oyak renault ihracat şampiyonu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
oyak renault ihracat şampiyonu etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

İhracatcilar istihdam yaratiyor

 Hükümete verilen söz doğrultusunda 2010 ilk yarı yılında 100 binden fazla eleman alımı yapan ihracatçılar yıl sonuna kadar 250 bin istihdam yaratmayı planlıyor.

Ekonominin toparlanmaya başlaması ve ihracattaki artışla birlikte ihracat ağırlıklı çalışan firmalar yıl başından beri 120 bin yeni eleman aldı. Bu sayının yıl sonuna kadar 250 bine ulaşacağı tahmin ediliyor. İhracatçılar, rekor seviyelere ulaşan işsizliğin çözümüne destek için hükümete 'bu yıl 250 bin yeni eleman alma' sözü vermişti. Rakamlar, ilk 7 ayda bu hedefin yarısına ulaşıldığını

İhracat lideri Oyak Renault

renault ihracat şampiyonu oldu
Hergün onlarca kişinin isbasvurusu.org üzerinden gerçekleştirdiği renault iş başvurusu gerçekten bu popülerliği hakediyor. oyak renault bu yılda ihracat şampiyonu oldu.

Türkiye'nin 2009 ihracat şampiyonu, 3 milyar 12 milyon 935 dolar ihracat yapan Oyak Renault Otomotiv Fabrikaları A.Ş. oldu.

Bunu 2 milyar 84 milyon 111 dolar ile Vestel Dış Ticaret A.Ş. izlerken, Ford Otosan AŞ ise 2 milyar 81 milyon 957 dolar ile üçüncü oldu.

Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı Mehmet Büyükekşi bir basın toplantısı düzenleyerek, Türkiye'nin en büyük bin ihracatçısını açıkladı. Açıklanan verilere göre, geçtiğimiz yıl gerçekleştirilen 102,1 milyar dolarlık ihracatın yüzde 62,2'sini ilk bin ihracatçı