Mehdi Eker: 18 şubatta 712 personel alınacak

2008 yılından beri 2500 ziraat mühendisi alımını bekleyen genç mühendislere bakan Mehdi Eker bir açıklama yaptı. işte 2009 yılı ziraat mühendisi alımları.


Tarım ve Köyişleri Bakanı Mehdi Eker, 18 Şubat 2009 itibariyle 712 personel alınacağını söyledi. Sitemizin araştırmalarına göre 712 Sözleşmeli Personelin 350'si Ziraat Mühendisi, 150'si Veteriner Hekim geriye kalan 212 personel ise Tarım Teknikeri ve Tarım Teknisyenlerinden oluşacak....

Ayrıca 2009'un ilerleyen aylarında 1000 sözleşmeli personel daha alınacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.