Bakan Çelik yaptığı açıklamada "2009da 35 bin öğretmen alınacak" dedi.
Çelik şöyle konuştu:
"Martın en geç 15'inde yeni bir sözleşmeli öğretmen ataması yapılacak.
8285 öğretmenimiz kadroya geçecek ve kadroya geçenlerin yerine yeni sözleşmeli öğretmen alınacak. Bir yıl içinde dört atama yapılacak. Şubatta, Martta, Ağustosta ve sonbaharda belirleyeceğimiz bir tarihte de atama yapacağız. 2009'da 35 bin öğretmen atamayı hedefliyoruz. Bunun üzerine de çıkabiliriz."
Tekrar Tercih Yapılacak
Hüseyin Çelik: "Hazırlıklarımızın bitmesi için bize 15-20 gün lazım O yüzden Mart'ın 15'inde en geç 16-17'sinde yeni bir sözleşmeli öğretmen ataması yapılacak." dedi

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.