MEB 50 Bin Öğretmen Ataması Gündemde

 Bilindiği üzere her yıl iki ayrı tarihte yapılan öğretmen atamaları bu yıl tek parti olarak Eylül ayında yapılması planlanıyordu. Son günlerde yaşanan başarısız darbe kalkışması ardından bakanlık öğretmenleri açığa alınmış bir çok okul kapanmıştır. Ağustos ayının sonlarına doğru netleşecek rakamların 50 bin civarında olması bekleniyor. Yani bu yıl 14 bin öğretmen ataması yerine 50 bin kişilik memur alımı yapılması beklenmektedir.

 FETÖ terör örgütü üyeliği tespit edilen yaklaşık 22 bin öğretmen açığa alındı. Önümüzdeki günlerde yeni atamaların netleşeceği açık kalan kadroların doldurulması beklenmektedir. Yıllardır atama bekleyen ama atanamayan öğretmenler bu gelişmeler ile sizde kamuda çalışma fırsatı yakalayacaksınız.

ogretmen-alimlari
50 Bin Öğretmen Atamaları

 2016-2017 Eğitim dönemi Eylül ayının ortalarında başlayacağı için Eylül başında atamaların netleşmesi ve yeni öğretmenlerin göreve başlaması
gerekmektedir.

 Önümüzdeki günlerde alımı yapılacak öğretmen kadrolarının rakamları netleşecek ve tarihler belirlenecektir. Öğretmen olarak atanmak isteyen memur adayları aşağıdaki yorum bölümünde gelişmeler hakkında düşüncelerinizi bizimle paylaşabilir öğretmen adaylarına tavsiyelerinizi iletebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Merhaba. Ben 15 yıllık gazeteci eylem boruç. Ülkemizin kurtuluşunun eğitimle ihdas edileceğini düşünüyorum. Ülkemizin ve evlatlarımızın istikbali için devletimizin yanında durmak çocuklarımızın geleceğe umutla bakması için eğitim neferlerinden birisi olmak üzere mesleğimden ayrılıp ülkem için geleceğimiz için görev verilirse üzerimize düşeni yapmak isterim. Saygılarımla. ..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Ben 15 yıllık gazeteci eylem boruç. Ülkemizin kurtuluşunun eğitimle ihdas edileceğini düşünüyorum. Ülkemizin ve evlatlarımızın istikbali için devletimizin yanında durmak çocuklarımızın geleceğe umutla bakması için eğitim neferlerinden birisi olmak üzere mesleğimden ayrılıp ülkem için geleceğimiz için görev verilirse üzerimize düşeni yapmak isterim. Saygılarımla. ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.