Vali Şahabettin Harput, Bursa'daki işsizlik meselesinin İŞKUR ve KOSGEB'in yürüttüğü projelerle çözülebileceğini belirtti.
Bursa'da 2011 yılında istihdam konusunda yürütülen çalışmalar için Vali Yardımcısı Adnan Çakıroğlu, İŞKUR Müdürü Kasım Tilki ve KOSGEB Müdürü Ahmet Akdağ ile birlikte değerlendirme yapan Vali Şahabettin Harput, "Ülkemizin hızla gelişen ekonomisi içinde işsizlik oranlarının düşmesi elbette sevindirici, ancak bununla beraber işsizliğin asgariye çekilmesi ve iş arayan insanlara iş bulunması noktasında Bursa'mızda da çok önemli çalışmalar yürütüyoruz. Bu süreçte bir taraftan İŞKUR marifeti ile işsiz vatandaşlarımıza değişik alanlarda mesleki bilgi ve becerilerini geliştiren meslek kursları düzenlerken, bir tarafından da KOSGEB marifeti ile iş kurmak isteyen, önceden kurslardan elde ettiği belgeler ile müracaat eden vatandaşlarımıza 27 bin liraya kadar hibe kredisi vermek sureti ile vatandaşlarımızın iş kurmasını sağlayacak bir çalışma yürütüyoruz" dedi.
İŞKUR'un koordinesinde yürütülen yüzde yirmisi istihdam garantili meslek edindirme kursları kapsamında bu sene 10 bin kişiye kurs verilmesinin planlandığını belirten
Vali Harput, "Bu sene 10 bin vatandaşımızın bu kurslardan geçirilerek herhangi bir meslek konusunda bilgi ve beceri sahibi olmasını istiyoruz. KOSGEB 'in yürüttüğü proje, kendi işini kurmak isteyen insanlara kendi ayakları üzerinde durmalarını sağlayacak çok önemli bir projedir" şeklinde konuştu.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.