Toyota kariyer iş başvurusu

Toyota iş başvurusu
 Toyota iş başvurusu ve kariyer eleman olanakları bu yazımızda sizleri bekliyor.


İŞE ALMA
Toyotasa'ya başvuran adaylarda, temel şart olarak açık pozisyonlara tam anlamı ile uygun olması aranır. Adayların eğitim düzeyleri, yetkinlikleri, yabancı dil düzeyleri, teknik bilgi düzeyleri ve pozisyonla ilgili tecrübeleri dikkate alınarak değerlendirme yapılır. Toyotasa'daki açık pozisyonları
görmek ve başvuru yapmak için tıklayınız.


Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

9 yorum:

  1. hıdrosefaı şant amelıyatı oldum 2001de 2003yılında askın grupta depoda calıstım suanda calısmıyorum bana ulasabılmenız icin sitede cv var ama eslong83@hotmil.com dan ulasa bılırsınız cep:05464178565

    YanıtlaSil
  2. KİŞİSEL BİLGİLER

    ADI SOYADI : SERKAN DURSUN
    DOĞUM YERİ : KIRKLARELİ
    DOĞUM TARİĞİ : 03.01.1981
    CİNSİYET : ERKEK
    E-POSTA : serkan_dursun39@hotmail.com
    GSM TELEFON : 0536 648 57 74

    EĞİTİM BİLGİLERİ
    LİSE ADI : KIRKLARELİ ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
    BÖLÜM : TORNA/TESVİYE
    MEZUNİYET TARİĞİ : 19.06.1998
    ÜNİVERSİTE : TRAKYA ÜNİVERSİTESİ KEŞAN MESLEK YÜKSEK OKULU
    BÖLÜM : OTOMOTİV
    BAŞLANGIÇ TARİĞİ : 20.09.1999
    MEZUNİYET TARİĞİ : 24.06.2002
    STAJ YERİ : UZUNLAR RENAULT SERVİS KIRKLARELİ
    YABANCI DİL : İNGİLİZCE
    YABANCI DİL BİLGİSİ : ORTA DÜZEY / KONUŞMA VE YAZMA
    ASKERLİK DURUMU : ZIRHLI VE TEKERLEKLİ ARAÇ BAKIM TEKNİKERİ OLARAK YAPTIM
    BİLGİSAYAR :Microsoft Ofis 2007 , eta7
    İŞ DENEYİMİ
    • ÜNİLEVER (MÜTAHİT): kaynak ve bakım
    • DİLMENLER MAKİNA : tekstil makinaları imalat ve montajı
    • MODERN KARTON : hidrolik pnomatik bakım teknikeri

    YanıtlaSil
  3. Süleyman Adamcı
    İngilizce Öğretmenliği son sınıftayım,
    iyi derecede ingilizce+almanca
    slymnadamci0020@hotmail.com
    slymnadamci@gmail.com
    Tlf:0532 474 7672

    YanıtlaSil
  4. kişisel bilgiler:

    adı soyadı:engin esmer
    dogum yeri:istanbul
    dogum tarihi:10,02,1983
    cinsiyet:erkek
    e-pota adresi:eslong83@hotmail.com
    gsm tel:05464178565
    adres :cumhurıyet mah. inonu cad. no:73 tepeüstü-k.çekmece -istanbul
    öz gecmişim:
    2000 yılında lise 1 den ayrıldım ayrıldıktan sonra 2 ay elektırıkcıde calıstım sonra aglık nedenlerınden dolayı ayrıldım hıdrosefali şant ameliyatı oldum 1 seneye yakın dınlendım askın grupta işe basladım 6 sene depoda calıstım 2 sene depo sorumlusuyla 4 sene de yanlız calıstım maddı sorunlaryuzunden 04,11,2009 da ayrıldım

    YanıtlaSil
  5. ERDAL TAŞDAN

    doğum tarihi ve yeri :1981 samsun
    lise :izmit derince lisesi
    ünv : trakya ünv.keşan m.y.o (otomotiv-terk )
    askerlik :yapıldı (23.11.2006 )
    çalıştığım yerler : askerden sonra :
    ford otosan izmit(1.5sene )
    brisa(5 ay )sözleşmebitimi
    dyo (6 ay)sözleşme bitimi
    lisan : ingilizce
    konuşma :iyi
    okuma :iyi
    yazma :orta
    bilgisayar :word ,excell,az autocat,az photoshop
    e-posta : erdaltasdan@hotmail.com
    adres :evliya çelebi mh.kıblelizade sk.no/6 şişhane-beyoğlu /istanbul
    gsm : 0 535 320 61 43

    YanıtlaSil
  6. ingiliz dili ve edebiyatı öğrencisiyim. iyi derecede ingilizcem ve japoncam var.
    mahmuthoca38@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Merhaba İbrahim Duru Ankara Polatlı otoboya ustasiyim her türlü boya işinde tecrubeliyim 20yildir buisle uğraşıyorum sizinle çalışmak isterim 545 595 03 02

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba İbrahim Duru Ankara Polatlı otoboya ustasiyim her türlü boya işinde tecrubeliyim 20yildir buisle uğraşıyorum sizinle çalışmak isterim 545 595 03 02

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.