Sağlık personeline ek ödeme geldi

Sağlık Bakanlığı, Döner Sermaye Yönetmeliği'nde değişiklik yaptı. Resmi Gazete'de yayınlanan değişikliği göre 112 çalışanlarına döner sermaye ek ödemelerinde % 20 oranında iyileştirme yapılacak.

İş te bakanlığın yayınladığı genelgenin 4 ı maddesi:

ı) Kuruluşlarda; muayene komisyonu üyeleri için il performans puan ortalamasının %5’i, ihale-satın alma komisyonu üyeleri, o dönem eğitim faaliyetlerinde görevli eğiticilere, il performans ve kalite koordinatörlüğünde görevli personele, organ nakli ulusal koordinasyon merkezinde çalışan personel ile Bakanlıkça öngörülen çalışmanın raporlanması ve il sağlık müdürlüğünce onaylanması kaydıyla bölge koordinatörü ve yardımcılarına il performans puan ortalamasının %10’u, stok koordinasyon
ekibinde görevli personele, merkezi satın alma biriminde görevli personele ve 112 acil sağlık hizmetlerinde çalışan personele il performans puan ortalamasının % 20’si oranında ek puan verilir. Ancak, o dönem yukarıda sayılanlardan birden fazlasında görev yapan personele sadece bir kez ek puan verilir.”

ibaresi yer almaktadır. Bu ibareye göre 112 de çalışan tüm sağlık personellerin döner sermayelerine artış olarak yansıyacaktır.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.