2011 kpss tercihleri bitiminden hemen sonra 2 haftalık süre zarfında tercih sonuçları açıklanacak. Memur adaylarımızın bu sürede tercihlerini iyi düşünüp gerçekleştirmeli.
2011 Ortaöğretim Önlisans KPSS tercih süresi 2 Şubat 2011 Çarşamba günü sona erecek. Memur adaylarının bu süreye dikkat etmeleri önerilir.Tercih yapan memur adayları bu andan itibaren Yerleştirme sonuçlarını bekleyeceklerdir. Ortaöğretim/Önlisans 2011 KPSS yerleştirme-atama sonuçlarının en fazla iki hafta içerisinde açıklanması beklenmekte.
KPSS Yerleştirme sonuçlarına göre bir kadroya yerleştirilen kişiler, bağlı bulundukları kurumla iletişime geçerek, atandıklarına dair yazının kendilerine ne zaman tebliğ edileceğine
dair bilgi alabileceklerdir. Memur adaylarının atandıkları kurumun işleyişine göre şubat ayı içerisinde ya da mart ayında göreve başlama olasılıkları bulunmaktadır.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.