![]() |
| Sheraton otel |
İnşaat, enerji, lojistik ve servis sektörlerinin ardından turizm sektörüne giren Adalı Holding, Seyhan Nehri kıyısında yaptığı otelin işletiminde, Sheraton Oteli işletmecisi Starwood Hotels&Resorts ile anlaştı. Adana Sheraton'ın, 2013 yılında hizmete girmesi planlanıyor.
Adalı Holding grup şirketlerinden Serka Turizm ile Starwood Hotels & Resorts arasındaki imza töreninde konuşan Adalı Holding Yönetim Kurulu Eş Başkanı Hünkar Şevki Adalı, Adana'daki otelin grubun ilk turizm yatırımı olduğunu belirtti.
Aytaç Demirtaş, 87 milyon dolar yatırım bütçesi öngördükleri
otelin kaba inşaatının hızla devam ettiğini ifade ederek, otelin 2013 yılında hizmete gireceğini, 300 kişiye iş imkanı sağlayacağını ve Adana için dolaylı istihdam yaratacağını anlattı.

sheraton otel
YanıtlaSilişbaşvurusu nasıl yapılıyır. ? metnin altında ki buton abd için başvuru .ne yapmam gerek ?
YanıtlaSiliş başvuruları adana işkur bölge müdürlüğünden yapılıyor
SilBen temiz çalışıyor istiyor rica ederim
Siliş başvurusu yapamıyorum.yardımcı olur musunuz?
YanıtlaSiladana için iş başvurusunu nereden yapıyoruz???
YanıtlaSiliş başvurusu nasıl yapılıyor bilen varmı
YanıtlaSilsizin o yeil kartınızın amına goyyummmm.. zorunan insana bunu soylettırıyonuz.. artıkkk
YanıtlaSilnasıl iş başvurusunda bulunabiliriz.
YanıtlaSiliş başvurusunu nasıl kulanacagımızı bizlere anlatırmısınız
YanıtlaSilİŞ BAŞVURUSU NASIL YAPILIYOR ?
YanıtlaSiladana ya magza market açmayın yeter artık ...
YanıtlaSilgına geldi be ....koskoca turkıyenın bir ara 4.büyük lokomotifiydi...şimdi ne hallerde
tüm yatırımlar hep batıya ... bu yüzden bu ulke bölünürde yıkılırda.... PARA BABALARI ...
gelin adanaya adam akıllı bölge müdürlükleri açın... Sokayım sizin Magzanıza marketinize...