Aklımı karıştıran bir soru var. memurun hali bu kadar içler acısı ise neden bu kadar üniversite mezunu gencimiz memur olmak için sınavdan sınava koşturuyor? Yanlış birşey var ama ne?
Sendikalar 2.5 milyon memur adına 15 Ağustos’ta başlayacak 9’uncu dönem toplu görüşmeler öncesinde, taleplerini dile getirmeye başlarken, Diyanet memura da zekat verilebileceğini açıkladı. Diyanet İşleri Başkanlığı Dini İşler Yüksek Kurulu Üyesi Dr. Hüseyin Kayapınar, temel ihtiyacından fazla, “80.18 gram altın” karşılığı malı olmayan memura zekat verilebileceğini belirtti. Yoksul tanımını, “Temel ihtiyacından (yeme, içme, barınma gibi) fazla olarak, 80.18 gram altın karşılığı malı olmayan” şeklinde yapan Kayapınar, “Eğer memur, söylenen bu niteliğe uygun, asli ihtiyacını karşılayamıyor ve asgari ücret alıyor, anne ve babasından
da miras yok ise memura da zekat verilebilir” dedi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
adım mete ben böyle terbiyesizlik görmedim hangi terbiyesiz memur zekat alabilirki bir askeri ücretliyi düşünün evli iki çocuk sahibi eşi çalışamıyor yada çalışıyor ev kira bizim devletimiz kendi işçisine ve memuruna sahip çıksın geri kalan çalışanlar köpek gibi sürünsün bu revamı ya bir memur ve işçiyi bırakın maaşları günü günü,ne yatıyor bilmezler ve bazıları ağlarlar paramız az diye ben daha ayın 4 de alacağım maaşımı alamadım ayın 16.sı olmuş korkudan soramıyoz verin diye devletimiz bir gözünü açsa bizleride görse zamanında okuyamadık diye ölelimmi?anca oy isterler ama genede 10 tane oyum olsa sadece tayyip amcama veririm o bir başka şahane bir insan sevgiyle kalın 05357396258
YanıtlaSil