İhracatcilar istihdam yaratiyor

 Hükümete verilen söz doğrultusunda 2010 ilk yarı yılında 100 binden fazla eleman alımı yapan ihracatçılar yıl sonuna kadar 250 bin istihdam yaratmayı planlıyor.

Ekonominin toparlanmaya başlaması ve ihracattaki artışla birlikte ihracat ağırlıklı çalışan firmalar yıl başından beri 120 bin yeni eleman aldı. Bu sayının yıl sonuna kadar 250 bine ulaşacağı tahmin ediliyor. İhracatçılar, rekor seviyelere ulaşan işsizliğin çözümüne destek için hükümete 'bu yıl 250 bin yeni eleman alma' sözü vermişti. Rakamlar, ilk 7 ayda bu hedefin yarısına ulaşıldığını
gösteriyor.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.