Alarko Kariyer İş Başvuruları

 Alarko carrier ısıtma soğutma alanında ün yapmış global bir firmadır. Sizde bu çatı altında kariyer olanaklarından yararlanmak istiyorsanız Alarko iş başvurusu için konumuzun devamını inceleyiniz.
GENEL YÖNETİM MERKEZİ
Adres : GOSB - Gebze Organize Sanayi Bölgesi, Şahabettin Bilgisu

Cad. 41480 Gebze - KOCAELİ
Tel : 0262 - 648 60 00
Faks : 0262 648 60 08
e-mail : info@alarko-carrier.com.tr


MÜŞTERİ DANIŞMA HATTI
Adres : Alarko Carrier PK 172 İstanbul
Tel : 444 0 128
Faks : 0212 212 84 40
e-mail : info@alarko-carrier.com.tr



36 yorum:

  1. iyi akşamlar ben hüseyin lise mezunuyum inşaatlardakalıpcı güvenlik sertifikam altın yıldız firmasında depo vetemizlikci olarak calıştım huseyin-366@hotmail.com sizden haber bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selim tülü --telefon--no--0553--5361--022----internet--e -mail adresi---selim_tulu_55@hotmail.com---merhaba arkadaşlar alarko firmasında mesleğimle ilgili yurtdışında çalışmak istiyorum yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum şimdiden teşekür ederim--mesleğim mekanik makina bakım onarım metal imalat montaj elektrik ark kaynağı ve gazaltı kaynakçısı ustasıyım ayrıca çelik konstriksiyon imalatçısı ve montajçısıyım yurt içi yurtdışı fabrika ve şantiye çalışmışlık deneyimlerim var azerbeycanda bakü sumgayıt nasosni ceyran batan bölgelerinde çalıştım---daha sonra cezayir alceria duera bölgesinde mesleğimle ilgili çalıştım--not--bu yazım sade yurtdışı için geçerlidir şimdiden teşekür ederim pasaportum var--sağlık problemim yok--seyhaat engelim yok--yükseklik korkum yok--mesleğimle ilgili test için her zaman hazırım saygılarımla---selim tülü--telefon--no--0553--5361--022

      Sil
  2. merhaba ben gökhan aşık 22 yaşındayım ticaret meslek lısesı mezunuyum askerlik sorunum yok işe ihtiyacım ilgilenırsenız sevınırım 0541 976 22 49 gokhannasikk@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. ben osman pınarbaşı kalfalık ve formenlik işi arıyorum.daha önce yurt dışında formenlik işi yaptım.çalıştığım yerler türkmenistan ve rusya. 39 yaşındayım.1985ten beri kaba inşaat üzeri işler ile uğraşıyorum.orta derecede rusça ve türkmence biliyorum .her türlü ofis içi işindede çalışabilirim
    tel:05326317154
    05426903815
    ERZURUM

    YanıtlaSil
  4. samsunkıyum götür işi yaparı

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben tamer üniversite pazarlama mezunuyum şu an kendi branjım üzerinden iş arıyorum yurt içi yurt dişi pazarlamalara katılabilirim A2.B EHLİYETİM vardır seyahat engelim yok sigara veya alkol kullanmıyorum e-mail=tamerdogus@hotmail.com cep=5456619988

    YanıtlaSil
  6. merhaba ben kayahan çakan.askerlik sorunum yok.şirketiniz de şöför olarak çalışmak istiyorum.adana.0542 418 96 00

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben emre öztoprak 25 yaşımdayım endüstrü meslek lisesi metal işleri mezunuyum daha önce kes klimada çalıştım firmanızda bana uygun iş verirseniz sevinirim. 05067593695 6236057 www.derinler@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. merhaba ben ali uğur malatyadan askerlik sorunum yok elektrik teknisyeniyim elektrik işinde çalışa bşlşrim yur içi yurt dışı farketmez 05364032152

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben zafer demiryürek elektirik ve gazaltı kaynakçısıyım ilk okul mezunuyum 24 yaşındayım askerlik sorunum yok acil ise ihtiyacım var ve firmanızda ne zaman çarırsanız çalışmaya hazırım 05356833239

    YanıtlaSil
  10. mrb ben gökhan gözüdok 1982 istanbul dogumluyum bayrampaşada ikamet etmekteyim ilkokul mezunuyum işsizim iş arıyorum tel 05389592034 msn dino-zor@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. SEDAT ŞAHİN Ankarada ikamet ediyorum.Bilgisayar kullanımın iyidir.Lise terk açık liseye yazıldım.Daha önce çalıştığım yerler kukla kebap,beğendik mağazası,meşhur peynirci ve avea abon merkezlerinde çalıştım.Askerliğimi yaptım.Sigara ve alkol kullanmıyorum.
    CEP TEL:05055505992//05063974912

    YanıtlaSil
  12. meraba ben öner kartal ıst ıkamet etmekteyım acıl ışe ıhtıyacm var 05363579764 dıkket alırsanız sevınırım

    YanıtlaSil
  13. KİŞİSEL BİLGİLER
    Adı Soyadı BURKAY EMRE YÜKSEL
    Doğum Tarihi 23.5.1984
    Cinsiyet Erkek
    Medeni Durum Bekar
    Ehliyet Var B sınıfı
    Askerlik Tecilli (Ağustos-2011)
    Eğitim Durumu Üniversite-Yüksek Lisansa İngilizce (MBA) devam etmekteyim.(Akşam 7-10 arası)
    Bulunduğunuz Şehir İstanbul
    Çalışmayı Arzuladığız Bölge İstanbul-Avrupa


    İLETİŞİM BİLGİLERİ
    Adres Vişnelik Mh. Tolga Sk. Arzum Apt.No:8/5 ESKİŞEHİR 26020 Tepebaşı Merkez Eskişehir/ Türkiye
    Cep Telefonu 05069064311
    E-mail melez_emre@hotmail.com


    EĞİTİM BİLGİLERİ
    İlkokul Adı Milli Zafer İlkokulu Mezuniyet Yılı 1988
    Ortaokul Adı Yenikent Anadolu Mezuniyet Yılı 1993
    Lise Fen Lisesi Mezuniyet Yılı 1996
    Üniversite Ortadoğu Teknik Üniversitesi Eğitim Durumu Mezun (2009)
    Bölüm Makine Mühendisliği


    YABANCI DİLLER
    İngilizce(English) Almanca(German) Fransızca(French)

    İLGİ ALANLARIM
    * BİLGİSAYAR ve BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİ TAKİP EDERİM,
    * İNTERNET ve İNTERNET TABANLI PROGRAMLAR İLE İLGİLENİRİM,
    * SAĞLIKLI YAŞAM İLE İLGİLİ KONULARI TAKİP EDERİM,
    * KİŞİSEL GELİŞİM İLE İLGİLİ KONULARI SEVERİM,
    * İNSAN ve DOĞA FOTOĞRAFLARINI ÇEKMEKTEN HOŞLANIRIM,
    * BOŞ ZAMANLARIMDA YÜRÜYÜŞ YAPMAKTAN HOŞLANIRIM,
    * MÜZİK DİNLEMEYİ ve KİTAP OKUMAYI SEVERİM,
    * SİNEMA ve TİYATROYA GİTMEKTEN BÜYÜK ZEVK ALIRIM,

    YanıtlaSil
  14. merhaba size gönderilen başvuru formunun neticesini nasıl öğrenecem lütfen tlimi ararmısnız 0531 369 98 55 szlerle çalışmak istiyorum

    YanıtlaSil
  15. slm hasan oskay borucu ekip başıyım ilkokul mezunuyum yaş 31 şantiyeciyim 11 yıldanberi buişiyapıyorum kiyikentli_@hotmail.com 5547788939

    YanıtlaSil
  16. merhabalar ben marangoz ve mobilya ustasıyım 27senelik iş tecrübem var ekip arkadaşlarımla montaj veimalat işlerinde sizlerle calışmak istiyorum irtibat 05356392240 ahmet_aymaz@hotmail.com ilgileriniz icin teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. 43 yasındayım 24 yıllık mobıl vınc operatoruyum 50 400 ton arası mobıl vınc kullanıyorum sızınle calısmak ıstıyorum geregının yapılmasını saygılarımla arz ederım.A.Halit KAYA

    YanıtlaSil
  18. slm ben ahşap parke ustasıyım şerifoglunun 15 yıldır işini yapmaktayım ekipmanım var 24 yıllık iş tecrübemle sizlerle çalışmak istiyorum 532 535 87 32 i_kurt_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. 1993 beri m pompa opr sizinle yutdışında calişmak isterim bayramkaya_33@otmail.com tef 05412501144 mersin

    YanıtlaSil
  20. merahba 25 yılık soğuk demirciyim ekip var er türlü projeden anlarım şantiye tecrübem var sizinle çalışmak istiyorum yurt içi yurt dışı fark etmez e sınıfı ehliyetim var 05514097388

    YanıtlaSil
  21. merhaba ben soner meslk lise kimya mezunuyum asker sorunum yok 24 yaşındayım ilgilernirseniz sevinirim teşekkür ederim 0542 220 33 60

    YanıtlaSil
  22. iyi günler 3 yıl alarkoda personel memurluğu yaptım şuan ölçüm öperatörü olarak çalışyrm iyi çalışmalar ben size uyarsam maaşınızda bana uyarsa görüşmek dileğiyle 543 224 0939

    YanıtlaSil
  23. slm
    boluda ikamet ediyorum
    ad. mehmet.bursalıoğlu
    yaş 25
    meslek lisesi elektrik mezunuyum
    akerlik yapıldı
    b sınıfı ehliyet var
    mehmet.810@hotmail.com
    05427466008

    YanıtlaSil
  24. merhaba ben TOKATTAN VEYSEL BASCI 10 yillik santiyeciyim genelde elktrik isleri ve depoculuk isleri yaptim calistigim sirketler.ALARKO RUSYA sahalin santiyesinde depoculuk isleri /Mekodonya uskup santiyesinde kondivit boru montaji.GAMA RUSYA VIKSY demir celik fabrikasinda elk isleri.Su anda AZERBAYCAN BAKUDE DIA holding SIGMA elk te elektrik va tava montaj islerinde calismaktayim .S u anda is bitimi aldim TURKIYEYE donuyorum.Acil ise ihtiyacim var elektrik veya depoculuk olabilir. VEYSEL BASCI.TOKAT ZILE TEL 0 356 3183161

    YanıtlaSil
  25. Ben Yüksel Çelik 25 yaşında bir bayanım.Afyon Kocatepe üniv.Büro yön. ve sekr bitirdim. daha öncesinde bir avukatlık bürosunda danışmanlık yaptım ve bir alış veriş merkezinde de yine satış danışmanlığı ve kasa sorumlusu olarak çalıştım performansımdan memnun kalacağınıza eminim.tel:5464981021

    YanıtlaSil
  26. merhaba ben hasan rusyada 3 yıldır celık gondıksıyoda dışcepe kaplamada çelık çatıda ustabasılık yapıyordum bazı sebeplerden dolayı santıyemız kapandı acıl ışe ıhtıyacım var ekıbımde vatdır sagılarımla

    YanıtlaSil
  27. merhaba ben hasan 3 yıldır çelik kondıksıyonda dışcepe kaplamada celik çatıda usta bşılık tercubemle acıl iş arıyorum ekıbım vardır saygılarımla tel 0539 840 21 12

    YanıtlaSil
  28. yaşım 22 askerlik sorunum yok endüstri meslek lisesi metal işleri mezunuyum kaynak ustalığım vardır inşaat alanında tecrübeliyim farklı alanlarda çalıştım garsonluk hostluk v.b 5415349924 ankara çankayada oturuyorum

    YanıtlaSil
  29. esınıfı ehliyetim var src 2-4 belgem var uzun yol deneyimim var ankara-aksaray bölgesinde iş arıyorum

    YanıtlaSil
  30. selam ben ufuk altın 16 yıllık hazır beton pompa oparatörüyüm yurtdışı işlerinizde izinle çaışmak istiyorum tüm belgelerim var aydınlıyım tel 0368324015

    YanıtlaSil
  31. MERHABE BEN AHMET KESKİN ENKA ŞİRKETİ İLE CEZAYIRDE ÇALIŞTIM. RUSYADA ÇEŞİTLİ FİRMALARDA ÇALIŞTIM KALIP VE DUVARCIYIM SİZİN İLE ÇALIŞMAK İSTİYORUM TELEFON: 05356551446 HOTMAİL: ahmet_keskin_fb_65_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. merhaba ben cuma durmus sizinle calısmak istiyorum rusyada calıstım azerbeycan arabistanda calıstım boya sıva ustasıyım telefon 05363353061

    YanıtlaSil
  33. mrb men gurbet keskin kırıkkale keskin ilcesinde ikamet ediyorum endüstri mslek mezunuyum sizin şirketinizde çalışmak istiyorum elektrik mezunuyum vede bu işi yapıyorum cvbınızı bekliyorum 0542 792 02 05 gurbettt71tr@hotmail.com iyi günler

    YanıtlaSil
  34. merhaba menekşe ben iklimlendirme soğutma mezunuyum autocad bilgisayar ve 3ds max sertifikam var ve sizinle çalışmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim 0541 558 85 92

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.