    YanıtlaSil
  194. Merhaba ben Nevzat KÜPELİ Yüksekokul mezunuyum firmanızda çalışmak istiyorum.çerkezköy'de ikamet ediyorum.iş tecrübem var.İlginize teşekkür ederim. tlf:05354681669
    nevzat0206@mynet.com.

    YanıtlaSil
  195. merhaba bursa inegolde ikhamet ediyorum b sınıfı ehliyetim var ar güvenlik kartım var 1981 dogumluyum bünyenizde calışmak istiyorum saygılarımla necdet tel.05389351955

    YanıtlaSil
  196. mrh ben ahmet izmirde oturuyorum 26 yaşındayım 1.82 boy 71 kg silahlı güvenlik kartım var 5 yıllık deneyim sahibiyim sizinle çalışmak istiyorum saygılarımla 0536 286 37 34
    0232 261 76 59

    YanıtlaSil
  197. mrh ben ahmet izmirde oturuyorum 26 yaşındayım 1.82 boy 71 kg silahlı güvenlik kartım var 5 yıllık deneyim sahibiyim sizinle çalışmak istiyorum saygılarım 0536 286 37 34
    0232 261 76 59

    YanıtlaSil
  198. ADI:TULAY
    SOYADI:SIRIKLI
    DOĞUM YERİ:ÇERKEZKÖY
    DOĞUM TARİHİ:20,03,1980
    MEDENİ HALI:EVLİ
    ÇOCUK SAYISI:2
    ÖĞRENİM DURUMU:Lise
    İŞ DENEYİMİM 6YIL TEKSTİL LAB
    İKAHMETGAH:MARMARACIK BELDESİ
    sizinle çalışmak istememin sebebi güvenilir bir firma olmanız
    TEL:686 27 81

    YanıtlaSil
  199. merhaba ben mehmet ali özdemir Çorluda ikahmetgah ediyorum.39 yaşındayım 1.85boyundayım 75 kg silahlı güvenlik kartım var sizinle çalısmak istiyorum ayrıca endüstri meslek lisesi mezunuyum imalat ve mekanik bakımcı olarak 10yıl tecrübe sahibiyim bu alanda da calışmak isterim 05439751670

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.