TAİ İş Başvurusu Yap (Tusaş Havacılık ve Uzay Sanayi)

Tai iş başvurusu
 Tusaş havacılık ve uzay sanayi (TAİ) iş başvurusu sayfamıza hoş geldiniz. TAİ iş ilanlarına aşağıdaki bağlantımızdan ulaşabilir başvurunuzu hemen gerçekleştirebilirsiniz.

Dünyadaki son teknolojik gelişmeleri yakından izleyerek havacılık alanında öncü kuruluşlar arasında yer almaya kararlı olan TUSAŞ, ülkemize 21. yüzyılda yeni ufuklar açmayı hedeflemektedir.

TUSAŞ ailesine katılmak için lütfen başvuru formunu doldurunuz.
Not: Kayıtlarımız bilgi bankamızda bir yıl süre ile
saklanmaktadır. Açık pozisyonlar için tıklayınız. TAİ iş ilanlarını sitemizde yayınlamaya devam edeceğiz.


194 yorum:

  1. Merhaba ben Nafi Keskin 23 yaşındayım ve Adana/Seyhanda ikamet etmekteyim.Sizlerle çalışmayı çok isterim 2 yıllık üniversite mezunuyum ve bilgisayar kullanmayı iyi bilirim.Bana 05063215231 telefon numarasından ve nafnaf_0101@hotmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz.Şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. mrb ben orhan parlak 22 yaşıdayım ankarada ikamet etmekteyim taı ailesine katılmak istiyorum milli eğtim bakanlığı onaylı bilgisayar programcılık sertifikam var telefon numaram=05349895623

    YanıtlaSil
  3. ben ZEKİ CESUR GÜRBÜZ ankaralıyım ankarada ikametkah etmekteyim 22 yaşındayım 8 YILDIR KAYNAKÇIYIM.argon, oksijen aliminyum pik elektrik kaynakçısıyım. benim diyen ustalara taş çıkartırım aynı zamanda B sınıfı ehliyetim var şöförlügümde iyi. dedigim gibi hayatımı sadece meslegime adadım işimi severek yapıyorum yaptıgım işlerde çok başarım ve emegim var eger bana ihtiyacınız olursa sürekli olarak çalışırım bana ulaşabileceginiz numaram 0539 985 69 90 0312 278 04 75 email: sincan2006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. ben yalçın tugrul nigdeliyim ankrada ikametkah etmekteyim 30 yaşındayım 10yıldır boru kaynakcısıyım elektirik kaynakla ilgili herşeyi yaparım sizinle çalışmayı isterim teşekür ederim bana ulaşabilceniz numaram.05462607661

    YanıtlaSil
  5. DFBSDFBSDFBSDF

    YanıtlaSil
  6. Meraba ben yasin BİLGİNAN.1981 ANKARA doğumluyum.1998 yılı sincan tek.end.meslek lisesi mezunuyum.makina teknik resmi ve torna tesviye bölümü okul birincisiyim.ankarada yapılan meslek liseleri arası yarışmalarına katıldım ilk üçe girdim.daha sonra ARÇELİK A.Ş de çalıştım.kalıphane bölümünde robotlu hidrolik preslerin parçalarını imal ve tamir ederek bakım ve onarımınıda yaptım.
    TAİ de çalışmak görev almak ve hizmet etmek istiyorum.verilecek her türlü işte çalışmaya hazırım.ayrıca TAİ yangın bölümü sorumlusu SN.mustafa KAYA bey çok yakınım ve komşumdur.benide bünyenize alırsanız çok mulu olurum.saygılarımla. adres.istasyon mah bahçe sok 36/8 sincan tel.05305266192

    YanıtlaSil
  7. ben harun ilhan ankarada ikamet etmekteyim 22 yaşındayım 8 senedir oto boyacısıyım boya türü her işi yaparım b sınıfı ehliyetim bulunmakta tai de sizinle çalışmak istiyorum
    cep= 05445586235 ilgilerinize arzederim

    YanıtlaSil
  8. MERHABA BEN SAMED PEKCAN LİSE 3 E GİDİYORUM POLATLI MESLEK LİSESİ CNC BÖLÜMÜNDE OKUYORUM SENEYE 2010-2011 YILLARINDA SİZİN YANINIZDA YANİ TAİ´¨DE STAJ YAPMAK İSTİYORUM.BEN TEMELLİDE OTURUYORUM BURDAN SERVİSİNİZ VAR HERALDE Bİ CVP YAZARSANIZ SEVİNİRİM CEP 05378110058 E-MAİL s4m3d_06@hotmail.com CEVABINIZI BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  9. MERHABA BEN LEVENT 1988 DOĞUMLUYUM ANKARADA İKAMET ETMEKTEYIM VE İNCİRLİ TEK END MESLEK LİSESİ TORNA -TESVİYE MEZUNUYUM ASKERDEN GELDİM B SINIFI EHLIYETIM VAR HER TÜRLÜ İŞİ YAPARIM SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM EMİN OLUN SİZLERDE MEMNUN KALACAKSINIZ SİZDE UYGUN GÖRÜRSENİZ SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM TEL NO 554 773 77 17 E-MAİL crayz123_06@hotmail.com CEVABINIZI BEKLIYORUM

    YanıtlaSil
  10. MERHABA BEN LEVENT 1988 DOĞUMLUYUM ANKARADA İKAMET ETMEKTEYIM VE İNCİRLİ TEK END MESLEK LİSESİ TORNA -TESVİYE MEZUNUYUM ASKERDEN GELDİM B SINIFI EHLIYETIM VAR HER TÜRLÜ İŞİ YAPARIM SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM EMİN OLUN SİZLERDE MEMNUN KALACAKSINIZ SİZDE UYGUN GÖRÜRSENİZ SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM TEL NO 554 773 77 17 E-MAİL crayz123_06@hotmail.com CEVABINIZI BEKLIYORUM

    YanıtlaSil
  11. MERHABA BEN SELMA.1979 ANKARA DOĞUMLU ve ANKARADA İKAMET ETMEKTEYİM.ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ ELEKTRİK BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.SİZLERLE ÇALIŞMAK ve HİZMET ETMEK İSTİYORUM.CUMHURBAŞKANLIĞI MUHAFIZ ALAYI ALAY KOMUTAN YARDIMCISI DAYIMDIR VE REFERANSIMDIR.UYGUN GÖRÜRSENİZ CEVABINIZI BEKLİYORUM. 0541 561 72 50 SELMA GÖKMEN

    YanıtlaSil
  12. böyle iş sahibi olunmaz
    biz mühendis arıyoruz

    YanıtlaSil
  13. MERHABA BEN MUSTAFA AKMAN 1984 ANKARA/POLATLI DOĞUMLUYUM POLATLI ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ ELEKTRONİK BÖLÜMÜ MEZUNUYUM ASKERLİĞİMİ YAPTIM SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM.UYGUN GÖRÜLÜRSEM BANA 05064719172 VEYA 03126236271 NOLU TELEFONLARDAN ULAŞABİLİRSİNİZ SAYGILARIMLA MUSTAFA AKMAN havvam_26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. MERHABA BEN MUSTAFA ZENGİN 1986 ANKARA DOĞUMLU VE ANKARADA OTURMAKTAYIM.2008'İN ŞUBAT AYINDA SINAVA NİSANDA İSE MÜLAKATA GİRDİM.İKİSİNDE BAŞARI İLE GEÇTİM.İŞE GİREBİLECEGİM KONUSUNDA ARANDIM NE ZAMAN ÇAGRILACAGIM.
    TEL NO:0506 258 66 03 CEVABINIZI BEKLİYORUM.

    YanıtlaSil
  15. MERHABA BEN MEHMET YAHYALI 1988 YENİMAHALLE DOGUMLUYUM.TAİ AİLESİNE KATILMAK İSTİYORUM.YENİMAHALLE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM.BÖLÜMÜM TORNA TESVİYE TAİ AİLESİNE GİRMEKTEN GURUR DUYARIM. TEL NUMARAM:5373652425 GEREGİNİ ARZ EDERİM.SAYGILAR

    YanıtlaSil
  16. MERHABA BEN BARIS ÖZCAN 1987 ANKARA DOĞUMLUYUM TİCARET LİSESİ MUHASEBE BÖLÜMÜ MEZUNUYUM BİLGİSAYARI İYİ DERECEDE BİLİYORUM TAİ ALİSENE KATILMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  17. SELAMIN ALEYKÜM BEN SÜLEYMAN ÇAĞLAYAN 1983 ANKARA DOĞUMLUYUM SİNCANDA İKAMET ETMEKTEYİM ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ MOTOR BÖLÜMÜ MEZUNUYUM TAİ,DE ÇALIŞMAK İSTİYORUM TEL NUMARAM 05432071022 SAYĞILARIMLA.

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben yaşar 1985 ankara dogumluyum ankaranın nallıhan ılcesıne baglı sarıyar kasabasında ıkamet edıyrum endüstri meslek lisesi elektirik bölümü mezunuyum tai de calısmak bana gurur verır tel:05434130153

    YanıtlaSil
  19. ben yaşar 1985 ankara dogumlu elektrık mezunu nallıhan ılcesıne baglı sarıyar kasabasında ıkametgah edıyorum tai de calısmak gurur verırı bana tel:05434130153

    YanıtlaSil
  20. merhaba ben Deniz ordu fatsa dogumluyum ama Ankarada oturmaktayım .. endüstri meslek lisesi elektrik elektronik bölümü mezunuyum .. ve bilgisayarım ileri derecede iyi 4 sene bilgisayar firmasında tenik servis ve dış servis elemnı olraka calıştım ... rusya mockovada 13 ay kaldım puantörlük yaptım ve şirketin pc'lerini bakım onarım yaptım .. sizinle calışmak isityorum ulaşmak isterseniz 554-4145070 ..

    YanıtlaSil
  21. ben aydın mülayim ben cankırılıyım istanbulda ikamet edmekteyim sönmez otomotif amerikan jiipleri otomatik şanzuman ve motor genel bakım üzerine çalışmaktayım şuan askerden geldim sizin başvuru formunuzu gördüm çankırı ankaraya yakın oldugu için ve sizin işleriniz benim işlerime yatkın oldugu için ve sizin bana ihtiyacınız oldugu müttetce sizlerle çalışmak istiyorum ve işimi cok seviyorum ACİLLLL İŞE İHLİYACIM VAR nişanlıyım dügün yapacağım sizlerden telefon bekliyorum TEL:05453116784 burdan ulaşa bilirsini saygılarımla

    YanıtlaSil
  22. SLM BEN ÜMİT KURT AMASYA MERZİFONDAN 15YILIK TORNACIYIM FREZEDE KALIPCILIK YAPMAKTAYIM ARTI ARGON KAYNAGI GAZ ALTI KAYNAGI ELEKRİK KAYNAGI YAPMAKTYIM TORNADA HERTÜRLÜ İŞ YAPMA KAPASTESİNE SAHİP BİRİSİYİM KALFALIK USTALIK BELGELERİM MEVCUT SİZİNLE CALISMAYI COK İŞTİYORUM TEL .05444781598 BANA ULASA BİLİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  23. slm ben ümit kurt 1982dogumlu amasya /merzifonda ikamet etmekteyim ortaokulu yarıda bıraktım sonra sanaiide tornacı olarak calıstım torna freze kaynak kalıp işi yapmaktayım 15yıllık tercübem var artı argon kaynagı gazaltı kaynagı yapmaktayım kalfalık ustalık belgelerine sahibim sizinle calışmayı cok iştiyorum bu işe cok ihtiyacım var bana ulasacanız tel:05444781598:05412600176 cevap bekliyorum iyigünler dilerim

    YanıtlaSil
  24. ben doguş kırsakal hayalimdeki yer tai ... ayrıca elektonikçiyim meslek lisesi elektronik bölümü 0535 497 4949 dogusns@otmail.com adersim

    YanıtlaSil
  25. BAŞVURU BURDAN DEĞİL ARKADAŞLAR:) FORM DOLDURUN KİM BAŞLATTI BUNU?

    YanıtlaSil
  26. paşa dayın varsa olur

    YanıtlaSil
  27. MERHABA BEN NURİ SATIOĞLU ANKARA KEÇİÖREN DE OTURUYORUM .KEÇİÖREN TEKNİK LİSESİNİN ELEKTRİK BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.5YIL KADAR KURYENETTE ÇALIŞTIM.27 YAŞINDAYIM .SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM.BANA ULAŞMAK İÇİN ŞU NUMARAYI ARAYIN 05468822422.

    YanıtlaSil
  28. Boşuna başvurmayın sağlam torpil yoksa İM-KAN-SIZ.

    YanıtlaSil
  29. meraba ankara sincada oturmaktayımn şuan bir kargo şirketinde çalışmaktayım poltlı teknik ve endüstürü meslek lisesi metal işleri mezunuyun sizlerle çalışmak istiyorum işte numaram 05426085312

    YanıtlaSil
  30. SLM BAŞKENT ELEKTRİK KAZAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDE ELEKTRİK TEKNİSYENİ OLARAK GÖREV YAPMAKTAYIM SİZ
    LERLE ÇALIŞMAK İSTERİM TEL:05346969356

    YanıtlaSil
  31. MUSA ARI 1978 ANKARA DOĞUMLUYUM ANKARA KAZAN LIYIM TİCARET LİSESİ MEZUNUYUM 13 YILLIK MUHASEBE TECRÜBEM VARDIR SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTERİM 0506 480 28 89

    YanıtlaSil
  32. MRB BEN ÖMER KOÇ 1988 DOĞUMLUYUM ANKARADA OTURUYORUM GÜVERCİNLİK ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM MEZUN OLDUĞUM BÖLÜM ELEKTRO MEKANİK TAŞIYICILAR(ELEKTRONİK B SINIFI EHLİYETİM VAR SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM qarizma-1988qhotmail.com 05544888582...

    YanıtlaSil
  33. MERHABA BEN SERKAN 1988 ANKARA DOĞUMLUYUM BEN SİZİNLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM KABUL EDERSENİZ 05355833579

    YanıtlaSil
  34. MERABA BEN DENİZ KÜÇÜKKAYA ANKARA SİNCANDA OTURUYORUM SİZİNLE ÇALISMAK ISTERIM OLURSA İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  35. MERHABA BEN.BİROL GÜZEL.1987 KIRŞEHİR KAMAN DOGUMLUYUM ANKARA YENİMAHALLE DE OTURUYORUM.MESLEGİM ERKEK KUAFÖRÜDÜR DİPLOMALARIM VARDIR SİZLERLE ÇALIŞMAK İSTERİM.(0312)332 15 36.(0543)957 57 47.

    YanıtlaSil
  36. Merhaba ben Cem DALMIŞ 1977 ÇORUM Doğumluyum 2000 yılından beri apartman konuşma sistemleri ve hareket sensörleri imalatı yapan NETELSAN ELEKTİRİK ,ELEKTİRONİK Firmasında bir dönem Teknik servis müdürlüğü ve şu an halen Üretim müdürlüğü yapmaktayım her türlü imalat kısmında daha düşük bir statüde çalışabilirim
    Elektirik ,Elektirnik ,montaj gibi YILDIRIM BEYAZIT E.M.L Elektirik bölümü mezunuyum
    cemdalmis@netelsan.com.tr
    tel:(0535)4715572 ev (0312)5286318

    YanıtlaSil
  37. meraba ben erdal sahin güvenlik görevlisi olarak calısıyorum 1984 kırsehir dogumluyum sizle çalısmak istiyorum
    tel 05303178378 iyi günler

    YanıtlaSil
  38. Ben Nilüfer Turan özel bir hastanede yöneticilik yapılyorum 1976 ankara doğumluyum.Sizinle çalışmak istiyorum 535 980 47 38 niluferturan76@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  39. merhaba ben onur ank ikamet etmekteyim 1987 ankara dogumluyum siznle çalışma ve taı aylesine katılmak isdiyorum numaram 0532 477 73 40 ne iş olursa yaparım

    YanıtlaSil
  40. merhaba ben merve yavuz 1989 dogumluyum.Meslek lisesi grafik tasarım teknolojisi mezunuym.siznle calışmak isitiyorum ilginiz için teşekeürler.telefon numaram 0554 580 81 63

    YanıtlaSil
  41. merhaba ben ibrahim talas 1980 ankara doğumluyum.meslek lisesi mezunuyum.ankarada oturuyorum.sizinle çalışmak,başarılarınızı paylaşmayı canı gönülden istiyorum.tel:05549234626
    ibratls@hotmail.com tr

    YanıtlaSil
  42. merhaba ben handan ergün 1987 ank. doğumluyum.anadolu üniversitesi lisans işletme mezunuyum.meb bilgisayar sertifikam var sizinle çalışmak istiyorum.hdn_handan@hotmail.com bu mail adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  43. merhaba ben levent atabey 12 senedır oto kaportacısıyım kalfalık belgem mevcut gazı ailesıyım babam kıbrıs gazısı sızınle calısmak ıstıyorum tesekkur ederım tel 05422997311 mail L.atabey@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. merhaba ben okan eşme 1982 eskişehir doğumluyum meslek lisesi metal işleri mezunuyum 8yıldır havacılık sektöründe cnc torna freze operatörü olarak çalışıyorum teı de çeşitli eğitimler aldım taı gibi büyük bir şirkette çalışmak istiyorum okanesme28@hotmaıl.com dan ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  45. selam ben ankara etimesguttan cengiz meslek lisesi metal işleri mezunuyum refaranssız bişey olmuyo umarım TAİ olur herkesin oldugu gibi benimde bu işe ihtiyacım var kız bile vermiyorlar HER TÜRLÜ İŞ YAPARIM 0535 646 24 08

    YanıtlaSil
  46. MRB BEN MUSTAFA ANKARADA OTURMAKTAYIM MESLEĞİM CNC İŞLEME MERKEZİ MAZAK OPERATÖRÜ B SINIFI EHLİYETİM VAR SİZLERLE ÇALIŞMAYI ÇOK İSTERİM MESLEĞİMDE 15 YILI AŞKIN TECRÜBEM VAR ŞİMDİDEN TŞK EDERİM CEP 05058598222 MAİL kararverdim-06-06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. merhaba ben tamer PALA ankarada ikamet etmekteyim antalya akdeniz üniversitesi sivilsavunma ve itfaiye bölümü meğzunuyum TAİ ile çalışmak benim için çok güzel olur teşekkürler tamerpala_gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. merhaba ben ramazan 21 yasındayım ankarada polatlıda oturuyorum endüstrı meslek lisesi motor bölümünü bitirdim ve askerden yeni geldim işe ihtiyacım var her türlü iş yaparım işe ihtiyacım var cep 05417980691 cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  49. MRB BEN ANKARADAN İSMAİL KÖSE 8 SENEDİR CNC KULLANIYORUM TECRUBELİYİM PROGRAMCIYIM MESLEK LIDSESI TORNA TESVİYE MEZUNUYUM TAİ DE ÇALIŞMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  50. SELAM BEN ANKARADAN İSMİL KÖSE 8 SENEDİR PROGRAM YAZIYORUM CNC KULLANIYORUM TAI DE ÇALISMAK İSTİYORUM 05469758040

    YanıtlaSil
  51. UMUT YILMAZ
    CEP=05068159089


    1990 YILINDA ANKARA'NIN YENIMAHALLE ILÇESINDE DÜNYAYA GELDIM ILKÖĞRENIMIMI ABAY I.Ö.O 'DA YAPTIM DAHA SONRA BATIKENT ENDÜSTRI MESLEK LISESI ELEKTRONIK BÖLÜMÜNE GIRDIM LISE DÖNEMIMIN SON SINIFINDA ASELSAN ' DA HABERLEŞME CIHAZLARI GRUBUNDA, ENTEGRE LOJISTIK DESTEK MÜDÜRLÜĞÜ SERVIS,ÜRETIM,ÇEVRE KOŞULLARI GIBI BÖLÜMLERDE STAJIMI YAPTIM 2007 YILINDA MEZUN OLDUM. 2008 YILINDA GAZI ÜNIVERSI ATATÜRK MESLEK YÜKSEK OKULU OTOMOTIV BÖLÜMÜNE GIRDIM OKULUN SON YILINDA ÜSTÜN OTOMOTIVDE STAJIMI YAPTIM OKULUMU BITIRDIM 2010 YILINDA MEZUN OLDUM. BILGISAYAR DONANIM,IŞLETIM AĞ SISTEMI,MICROSOFT OFIS PROGRAMLARI,WEB UYGULAMALARI,ÖZEL AMAÇLI PROGRAMLAR DA YETERLI BILGI VE DENEYIME SAHIBIM AYRICA B SINIFI SÜRÜCÜ BELGESINE SAHIBIM ,BEKARIM ,IYI DERECEDE INGILIZCE BILIYORUM.
    KURUMUNUZDA DURUMUMA UYGUN BIR KADRODA ÇALIŞMAK ISTIYORUM .
    GEREĞINI SAYGILARIMLA ARZ EDERIM.

    YanıtlaSil
  52. slm ben gökhan gökçe 1983 yılı ankara elmadağ doğumluyum elmadağ end.mes.lısesi.kımya bölumu mezunuyum.ayrıca özel güvenlık serfitikamla(silahlı)firmanızda bana uygun iş aramaktayım.gereğinin yapılmasını rica ederim...gogo_0683@otmail.com 05449290824

    YanıtlaSil
  53. selam ben Davut URAL 1977 samsun dogumluyum.Ankarada ikamet etmekteyim. Endüstri meslek lisesi torna tesviye bölümü mezunuyum. E sınıfı ehliyetim var. 8 yıl MAN.TÜRKİYE AŞ. fabrikasında otobüs montaj süsleme bölümünde çalıştım.Çeşitli eğitim sertifikalarım var.Mekanik üzerinede çalıştım. Koltuk üretimi ve koltuk montajı üzerine eğitim alıp çalışmalarda bulundum.TAİ fabrikası ile bu gibi alanlarda çalışmak istiyorum. TEL NO:05376384491 E-MAİL:yakamoz_8806@hotmail.com cevabınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil
  54. ferhat dogan konya kulu dogumluyum 01.03.1984 cnc torna ve freze programlama sertıfıkam var 4 yıldırda cnc tornada calıstım ve program yazdım tega muhendıslık a.ş ve erkuntta calıstım sizinle calısmak ıstıyorum cep 0530 660 01 82

    YanıtlaSil
  55. selam ben sadettin 1982 dogumluyum ankarada ikamet ediyorum tesisatcıyım tai ailesine katılmak istiyorum geregini saygılarımla arz ederim

    YanıtlaSil
  56. mrb bn gökmen 1987 nallıhan doğumluyum.Ankarada ikametgah ediyorum..iki yıllık gazi üniversitesi makine bölümü mezunuyum.askerliğimi yaptım.TAI AİLESİYLE hem bölümüm üstüne hemde uçak vs..olan merakımdan dolayı çalışmaktan büyük mutluluk duyacağım..şimdiden tşkler..saygılarımla..irtibat e-mail:gokmendirhem_06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Ben TOLGA KALINBACAK 1983'te Ankara'da doğdum şuan arçelik A.Ş. beyaz eşya ve klima yetkili servisinde teknisyen olarak 4 yılş toplamdada aynı sektör içerisinde 12 yıldır çalışmaktayım 1999 yılı soğutma ve iklimlendirme bölümü mezunuyum (meslek lisesi) 2000 yılı itibariyle b sınıfı olmak üzere sürücü belgem mevcuttur TAİ bünyesinde çalışmayı istiyorum saygılarımla cep tel:0537 475 04 17 iyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
  58. ben hakkı yıldırım ankara kazan ilcesinde ikamet ediyorum 1988 dogumluyum kızılca hamama
    endm lisesi bilgisayar bölümü mezunuyum mnd gıdada 1 yıl oporötörlük yaptım sizinle calışmayı isterim
    tel 0507 738 16 09

    YanıtlaSil
  59. silm ben hakkı yıldırım 1988 dogumluyum
    ankara kazan ilcesinde oturuyorum endm lisesi mezunuyum 1 yıl mnd gıdada oparatörlük sizinle calışmayı isterim
    tel 0507 738 16 09

    YanıtlaSil
  60. SELAMLAR BEN 1985 DOGUMLU ENDÜSTRÜ MESLEK LİSESİ MOTOR BÖLÜMÜ MEZUNUYUM MOTOR VE TORNADAN ANLARIM YENİ EVLENDM İŞE COK İHTİYACIM VAR SİZİN BÜNYENİZ ALTINDA CALIŞMAK BANA ONUR VERİR NE İŞ OLURSA YAPARIM SAYGILARIMLA MEHMET ZENGİN 543 354 23 53

    YanıtlaSil
  61. merhaba ben gökhan 1988 doğumluyum b sınıfı ehliyatim var askerliğimi bitirdim suan bi fabrikada üretim planlamada bir buçuk senedir çalısıyorum endüstri meslek lisesi bilgisayar bölümü mezunuyum sizinle çalışmaktan onur duyarım saygılarımla... 541 780 16 20

    YanıtlaSil
  62. merhaba 1988 ankara doğumluyum kimya meslek lisesinden sonra G.Ü.Atattürk M.Y.O mezunuyum Encon çevre laboratuvarında 1.5 yıl çalıştım.Şimdi Dokay çevre laboratuvarında kimya teknikeri olarak çalışıyorum.Yazın 1 ay polanyada leonarda vince projesi kapsamında eğitim aldım.Çalışmakta olduğum şirkette su,hava,toprak ve petrolgazı emisyon ölçümü yapmaktayım.En büyük hayalim sizinle birlikte çalışmak.
    TELEFON:Cep: 0506 916 73 85
    Ev: 0312 252 22 32

    YanıtlaSil
  63. selam.ankarada ıkamet etmekteyım.gazı unıversıtesı elektrık bolumu mezunuyum.baskent elektrık bunyesınde taserön bır sırkette calısmaktayım.sızınle calısmak ıstıyorum...
    05427611043

    YanıtlaSil
  64. Cem ŞENOL
    merhaba ben 1984 istanbul doğumluyum 1992 den beri ankara batıkentte ikamet etmekteyim Yenimahalle Endüstri Meslek Lisesi 2001 Elektrik bölümü mezunuyum stajımı türk telekom ankesörlü telefon müdürlüğünde yaptım uygun görüldüğü takdirde kurumunuz bünyesinde görev almak istiyorum.
    cep:05057369505
    email: cemsenol0084@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. Merhaba ben 1987 ANKARA doğumluyum.ANKARA`da ikamet ediyorum.İki yıllık elektronik mezunuyum.Askerliğimi yaptım.TAI ailesiyle bölümüm üzerine çalışmaktan mutluluk duyarım.Saygılarımla...05412276866

    YanıtlaSil
  66. HALİT DEMİR28 Ekim 2010 15:21

    merhaba ben halit ANKARA/polatlı da ikamet etmekteyim.endüstrı meslek lısesı MOTOR BL.mezunuyum.Askelık gorevimi yerine getırdım bünyenizde işçi açıgı olması halınde sizinle calısmak benı onurlandırır.geregini saygılarımla arz ederim. TEL cep;0506 601 1276 ev tel:0312 622 58 22

    YanıtlaSil
  67. merhaba ben 1983 doğumlu kaya çitil.e.m.l elektrik,yuksekokul otamativ bölümü mezunuyum.bilgisayar sertifikamı almak üzereyim.tai ye birkaç kere geldim.sizinle çalışmak istiyorum.05317838938.citilkaya@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  68. MRB BENIM İSM ERKAN CUMAOĞULLARI 1987 OSMANİYE DOGUMLUYUM ANKARA KAZANDA OTURUYORUM 2 YIL ELEKTIRIK BÖLÜMÜ MEZUNUYUM 6 YIL DENEYIMIM VAR TAİ DE CALIŞMAK İSTIYORUM TLF 0543 920 05 43

    YanıtlaSil
  69. 2.HİBM KOM EMEKLİ OLDUM.1990 YILINDA TAİ DE EGİTİM ALIP USA DA NDT PROGRAMLARINA KATILDIM.
    ANKARA YENİMAHALLE DE İKAMET EDİYORIM.EGİTİM BİRİMİNDEKİ TÜM HOCALARIM HATIRLAR.TAİ DE KONUMUMA UYGUN BÖLÜMDE TAİ AİLESİNE KATILMA TALEBİMİN KABULUNÜ ARZ EDER,TÜM ÇALIŞANLARIN
    KURBAN BAYRAMINI TEBRİK EDER, SAYGILAR SUNARIM.05326501711

    YanıtlaSil
  70. spor yonetıcılıgı mezunuyum kurumunuzda calısmak ıstıyorum bılgılendırırsenız tesekkur ederım

    YanıtlaSil
  71. emeklı fen bılgısı ogretmenıyım sızınle calısma sansım varmı

    YanıtlaSil
  72. ahmet çiçek gaziantep nizip endüstri meslek lisesi torna tesviye mezunuyum + gazaltı kaynagı elektrik ark kaynagı tozaltı kaynagı teknik resim okuma kaynaklı imalat ve montaj yapıyorum daha önce iş makinası üretimin de çalışıyordum şu an iş arıyorum ilgilenirseniz sevinirm

    YanıtlaSil
  73. ahmet çiçek a_cicek_63@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Bahri Akdeniz,Polatlı Teknik Lise Makine ve Bilgisayarlı Makine İmalatı CNC Bölümü mezunu olup Kocaeli Üniversitesi,Meslek Yüksekokulu Makina bölümünde öğrenim görmekteyim ve 2010/2011 yılı yaz stajımı sizin bünyenizde yapmak istiyorum ve staj konusunda gerekli açıklamaların yapılmasını istiyorum.
    Gereğini arz ederim.
    ANKARA/Polatlı
    05418773025

    YanıtlaSil
  75. Bahri Akdeniz,Polatlı Teknik Lise Makine ve Bilgisayarlı Makine İmalatı CNC Bölümü mezunu olup Kocaeli Üniversitesi,Meslek Yüksekokulu Makina bölümünde öğrenim görmekteyim ve 2010/2011 yılı yaz stajımı sizin bünyenizde yapmak istiyorum ve staj konusunda gerekli açıklamaların yapılmasını istiyorum.
    Gereğini arz ederim.
    ANKARA/Polatlı
    05418773025
    bahriakdeniz_06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. merhaba ben yahya arıkan iskitler endüstri meslek lisesi makine ressamlığı bölümü mezunuyum sizinle çalışmak isterim ne iş olursa olsun çalışmaya hazırım telefon numaram 0541 670 96 32 ankara altındağ

    YanıtlaSil
  77. ben ismail eker istanbulda ikamet ediyorum elektrik öğretmenliği 3. sınıf ikinci öğrtetim öğrencisiyim.bu işe girip kendimi geliştirmek istiyorum.okul benim için bi engel değil.çok istekliyim bu iş için saygılarımla. GSM:5067810209

    YanıtlaSil
  78. Merhaba ben 1972 ankara doguluyum.Y.B. END.MES.lisesi metal işleri bölümü 1990 mezunuyum,12 yıl MAN T.AŞ. de çalıştım.Bundan sonrada TAİ ailesinde çalışmak istiyorum,benide kabul ederseniz mutlu olurm. cep .0536 485 13 57 T.C.10819194890

    YanıtlaSil
  79. BEN ÖMER MESLEK LİSESİ ELRKTRİK MEZUNUYUM 15 YILLK TECRÜBEM VAR 7 SENE ELEKTRONİK İŞİ YAPTIM ÖZÜRLÜ PAPORUM VAR AMA ŞUAN SALIGIM ÇOK İYİ SAYGILAR SUNARIM 05365542735

    YanıtlaSil
  80. mrh ben murat kaplan 1988 dumluyum ankarada ikamet ediyorum endüstri meslek lise elektirik bölimi mezunuyum elektirik üzerine tecrübem var baska is olsa da yaparım kurumunusda calısmak isdiyorum cep nmr 05447980034

    YanıtlaSil
  81. mrh ben murat 1988 dgm ankarada ikamet ediyorum endüstri meslek lisesi elektirik bölümü mseunuyum tecrübem var elektirik üzerine kurumunuzda calısmak isdiyorum

    YanıtlaSil
  82. mrb cnc plazma ve oksijen kesme operatörüyüm ahmettt78__@den ulaşabilirsiz

    YanıtlaSil
  83. merhaba ben Sercan BODUROĞULLARI 11.04.1989 dogumlu Polatlı/ANKARA'da oturuyorum (ORS) Ortadoğu Rulman Sanayın'de (CNC)ve(YanakTaslama)tezgah oparatöruyum.Suanda MURATTEC MW 120 Tezgahını kullanıyorum (X ve Z)eksenlı.Ayrıca Bilgisayar kullanmasını ıyı bılırım. (B) sınıfı ehlıyetım var.Cms:0541 640 72 62 Ev:0312 62 276 09

    YanıtlaSil
  84. merhaba ben ankara polatlıdan koray kaptı. polatlı meslek yüksek okulu bilgisayar bölümü 2007 yılı mezunuyum. 22 yasındayım. çok iyi bilgisayar kullanıyorum ve kullanabildiğim bilgisayar programları war. suan bir markette bilgisayar üzerine bir görevde yer alıyorum. b sınıf ehliyetim var.sizin işinizde görev almak istiyorum. 05447418182 ve 05063561258 numaralardan ulasabilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  85. adım fatih murat bozkurt 1981 doğumluyum ankara sincanda ikamet etmekteyim Arçelik bulaşık makinesinde montaj kalitecisiyim tai de çalışmak istiyorum 05443915643

    YanıtlaSil
  86. Merhaba ben Selami ARAÇ Polatlı/ANKARA'da oturmaktayım Makina Teknikeriyim meslek yüksek okul mezunuyum
    askerliğimi yeni bitirdim B sınıfı ehliyrtim var.
    Tel:05063501456

    YanıtlaSil
  87. slm ben harun 01,01,1989doğumlu keçiören/ANKARA da oturuyorum askerligimi yaptım meslek lisesi makina bölümü mezunuyum cnc torna cıyım hertürlü programını yazabiliyorum ve manuel torna freze matkap vb tezgahlarıda kullana biliyorum B sınıfı ehliyetimde var sizinle çaloşmayı çok istiyorum kral_durna@hotmail.com dan ulaşa bilirsiniz

    YanıtlaSil
  88. Merhaba, 1986 doğumuluyum. 2005 Gazi Endüstri Meslek Lisesi mezunuyum. 2006 yılının sonuna doğru Ustalık belgemi aldı. Elektirik - Argon - Gazaltı ve Oksijen kaynaklarının ustasıyım. Askerliğimi yaptım. B sınıfı ehliyetim var.

    yusuf bulut

    YanıtlaSil
  89. MERHABA ben okan sezgin.1983 Ankara/polatlı doğumluyum.bursa'da ikamet etmekteyim.2000 yılı polatlı lisesi mezunuyum.B sınıfı ehliyetim ve serece belgem var.Bursa beyçelik gestamb'ta 2 yıl ve akpres otomotiv yan sanayide 5 yıl çalıştım.askerlik görevimi tamamladım.şu anda Ülker'de plesiyerlik yapmaktayım.evli bir çocuk babasıyım.Tai'de hangi statüde olursa olsun çalışmak isterim.ulaşabileceğiniz tel:0554 330 38 52.teşekkürler SAYGILARIMLA...

    YanıtlaSil
  90. Meraba ben fatih çakmak 1989 ankara doğumluyum pursaklarda oturuyorum meslek lisesi metal işleri bölümü mezunuyum ULUS END. MES.lisesi ve daha önce ostimde TELMEK isimli bi firmada cnc lazer operatörlüğü yaptım üç yıl stajımıda orda yapmıştım ve askere giderken ayrıldım askarden 2010 mayısta geldim ve şimdi ERKUNT makina fabrikesında freze operatörlüğü yapıyorum ve sizinle çalışmak isterim tel.05449570605

    YanıtlaSil
  91. merhaba ben fatih avcı.1983 ankara dogumlu ankarada ikamet etnekteyim ilkokul mezunuyum e sınıfı ehliyetim var mesleyim kaporta boya artı gaz altı kaynacısıyım tai de hangi bölümde olursa lsun calışmak isterim bana ulaşabileceğiniz gsm 05415825843teşşekürler SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  92. merhaba ben emrah k.kale merkez den bende tai ailesine katılmak istiyroum k.kale endustrı meslek lisesi kaynakçılık bölümünden mezunuyum henüz askerlik yapmadım o zmna kadar sizlerle çalışmak istiyorum eğer ki istersenin askerden sonra da sizlerle çalışmayı isterim mail: bay_0671@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. MARBA BEN HAKKI 1987 DOGUMLYM ANKARALYM ANKARADA YASYRM OTO MEKANİK USTASYM E SINIFI EHLİYETM VAR TAİDE ÇALIŞMAK BANA GURUR VERCEKTİR DUNYANIN OBUR UCUNDA DAHİ ÇALIŞMAYA RAZYM.NE OLR BENİ DİKKATE ALN İNANIN HİÇ PİŞMAN OLMUCAKSINIZ... CEP..TEL..0541 951 95 02

    YanıtlaSil
  94. Merhaba Ben Ankara'dan Murat. 1988 Kırşehir Doğumluyum. Batıkent E.m.L. Elektrik Mezunuyum, Elektrik Deneyimim Var, Bilgisayar Bilgim Var, B Sınıfı Ehliyetim Var. Askerlik Görevimi Bitirdim, Evliyim. TAİ Aiesiyle Çalışmaktan Gurur Duyarım, Şimdiden Teşekkür Ederim. Saygılarımla..
    Murat Aktaş

    YanıtlaSil
  95. SELAM BEN MUSTAFA GÜNDOĞDU 1973 ANKARA DOĞUMLUYUM
    ANKARA DİKMENDE İKAMET EDİYORUM.END.MES.LİSESİ METAL İŞLERİ MEZUNUYUM M.E.B USTALIK BELGEM VAR
    BÜYÜK FİRMALARDA İMALAT VE MONTAJ USTASI OLARAK ÇALIŞTIM KAYNAK VE İMALAT KONUSUNDA 15 YILLIK TECRÜBEM VAR EN SON ÇALIŞTIĞIM FİRMADAN KRİZ NEDENİ İLE ÇIKARILDIM EVLİ VE İKİ ÇOCUK BABASIYIM BU İŞE GERÇEKTEN ÇOK İHTİYACIM VAR ARARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM. HOŞÇA KALIN.. GSM:535 497 46 78

    YanıtlaSil
  96. slm ankarada ikamet ediyorum 1985 doğumluyum iskitler end. meslek lisesi torna tesviye bölümü mezunuyum liseden sonra torna ile hiç bir alakam olmadı şuanda tesisat işiyle uğraşıyorum sizinle çalışmak isterim saygılarımla acunseyin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  97. evet bende istiyorum girmeyi

    YanıtlaSil
  98. slm ankara sitelerden hakan ben 2003yılında tesviye bölümünden mezun oldum torna freze cnc olarak yada 3.5 yıldır tavan vinç operatörü olarak çaliştim vinç operatörü olarak calişabilirim 25yasındayım evliyim iş ariyorum yardımcı olursanız sevinirim 05543119699

    YanıtlaSil
  99. slm ben 25 yasında 2003endüstri meslek lisesi tesviye bölümü mezunum evliyim bi cocugum var 3.5 yıl tavan vinç operatörlüğü yaptim torna freze cnc vinç görevlerinde yada uygun görülen bi görevde çalişabilirim yardımcı olursanız sevinirim bilgilerinize ii günler

    YanıtlaSil
  100. merhaba ben meltem 1988 doğumluyum ankarada oturmaktayım lise mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum saygılarımla o506 835 10 28

    YanıtlaSil
  101. ahmet yılmaz22 Ocak 2011 13:40

    MERHABA BEN AHMET YILMAZ.ANKARADA OTURUYORUM DİKMEN TEK.END.MESLEK LİSESİ ELEKTRONİK MEZUNUYUM.ÖZEL BİRŞİRKETTE KAMERA ALARM VE GÖRÜNTÜLÜ INTERCOM ÜZERİNE 6 YIL ÇALIŞTIM.BİR FABRİKADA İŞ TAKİPÇİSİ OLARAK ÇALIŞIYORUM VE FORKLİFT KULLANIYORUM SİZİNLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM TEL:0544 911 77 40

    YanıtlaSil
  102. slm ben hasan hüseyin kurter ankara polatlıdan 1988 dogumluyum üniv terk mezunuyum bilgisayar programcılıktan setikafamda ne olur ise cok ihtiyacım varr bana yardım edin ne olur babam kanser hasatası annemde calısmıyo eve bakmak bana kaldı ama isim yok ne olur yardımızıa ihityacam varrr allah askına msn bu esmer_cocuk_1987_06@hotmail.com numaramda bu 0543 939 30 85

    YanıtlaSil
  103. merhaba ben ahmet ersin manici 1988 çankırı dogumluyum ve çankırıda ikamet etmekteyim.evli ve bir çocugum var,ankara gazi teknik lisesi cnc(bilgisayarlı nümerik kontrol)bölümü mezunuyum.askerligimi yaptım ve çok acil işe ihtiyacım var tai ailesine bende katılıp çalışmak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.(bilgisayar,dogalgaz,aşcılık,kalorifer)sertifikalarım olup b sınıfı ehliyetim var.cep telim:05062414188
    email adresim:az_sonra18@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. merhaba ben RAMAZAN YALÇIN 1985 ANKARA dogumluyum.Evli ve 2 çocuk babasıyım.ortaokul mezunuyum 2 yıldır aynı iş yerimde kaynakçılık yapmaktayım.askerliğimi yaptım sicilimde herhangi bir pürüzüm yoktur.B sınıfı ehliyetim vardır. sizinle çalışmak isterim.lütfen bana yardımcı olun..benim için çok önemli...özellkile kaynakçılık olmak üzere vereceğiniz her işte çalısabilirim.

    YanıtlaSil
  105. merhaba ben recep 1983 çankırı dogumluyum,askerliğimi yaptım, 2001 çankırı endüstri meslek lisesi mezunuyum, şuan ankara çubukta oturmaktayım,2006 ve 2010 yılları arasında MAN Türkiye A.Ş de çalıştım, E sınıfı ehliyetim var, şuan çok acil bir işe ihtiyacım olduğundan ve bende TAİ ailesine katılmak istedigimden dolayı başvurumu yapıyorum.
    tel;0546 742 10 98
    mail; kadersiz_trl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  106. merhaba ben murat birdal,1987 dogumluyum ankarada ikamet etmekteyim bilgisayar (donanim) meslek lisesi mezunuyum. b sinifi sürücü belgem vardir.en son superonline internet sirketinde teknik serviste calistim.sizinle (TAi) calismak istiyorum. ilgilerinizi arz ederim saygilarimla.. daywalker__tr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  107. mrb ben veli tokgöz 1986 sivas dogumluyum 1994den itibaren ankara sincan fatih de ikamet etmekteyim evliyim fatih e.m.l mezunu olup 2003 itibaren bu zamana kadar elektirik işleriyle ugrasmaktayım EKAT BELGEM(ELEKTİRİK KUVVETLİAKIM TESİSLERİNDE YUKSEK GERİLİM ALTINDA CALISMA SETİFİKAM VE BELGEM VARDIR)B SINIFI EHLİYETIM VE SRC1 SRC 3 SERTİFİKALARIM VARDIR SUAN HALA ULUSOY ELEKTRİK BUNYESİNDE TEKNİK SERVİS VE FABRİKASIN DA CALISMAKTAYIM iş hayatıma sizin bunyenizin altında devam etmekten onur duyarım saygılarımla
    tel.num 0544 967 05 11
    email. veli_tok@hotmail.com

    YanıtlaSil
  108. merhaba ben serkan cesur 1983 ankara doğumluyum silahlı güvenlik sertifikam var e sınıfı ehliyetim var sizinle çalışmayı istiyorum bu işe çok ihtiyacım var ararsanız çok sevinirim numaram 05354143924

    YanıtlaSil
  109. MERHABA 24 MART 1986 DOĞUMLU NİĞDELİYİM MUHASEBE BÖLÜMÜ MEZUNUYUM. ASKERİYEDE MUHASEBE İŞİNE BAKTIM BENİ KABUL EDERSENİZ ÇOK SEVİNDİRİRSİNİZ ŞUAN İŞSİZİM SAYGILAR....

    YanıtlaSil
  110. MERHABA ADIM İSA KARA 1986 NİĞDE DOĞUMLUYUM SİZİNLE ÇALIŞMAKTAN MUTLULUK DUYARIM.www.hattabca@hotmail.com. şansım onca başvuru arasından yüzde 0 biliyorum.saygılar,,

    YanıtlaSil
  111. merhaba ben ayhan 31 yaşındayım cnc dık işleme programcısıyım 7 yıldır bu iş ile uğraşıyorum savunma sanatisine parcalar yapmaktayım şirketinizde calışmayı isterim. saygılarımla. tel:5352124893

    YanıtlaSil
  112. meraba ben tolga özkan 24 yaşında bekarım ankara yenimahallede ikamet etmekteyim e sınıfı ehliyetim var şöförlüğüm çok iyi diyecek kadar iddalıyım şu an altındağ belediyesinde şöförlük yapmaktayım sizinle çalışmaktan onur duyarım tel:0544 490 75 10 email:sen_benimsin_65@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. arkadaşlar burudan başvuru değil yorum yapılır

    YanıtlaSil
  114. ANKARA PURSAKLAR DA OTURUYOM PURSAKLAR ENDÜSTİRİ MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM ELEKTRIK BOLUMU ASKERDEN YENI GELDIM ARBA OTO UZERINE TAMIRDEN DE ANLIYORUM EHLIYETIM VAR OTO UZERINE HERSEY YAPABILIYORUM SIZIN LE CALISMAK ISTERIM ASKERDEN YENI GELDIM VCP NIZI BEKLIYORUM ISMIM ÖZKAN

    YanıtlaSil
  115. merbaha ben özkan bilici askerden yeni geldim ankara pursaklarda oturuyorum elektrik mezunuyum feta labaratuvarda 3 sene calıstım kımya bıyolejı labaratuvarı ve uzaktan kuman da devresi ve oto elekt rik işi yaptım suan iş arıyorum sızlerle calısmak ıstı yorum nişanlıyım cvp nızı beklıyorum ve ek ıs de yaptım matba makine tamırleı ve oto yıkama dukkanım var dı ama sıgortalı iş ıstıyorum sızler le calış mak ısterım 05073927131

    YanıtlaSil
  116. merhabalar ben 1981 doğumlu kırıkkalede ikamet etmekteyim şartlar uyduğunca firmanızda çalışmak isterim 7 yıldır kırıkkale akg gazbeton firmasında hem hirolik pnomatik üzerine otomasyonla çalışan makinaların ağır iş makinalarının vb benzeri gibi birçok mekanik mak. bakım onarım ünitesinde çalışıyorum ayrıyetten bu fabrikanın araç bakım ünitesinde heyster forkliftlerin bakımlarınıda yapmaktayım eğer sizde benimle çalışmak isterseniz 0544 295 93 53 nolu telefondan ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  117. mrb.lar ben 1982 doğumluyum sincanda ikamet etmekteyim şartlar uyduğunca firmanızda çalışmak isterim şu an liva pastanesinde şöförlük yapmaktayım açık öğretim lise okuyorum askeriyeden üstün hizmet ve başarı belgem bulunmaktadır vereceğiniz her görevde çalışırım şöförlükte olabilir saygılarımla 0543 778 41 89 KENAN ULUSOY

    YanıtlaSil
  118. mrh. ben zeki albayrak işitme konusma özürlü iş iştiyorum ben iş önce ors rulman çıktır oldu ben okul ortaokul mezun iş rıca olsun saygılar olsun ben msn zekialbayrak_@hotmail.com tel.05346840420 05376935885. mesaj gönderim ben 01.02.1979 dogum polatlı. ankara

    YanıtlaSil
  119. Merhaba Osman UÇAR Anakara doğumluyum 1988\01\30 doğumluyum end. mes. lis. elektrik mezunuyum bilgisayar işletmenlik belgem var.B sınıfı ehliyetim var.e-posta=ucar__osman@windovslive.com.şu an işsizim çalışmışmış olduğum elektrik açma kesme birimi (TEDAŞ) 'tan ayrılıp kpss sınavına girdim.Bünyenizde hizmet vermekten onur duyarım.

    YanıtlaSil
  120. merhaba ben mustafa prkdemir 1983 yozgat doğumluyum.şartlar uyduğunca.firmanızda çalışmak isterim.05382416559 05466892612

    YanıtlaSil
  121. merhaba ben feridun yığıt 1986 cankırı dogumluyum endustrı meslek lısesı torna tesvıye bolumu mezunuyum karatekın unıversıtesı nde 2 yıl okudum. 2. yılın ortalarında bıraktım sılahlı ozel guvenlık sertıfıkam var cesııtlı ıs yerlerınde calıştım B sınıfı ehlıyetım var cankırı sabanozundekı erne mes fabrıkasında makıne operatoru olarak calışıyorum sarlar uyduğu taktırde sızınle calışmayı cok ısterım nesrin.hasine@hotmail.com

    YanıtlaSil
  122. Ben zeki albayrak işitme ve konuşma engelli ancak hiçbir fiziki rahatsızlığı olmayan 1979 ANKARA/POLATLI doğumlu gencim.
    Evlenebilmek ve geçimimi temin için çalışmak arzusundayım.
    Ailemin (anne baba ve ebeveynlerimin) herhangi bir sosyal güvencesi olmadığı için benim çalışıp aileme bakmam büyük önem arz etmektedir.

    Müesseseniz bünyesinde tarafıma uygun iş verilmesi hususunda,

    Gereğinin yapılmasını arz ederim.

    Saygılarımla,

    ZEKİ ALBAYRAK

    ADRESİ:
    zafer mah menekşe
    cad.öztürk.apt.27/2 polatlı cep.05346840420 mesajlar göndeim

    YanıtlaSil
  123. Ben zeki albayrak işitme ve konuşma engelli ancak hiçbir fiziki rahatsızlığı olmayan 1979 ANKARA/POLATLI doğumlu gencim.
    Evlenebilmek ve geçimimi temin için çalışmak arzusundayım.
    Ailemin (anne baba ve ebeveynlerimin) herhangi bir sosyal güvencesi olmadığı için benim çalışıp aileme bakmam büyük önem arz etmektedir.

    Müesseseniz bünyesinde tarafıma uygun iş verilmesi hususunda,

    Gereğinin yapılmasını arz ederim.

    Saygılarımla,

    ZEKİ ALBAYRAK

    ADRESİ:
    zafer mah menekşe
    cad.öztürk.apt.27/2 polatlı cep.05346840420 mesajlar göndeim
    msn zekialbayrak_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  124. Merhaba Ben Haydar Erdaş Kayseride ikamet etmekteyim 36 yaşındayım ve çok uzun bir süredir torna tesviye üzerine çalışmaktayım.Her türlü iddaalıyım.ben sadece düzeltme deyil parça yapma,parça tasarlama,yeni parçalar üretme vs gibi bölümlerde uzmanım piyasada bir çok ürettiğim kendi tasarımım parçalar var.tek istegim TAİ gurubuna katılmak benide aranıza alırsanız çok memnun olurum.tek istegim alın ve deneyin. cep : 0 507 254 60 17

    YanıtlaSil
  125. merhaba ben deniz ankarada ikametkah etmekteyim yaşım 22 meslek lisesi mezunuyum makine resamlığı bölümünü okudum ayrıca cnc [siensi] oporatörüyüm 4.5 bucuk yıl calıştım askerlik görevimi yaptım ve sizlere katılmak istiyorum tel:05466513073

    YanıtlaSil
  126. merhaba ben ömer ankarada ikamet etmekteyim askeri görevimi bitirdim, iş tercübem olarak inş teknik ress. 5 yıl mimarlık bürosunda çalışmışlığım vardır autocad kullanımım iyi derecede bilgisayar kullanımım iyi derecede TAI gurubunuza katılmak istiyorum lütfen bilgilendirirseniz sevinirim
    MAİL: xvolkanx_0671@hotmail.com tşklr.

    YanıtlaSil
  127. merhaba ben 1980dogumluyum kazanda oturuyorum endustırı meslek lısesı metal ıslerı bolumu mezunuyum taı aılesıne katılmak ıstıyorum tel 05056503743

    YanıtlaSil
  128. BİROL CAN KORKMAZ
    EGİTİM VE ÖGRENİMİMİ ANKARADA TAMAMLADIM GAZİ ÜNİVERSITESİ GORSEL SANTLAR BÖLÜMÜ RESIM İŞ OGRETMENLIGINI 2003 YILINDA BITIRDIM.ASKERLGIMI ELAZIG DA TAMAMLDIM.TAİ DE KENDIME UYGUN BIR PAZISYONDA GÖREV ALMAK İSTERM.TESEKÜRLER
    TEL 0506 862 58 38

    YanıtlaSil
  129. bu ilan hangi tarihe kadar geçerli bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
  130. ismim hüseyin ural ankara 1977 dogumluyum endüstri meslek lisesi elk böl mezunuyum elk ustalık ve usta öğretiçilik belgem var b sınıfı ehliyetim var .AKANA MÜH DE elk teknisyeni olarak çalışıyorum.TAI'de görev almak isterim.SAYGILARIMLA...

    YanıtlaSil
  131. İSA KARA 1986 DOĞUMLUYUM 05542897288. SAYGILAR.....

    YanıtlaSil
  132. İSA KARA 1986 DOĞUMLUYUM.NİĞDELİYİM.MUHASEBE BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.SİZİNLE ÇALIŞMAKTAN MUTLULUK DUYARIM.GERÇEKTEN İŞE İHTİYACIM VAR.SAYGILAR.05542897288

    YanıtlaSil
  133. selam.ben musa aytaş 1965 ankaradoğumluyum.sincan da oturuyorum.20 yıldır alcı boya badana ustasıyım.lise mezunu olup,B sınıf ehliyetim var.TAİ de calısmak onurunu bana verirsenz sevinirim.saygılarımla.tel.0505 79 38 82

    YanıtlaSil
  134. merhaba ben yunus emre bağcı 1990 ankara polatlı doğumluyum. polatlı anadolu teknik lisesi cnc bölümü mezunuyum.askerden 14.05.2011 de geldim askerliğimi komando olarak yaptım üstün hizmet belgem var.sizlerle beraber çalışmak istiyorum gereğinin yapılmasını arz ederim tel 05434195878

    YanıtlaSil
  135. meraba ben mehmet altıntaş 27 08 1982 ankara dogumluyum ıkamet ettıgım ıl ankaradır yaklaşık 14 senedır oto boyacılıgı yaptım man fabrıkasında calıştım sısınle calışmak istıyorum saygılarımı arz ederim.0543 928 97 35

    YanıtlaSil
  136. Mrb Adım Mesut Öztürk 1989 Eskişehir doğumluyum ve doğma büyüme eskişehirde ikamet etmekteyim. Elektronik mezunuyum askerliğimi yaptım.Yarımlarınız için teşekkür ederim.Mesut_Oztuk26@hotmail.com - 05064311652

    YanıtlaSil
  137. mehmet erol eski çalışanlarınızdanım tekrar birlikte çalışmak istiyorum saygılarımla.tel-05426617210 F-16 elektrik teknisyeni

    YanıtlaSil
  138. MERHAHA BENİ MEHMET AVCI ERMENEK 20/01/1985 Doğumlugum İŞİTME ENGELLELER MESLEK LİSESİ ISPARTA/ SENİRKENT MEZUNUYUN YAPI RASSAMLIĞIM BÖLÜMÜ SİZELERLE TAİ ÇALIŞMAK İSTİYORUM İLGİLERERİNİZİ AR EDERİM YARIMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TEL.05358665318 VE 05325937526 MEHMET AVCI CEVABI BAKLİYORUM.

    YanıtlaSil
  139. mrb ben cagrı kolay 1989 ank dogumluyum ankarada yasamaktayım 5 yıldır cnc torna ve dık ısleme oparötöru olarak calısmaktayım tai gibi guven veren bır kurulusta calısmak ısterım. kolay_0606@hotmail.com

    YanıtlaSil
  140. slm ankara kazanda yaşıyorum gazaltı elektrik kaynakçısıyım mesleğime her türlü güveniyorum sizden haber bekliyorum saygılarımla

    YanıtlaSil
  141. Abdulkadir çolak 1984 ankara doğumluyum 901 hava araçlarında staj gördüm türk traktör fab.. motor üretim operatörüyüm sizinle çalışmayı istiyorum.. 05347794609

    YanıtlaSil
  142. MERHABA BEN MEHMET ÖZDEMİR ANKARA 1977 DOĞUMLUYUM BALGAT ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM ETİMESGUTTA OTURUYORUM METAL İŞLERİ İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ İŞİ YAPABİLİRİM E EHLİYETİM VAR SİZLERLE VE TAİ BÜNYESİNDE ÇALIŞMAK İSTİYORUM BİLGİLERİNİZE ARZ EDERİM CEVABINIZI BEKLİYORUM CEP 05372072882

    YanıtlaSil
  143. merhaba celal karakaş ankara 1989 dogumluyum sincanda ikamet etmekteyim sincan teknik endüstri meslek lisesi mezunuyum askerlik vazifemi tamamlamış bulunmaktayım ben kendim arac tamircisiyim dizel-benzinli her türlü hermarka aracı tamir edebilirim b sınıfı ehliyetim bulunmakta m.e.b ustalık belgesine sahibim tai bünyesinde calışmak istiyorum bilgilerinize arz ederim saygı ve sevgilerimle ceptel-05545434313 celalkarakas06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. merhaba adım kıvanç kırıcı gazi meslek lısesınde son sınıfı okuyorum 6 senedır mersedes benz sewsınde calısyorum kendımı mekanık ve elektırıkte gelıstırdım sızınle calısmak ıstyorum . 0507 478 41 48

    YanıtlaSil
  145. Merhaba ben Ahmet SEVİNDİM ANKARA/Polatlı'da oturmaktayım polatlı teknik lisesi makina bölümü mezunuyum bünyenizde mesleğime göre kendimi de geliştirebileceğim bir iş arıyorum uygun görülürse bünyenizde çalışmak isterim . GSM:0507 350 85 05

    YanıtlaSil
  146. Tobb etü elektrik elektronik mühendisliğinden bu sene mezun oldum. Stajımı Elektromed şirketinde yaptım.İyi derecede ingilizce biliyorum.
    Tel: 05059886754
    Eren Özdil

    YanıtlaSil
  147. Meraba ben Kadir DERİNYAR 20/05/1990 dogumluyum ANKARA/Sincanda oturmaktayım anadolu endüstri meslek lisesi elektrik bölümü mezunuyum B sınıfı ehliyetim ve silahlı güvenlik sertifikam var yaklaşık 2 yılda elektrik şirketinde çalıştım ve uygun görürseniz sizinle çalışmak istiyorum GSM 05454285948

    YanıtlaSil
  148. merhaba arkadaşlar arayın belki olur

    YanıtlaSil
  149. MERHABA BEN KAHRAMAN YASAN.1974 ANKARA DOĞUMLUYUM.MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM.ANKARA DA OTURMAKTAYIM.EVLİYİM.İKİ ÇOCUK BABASIYIM.17 YILDIR KAYNAKLI İMALAT USTALIĞI YAPIYORUM.MİG-MAG,TİĞ KAYNAĞI,TEKNİK RESİM OKUMA VE UYGULAMADA DENEYİMLİYİM.SEÇKİN YERLERDE ÇALIŞTIM.NUROL MAKİNA,GÜRİŞ,BOZANKAYA OTOMOTİVDE ÇALIŞTIM.05555823153

    YanıtlaSil
  150. Fevzi can şahin lise motor bölümü mezunuyum türktraktör a.ş'de staj yaptım çalışdım motor ustasıyım askerlikden muafım 0507 711 08 08

    YanıtlaSil
  151. MERHABA BEN YASİN ÜNAL POLATLI ANKARADA İKAMET ETMEKTEYİM POLATLI ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM SUAN CALISTIGIM ISYERIN KALITE KONTROL ELAMANIYIM ASKERLIK VAZIFEMI 2009 2010 YILI ARASINDA YAPTIM EVLİYİM 1989 DOGUMLUYUM SİZİNLE CALISMAYI COK ISTERİM GEREGİNİ BİLGİLERİNİZE ARZ EDERİM SAYGILARIMLA TEL-0546 432 46 29

    YanıtlaSil
  152. merhaba ben adem 1987 dogumluyum polatlı teknık lısesı makına bolumu mezunuyum ankara sıncanda oturuyorum fabrıkada cnc dıkıslemde calısıyorum program yazmayı bılıyorum outucad bılıyorum numaram 05427162064 tesekkurler

    YanıtlaSil
  153. merhaba ben Selim 24 yasındayım askerlik gorevimi yaptım meslek lisesi mezunuyum bilgisayar ve muhasebe bölümünde okudum b sınıflı ehliyetliyim silahlı güvenlik belgem vardır suan markette muhasebe islerıyle uğraşıyorum sizinle çalışmak istiyorum 05375124410

    YanıtlaSil
  154. merhaba ali ben.1986 dogumlu makine teknikerliği mezunuyum.cnc ve üniversal torna alanında kendime güveniyorum. autocad ve solid iyi derece biliyorum. ayrıca atelyede bulunan matkap,vargel,freze,taşlama gibi aletlerle de çalısmıslıgım vardır. 2010 kpss den 80,845 puan aldım fakat atamam gercekleşmedi.sizin gibi ciddi ve ileriyi gören bir kurumla calısmaktan feyz alırım.ila__33@hotmail.com şimdiden tesekkür ederim..

    YanıtlaSil
  155. mrb ben mehmet poletlı da oturuyorum cnc mezunuyum sızınle calişmak ıstıyorum.5418979867

    YanıtlaSil
  156. selam ben gökhan 1988 Ankara dogumluyum endüstri meslek lisesi elektronik bölümü mezunuyum ayrıca milli egitim onaylı CNC tezgah operatörlük belgem var askerlik görevimi yaptım uygun görürseniz sizinle calısmak istiyorum. gokhan_e_r_d_o_g_a_n_@hotmail.com tesekkürler simdiden ...

    YanıtlaSil
  157. MERHABA BEN CENGİZ.1979 ANKARA DOĞUMLUYUM ve ANKARADA İKAMET ETMEKTEYİM.EGE ÜNİVERSİTESİ M.Y.O MAKİNA BÖLÜMÜ MEZUNUYUM.SİZLERLE ÇALIŞMAK ve HİZMET ETMEK İSTİYORUM.UYGUN GÖRÜRSENİZ CEVABINIZI BEKLİYORUM. MAİL= aslancengiz06@hotmail.com / İrtibat Tel= 0541 610 93 73 CENGİZ ASLAN

    YanıtlaSil
  158. MERHABA BEN EMİN ARKAÇ 1990 BEYPAZARİ ANKARA DOGUMLUYUM POLATLI ENDUSTRİ MESLEK LİSESİ TORNA-TESVİYE MEZUNUYUM ASKERLİGİMİ YAPTİM SİZLERLE ÇALİSMAK İSTİYORUM UYGUN GÖRULURSEM BANA 0536 425 60 06 NUMARADAN ULAŞABİLİRSİNİZ SAYGILARIMLA EMİN ARKAÇ

    YanıtlaSil
  159. ismim yalçın güneş end.tek. ve meslek lisesi motor bölümü mezunuyum. bakım onarım ustalık belgem var plazma saf tezgahı oparatörüyüm her alanda çalışmaya hazırım. 0544 521 04 57

    YanıtlaSil
  160. MERHABA BEN GÖKHAN ERDOGAN 1988 ANKARA DOGUMLUYUM POLATLI ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ ELEKTRONİK MEZUNUYUM ASKERLİGİMİ YAPTIM UYGUN GÖRÜLÜRSEM SİZLERLE CALISMAK İTİYORUM TEL;05548421968 MAİL;gokhan_e_r_d_o_g_a_n_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  161. önder çevik ankara beypazarında ikamet etmekteyim 2000 2003 endüstri meslek lisesi torna tesviye mezunuyum 3 yıldır adularya madencilikte calışıyorum su pompaları tamır bakım bölümündeyım sizinle calışmak isterim 05449603031 numaram

    YanıtlaSil
  162. merhaba Ben Bahadır IRMAK 1986 KIRIKKALE doğumlu İSKİTLER ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ ELEKTRİK bölümü mezunuyum. B sınıfı ehliyetim var. Özel Güvenlik silahlı kimlik kartım ve bilgisayar sertifikam var. Askerligimi bitirdim. TAİ'de çalışmak bir şereftir GSM:0546 929 29 49 TC:67855226450

    YanıtlaSil
  163. MERHABA BEN YAKUP DANKAZ 1983 CORUM DOGUM LUYUM ORTA OKUL MEZUNUYUM 15 SENEDİR OTO BOYDA CALIŞIYORUM 12 SENEDİR ÖZEL BİR ATÖLYEDE ÇALIŞMAKTAYIM.ANKARA DA İKAMET ETMEKTEYİM TAİ DE CALIŞMAK İSTİYORUM SAYGILARIMLA GSM 0534 346 19 77 CEVATDANKAZ@HOTMAİL.COM

    YanıtlaSil
  164. Merhaba Ben Fatih Erkunt Mesleki Eğitim Merkezinden Torna Tesviye Bölümünden Mezun Ayrıca Ahşap Cnc Operatörü sertikifasi mevcud 1995 doğumlu Ankarada İkamet eden ve Sizinle Çalısmak istiyorum No: 05346557803 TheSayradwo_2012@hotmail.com

    YanıtlaSil
  165. mrh ii çalışmalar fatma tekin 17/08/1982 kayseri dogumluyuminsan kaynakları uzmanıyım bu biriminizde çalışmak isterim şimdiden tklerr...

    YanıtlaSil
  166. MERHABA BEN KERİM BAYSAL 1982 DOGUMLUYUM AÇIK ÖGRETİM OKUYORUM 16 SENEDİR OTO TAMİR VE BAKIM DA ÇALIŞMAKTAYIM TAİ DE ÇAIŞMAK İSTİYORUM TEL 0544 852 07 07 MEİL kerimo_07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  167. merhaba 1990doğumlu sivil havacılık kabin hizmetleri mezunuyum her türlü yapabileceğim iş konusunda sizinle çalışmayı isterim kolay gelsin

    YanıtlaSil
  168. merhaba 1988 dogumluyum keçiörende ikamet etmekteyim forklift operatörüyüm ve aynı zamanda özel silalhlı güvenlik sertifikam var ayrıca mig mag kaynagı yapabiliyorum m.e.b. onaylı gazi üniversitesinin verdigi mig mag kaynagı belgem var 5432072702

    YanıtlaSil
  169. merhaba 1986 dogumluyum mamakta ikametgah edıyorum ataturk teknık ve endustri meslek lisesi makına model mezunuyum dokum sektorunde oldukca ıyı bır sevıyedeyım ayrıca cnc tezganlarınıda kulana bılen bırısıyım forklıf ehlıyetımde bulunmakta sızınle calısmaktan onur duyarım saygılarımla

    YanıtlaSil
  170. Selam. Ben Adnan ÖZDEMİR. Halihazırda bir devlet kurumunda havacılıkla ilgili çalışmakta olup, bu alanda 25 yıllık tecrübe sahibiyim. İleri derece İngilizcem olup, çeşitli yurtdışı görevlerde bulundum. TAİ kadrolarında mesleğimle ilgili çalışmak istiyorum.
    Mail Adresim:metin-23-07@hotmail.com
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  171. merhaba benim adım beytullah Elitok ben meslek yüksek okulu makine bölümü 2009 mezunuyum. çalıştığım fabrikalarda makine operatörlük yaptım orta derece bilgisayar bilgim var.kendi mesleğimi geliştirmek ve uygulamak için fabrikanızda çalışmayı isterim askerliğimi yaptım

    YanıtlaSil
  172. merhaba benim adım volkan taşdemir endüsrtrimesleklisesi mezunuyum sizinle çalışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  173. Ben adem otomotiv boyacisiym 15senedir bu meslegi yapiyorum.mercedes benze calisiyorum lise mezunuyum.sizinle calismak istiyorum

    YanıtlaSil
  174. selam ben çağatay 1987 adana doğumluyum eskişehir de ikamet etmekteyim önlisans otomotiv bölümü mezunuyum askerliğimi yaptım ve bekarım sizinle çalışmayı istiyorum no: 0541 913 35 40

    YanıtlaSil
  175. merhablar ben cnc torna operatöruyum 28 yasındayım yuksek iş deneyimine sahibim 2004 yılından berı metal sektörunde calıstım tai ile calısmak istiyorum tl:0543 619 91 00

    YanıtlaSil
  176. merhabalar ben mehmet 28 yaşındayım cnc torna operatöruyum 2004 yılından bu yana metal sektörunde calısmaktayım tai ile calısmak ıstıyorum sımdıden teekkurler..tel : 0543 619 91 00

    YanıtlaSil
  177. Merhabalar benim adim gülhan fransada istikamet etmekteyim 5senedir havacilik sirketinde çalismaktayim sorumlu olarak çalismisligim var tecrübeliyim istekliyim hayalim Türkiyeye yerlesmek vé sizin gibi son derece önemli ciddi tanilmis bir sirket olarak size katilmayi çok arzu ederim tessekür ederim

    YanıtlaSil
  178. Ben Kazim Ekici 2000 meslek lisesi elektrik bolum mezunuyum fabrikanizda tasronluk yapan uz


























    man elektrik ve guctek elektrik firmasinda calikmaktayim fabrikanizin butun birimlerinde bizzat calismis olup fabrikayi cok iyi taniyorum.Fabrikanizda gorevyapmak isterim kismetse tesekurler.320 .41 .42.10.950 .cami santiyesi gibi bicok binalarinda bizzat anahtar teslimi is yaptik. Saygilarimla

    YanıtlaSil
  179. taide sıva gırdım kazandım mükatlarıda gectım bana gıt bız haber verırız dedıler bu esnada 5 kere cagırıldım uzakta oturuyoruz bu arada işsızım gıdıp gelmem masraf öyleyken olsun dedım ama sonra telefon ettım bana olumsuzdur dedıler taiye gıdıp geldımelı hayallerının yıkıldınamı üzüleyım ne yapayım sız söyleyın

    YanıtlaSil
  180. Ben tai de sınava gittim. Eskişehir de yaşıyorum. Gidip gelmem çok masraflıydı. Ona rağmen gidip sınava girdim. İlk sınav da puan iyi olmasına rağmen mülakatta elediler. Daha sonra başka bir bölüm için çağırdılar. Ona da gittim. Biz sonucu arayıp haber vericez dediler. Bir hafta geçti haber gelmeyince ben aradım ve olumsuz olduğu söylendi. Güya kendileri arayıp haber verecekti. Tamamen torpil işliyor. Bakmayın giriş de torpil yok diye kağıt imzalattıklarına. İçerdeki insanlar ile de görüştüm torpilsiz giremezsin biz de torpille girdik dediler. Onca masraf ettiğime mi yanayım yoksa bu kadar uğraşa rağmen hala işsiz olmama mı? !!!!!

    YanıtlaSil
  181. taide sıva gırdım kazandım mükatlarıda gectım bana gıt bız haber verırız dedıler bu esnada 5 kere cagırıldım uzakta oturuyoruz bu arada işsızım gıdıp gelmem masraf öyleyken olsun dedım ama sonra telefon ettım bana olumsuzdur dedıler taiye gıdıp geldımelı hayallerının yıkıldınamı üzüleyım ne yapayım sız söyleyın

    YanıtlaSil
  182. Slm ben polatlidan fatih sizinle calismak isterim 05349895169

    YanıtlaSil
  183. Merhabalar ben Abdullah Şahin Avcı. 1991 Ankara doğumluyum. 2 yıla yakın bir süredir Türk Traktörde çalışmaktayım. Meslek lisesi mezunuyum. Referanslarım; Necati Özcan ve Metin Yiğit'tir. Sizinle çalışmak istiyorum. Bana 0553 310 16 75 nolu numaradan ulaşabilirsiniz, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  184. merhaba ben metin cetin akdogan 1975 doğumluyum asçıyım 19 senedir bu meslekdeyim sizinle çalışmak istyorum 05412926566 bu nmr bana ulaşabilirsiniz teşekürller.

    YanıtlaSil
  185. merhaba cengiz mesleklisesi mezunuyum 36 yasında ultrason filimlik elektrik kaynakcıyım sizinle çalışmaktan onur duyarım 05363913567

    YanıtlaSil
  186. selam nasil iyi bu ben kulak dil yok bu kulak konuş olmaz mesaj okuma işitme engelli var bu ben çalışıyorsun hangi yok 11 ay yok deli tehlikeli var ben para yok borç vallah yemin 4.350 borç var bu ben çocuk kız yaş 15 var bu okul var para yok borç vallah yemin bu ben yemek yok sıfır vallah yemin ben babam annem yok  bu ben çalışıyorsun eskişehir yolu hacettepe üniversitesi beytepe kampüs öğrenci kafeterya bulaşık makinesi temizlik var ben çalışıyorsun giriş 01.01.2006 var bu çıkış 31.03.2018 var bu ben kadro memur vermek yok niye diyorsun kimsin ben emekli oldu maaş 1.730 TL ben ev satılık kredi var 190.000 TL var bu taksit 1.584 TL 10 yıl var niye diyorsun kimsin bu ben çocuk okul lise var ben para verin var niye diyorsun kimsin ben deli tehlikeli var bu seni çalışıyorsun temizlik varmi ne zaman anlamadım mesaj yaz ben telefon whaatsapp 0534 021 7405 tamami

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.