Ülkemizde kişi başı milli gelirimiz 15 bin doların üzerine çıkmış. Peki nerede bu dolarlar diye merak edeniniz var mı acaba? Ben merak ediyorum açıkçası...
Bakanlar Kurulu'nun 2011 Yılı Programı'nda yer alan “Fert Başına Gayri Safi Yurtiçi Hasıla (GSYH)”ya ilişkin bazı rakamlarda yaptığı düzeltme sonrası
Satın Alma Gücü Paritesi'ne (SGP) göre kişi başına milli gelir, 2 bin 354 dolar artışla 15 bin 392 dolara, SGP bazlı toplam milli gelir de 171,1 milyar dolar artışla 1 trilyon 119 milyon dolara çıktı.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.