![]() |
| sertifikalı aşçı kursu |
Kursların nitelikli iş gücü oluşması için önemli olduğunu belirten Yakutiye Belediye Başkanı Ali Korkut, 272 saatlik kurs sonrası kursiyerlerin usta birer aşçı olacağını söyledi.
Belediye olarak birçok alanda eksiği hissedilen yetişmiş iş gücü veya eleman ihtiyacına yönelik kurslar düzenlediklerini kaydeden Başkan Korkut, “Aşçılık kursu da bunlardan biri. Kursları tamamlayarak sertifika alanlar, toplumun üretken kesimine katılıyor. Bunlar arasında ev kadınları ve genç kızlarda var. Bildiğim kadarıyla TSK’da Mehmetçik’in mutfaktan çekilmesiyle, çok sayıda aşçıya ihtiyaç duyulacak. Kursu başarıyla tamamlayan aşçılar, buralarda görev alabilir” diye konuştu.
KADIN AŞÇIBAŞILARI YETİŞİYOR
Kursa katılanlardan ev hanımı Nurhan Bengin, sertifikayı alarak kendi işini kurmayı planladığını ifade etti. Bengin, "Kendi işimi kuramaz isem, bir işe girmek için sertifikamı kullanırım. Ama kesinlikle çalışmak istiyorum" dedi.
İşletme Ön Lisans diploması bulunan Ruhsana Kalaycı, “Bütün
arkadaşlarımız çalışmak veya kendi işini kurmanın peşinde. Kadın iş gücü bu kurslar sayesinde artacak. Biz bu fırsatı bize sunduğu için Belediye Başkanı’na teşekkür ediyorum. Kesinlikle çok faydalı bir iş yapıyorlar. Kadınlar çalışarak, üreterek toplumun vazgeçilmez unsuru olacak, evlere tıkılmaktan kurtulacak" dedi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.