Adana Sheraton 300 Kişiye İş İmkanı Sağlıyor

adana-sheraton-is-basvurusu
Sheraton otel
 Turizmin giderek yaygınlaştığı ülkemizde büyük oteller açılmaya devam ediyor. Adanada dev yatırım ile seyhan nehri kıyısına yapılan Sheraton otel 300 kişiye istihdam olanağı sağlayacak. 2013 yılına kadar hizmete gidecek otelde yüzlerce elemana da dolaylı istihdam sağlayacak.

İnşaat, enerji, lojistik ve servis sektörlerinin ardından turizm sektörüne giren Adalı Holding, Seyhan Nehri kıyısında yaptığı otelin işletiminde, Sheraton Oteli işletmecisi Starwood Hotels&Resorts ile anlaştı. Adana Sheraton'ın, 2013 yılında hizmete girmesi planlanıyor.

Adalı Holding grup şirketlerinden Serka Turizm ile Starwood Hotels & Resorts arasındaki imza töreninde konuşan Adalı Holding Yönetim Kurulu Eş Başkanı Hünkar Şevki Adalı, Adana'daki otelin grubun ilk turizm yatırımı olduğunu belirtti.

Aytaç Demirtaş, 87 milyon dolar yatırım bütçesi öngördükleri
otelin kaba inşaatının hızla devam ettiğini ifade ederek, otelin 2013 yılında hizmete gireceğini, 300 kişiye iş imkanı sağlayacağını ve Adana için dolaylı istihdam yaratacağını anlattı.

12 yorum:

  1. işbaşvurusu nasıl yapılıyır. ? metnin altında ki buton abd için başvuru .ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iş başvuruları adana işkur bölge müdürlüğünden yapılıyor

      Sil
    2. Ben temiz çalışıyor istiyor rica ederim

      Sil
  2. iş başvurusu yapamıyorum.yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  3. adana için iş başvurusunu nereden yapıyoruz???

    YanıtlaSil
  4. iş başvurusu nasıl yapılıyor bilen varmı

    YanıtlaSil
  5. sizin o yeil kartınızın amına goyyummmm.. zorunan insana bunu soylettırıyonuz.. artıkkk

    YanıtlaSil
  6. nasıl iş başvurusunda bulunabiliriz.

    YanıtlaSil
  7. iş başvurusunu nasıl kulanacagımızı bizlere anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  8. İŞ BAŞVURUSU NASIL YAPILIYOR ?

    YanıtlaSil
  9. adana ya magza market açmayın yeter artık ...
    gına geldi be ....koskoca turkıyenın bir ara 4.büyük lokomotifiydi...şimdi ne hallerde
    tüm yatırımlar hep batıya ... bu yüzden bu ulke bölünürde yıkılırda.... PARA BABALARI ...
    gelin adanaya adam akıllı bölge müdürlükleri açın... Sokayım sizin Magzanıza marketinize...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.