Tokat Yukarı Yeşilırmak Gümenek Sulama Birlik Başkanı Ekrem Şimşek, "Borcunu ödeyen kişiler olarak devletimizden beklentimiz bizlerden de bir yıl enerji paramızı almasınlar. Borcunu ödeyenin suçu ne?" dedi.
Tokat Yukarı Yeşilırmak Gümenek Sulama Birlik Başkanı Ekrem Şimşek, TEDAŞ'a geçmişe olan 680 bin TL borcu ödeyerek bitirdiklerini belirterek, "14-15 yıldır tahsil edilemeyen paraları karşılıklı uzlaşmayla tahsil ettik. Ödeme tarihlerini çiftçimizi kendisi ayarladı. İcraya çiftçimizi düşürmeden tahsilat yaptık. Kimi pancar parası, kimi domates hasadından ödeme yaptı. 1,5 yıl içerisinde borcumuzu ödeyerek ayrıca birliğimiz çeşitli araç gereçler aldık. Şuanda iyi bir çalışma yapıyoruz. Bizi destekleyenleri
mahcup etmedik. Borcumuz yok. Torba yasası içeriğini bilmiyoruz çiftçimize af çıkaracaklar ama ben enerji borcumu öderken, ödemeyenlerin faizi silinip taksitlendiriliyor. Bu anlamda borcunu ödeyen kişiler olarak devletimizden beklentimiz bizlerden de bir yıl enerji paramızı
almasınlar. Borcunu ödeyenin suçu ne?" diye konuştu.
Başkan Şimşek, ayrıca birlik olarak 30 yıldır temizlenmeyen çöplük haline gelen ve tarım sulamasına sağlıklı olarak hizmet vermez hale dönen sulama kanallarda DSİ Şube Müdürlüğü'nün yardımları ile temizlik yaptıklarını sözlerine ekledi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.