KESK Ek Ödemelerdeki Haksızlığı Yargıya Taşıdı
KESK 375 sayılı KHK’nın ek 3. maddesi uyarınca bazı kamu emekçilerine ödenen ek ödemeye ilişkin olarak, ek ödeme verilmesine dair hüküm bulunmayan 657 sayılı Kanunun 4/C bendine göre çalışan personel ile aynı Kanunun 86. maddesine göre çalıştırılan vekil personele ek ödeme verilmesi talebiyle 13. İdare Mahkemesinde dava açmıştır. Dava dilekçesini buradan okuyabilirsiniz.
egitimsen.org.tr
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.