Polis alımı : 10 bin polis alınacak

Polis alımı : 2009 yılında 10 bin adet yeni polis alınacak.


2009 yılında toplamda 10 bin adet yeni polis alımı yapılacak.


İçişleri Bakanı Beşir Atalay, bu yıl 8 ile 10 bin arasında üniversite mezunu polis alınacağını bildirdi.


Türkiye'de, polis meslek yüksekokulları ile üniversite mezunlarının polis olabildiklerini belirten Bakan Atalay, şunları kaydetti:

''2005'te başlattığımız uygulamayla normal üniversitelerden mezun kişilerden merkezi sınavla eleman alıyoruz. Onlara 6 aylık polislik eğitimi veriliyor ve mesleğe başlıyorlar. Biz 2008 yılında 8 bin 500 kişi aldık. 2009 yılında, üniversite mezunu 8 ile 10 bin arasında polis alacağız. Bu kişileri 6 aylık eğitime tabi tutup polislik mesleğine kazandıracağız. Bu uygulama bizim için verimli oldu. Bütün emniyetçi arkadaşlarımız bundan memnunlar. Dolayısıyla artık üniversite mezunu olmayan polis olamıyor. Standardı yükseltmeyi önemli görüyoruz''

18 yorum:

  1. yüksek okul mezunları polislik sınavına girebilir mi

    YanıtlaSil
  2. YÜKSEK OKUL MEZUNLARINA DA ŞANŞ VERİLSİN LÜTFEN..YAŞ SINIRLAMASI DA BİRAZ ARTIRILSA MEMNUN OLURUZ

    YanıtlaSil
  3. bu polis alımında üniversite mezunu gerekiyor ama 4 yıllık mı 2 yıllıkmı olması lasım kaç yıllık olması gerekir

    YanıtlaSil
  4. FERRAH TUNÇ 1979 ERZURUM DOĞUMLU OLUP ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİNİ BİTİRDİM ŞUAN ANTALYADA İKAMET ETMEKTEYİM EVLİYİM 1 ÇOCUĞUM VAR EŞİM ÇALIŞMIYOR BU İŞE ÇOK İHTİYACIM VAR BOYUM 1.62 KİLOM 58
    TLF:05388700707

    YanıtlaSil
  5. ERKEKLER İÇİN YAŞ SINIRI NEDİR ACABA ?

    YanıtlaSil
  6. ben 4 yıllık üniversite mezunuyum lütfen polislikte yaş sınırı kaldırılsın polis olmayı o kadar çok istiyorumki

    YanıtlaSil
  7. BEN GÜLŞEN ARSLAN 1983 İSTANBUL DOĞUMLUYUM. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT MEZUNUYUM.BU İŞE İHTİYACIM VAR.İLGİLENİRSENİZ ÇOK MEMNUN OLURUM.

    EMAİL: glsn.arslan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. yaş sınırında biraz daha esneklik tanınması lazım 7, dönem alınanlar şubak 1983 alındı ama ben ocak 1983 doğumluyum peki bir aylamı ben polislik yapmak için çok yaşlıyım nasıl olcak bu durum anlamadım biraz daha esneklik göstermesi gerek bakanlığın bu duruma

    YanıtlaSil
  9. 1986 doğumluyum. boyum 165 kilom 72 acaba olurmu

    YanıtlaSil
  10. önlisans mezunlarıda üniversite mezunu deil mi?nie lisans mezunları alınıyo illa...

    YanıtlaSil
  11. arkadşlar araştırdığım kadarıyla yaş sınırı erkekler içinde bayanlar içinde 27.Ama yaş sınırı kaldırılsa,yüksek okul mezunlarınada şans verilse çok iyi olmazmı.

    YanıtlaSil
  12. BAYAN
    1.65 BOY
    25 YAŞ
    ÇEKO SON SINIF ÖĞRENCİSİ
    GÜVENLİK GÖREVLİSİ OLRAK DAHA ÖNCE 2 YERDE ÇALIŞTIM.

    POLİS OLMAYI ÇOK İSTİYORUM. LUTFEN BANA YARDIMCI OLURMUSUNUZ.
    İŞ MSN:yakk_mazz_asya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. slm ya myo ögrencileride 6 aylık egitimde gecse ne olur o kadar okudukları myo 2 yıl boşunamı gitsin yazık ve günah ya onunla ilgilenmelirini rica ediyorum

    YanıtlaSil
  14. polislikte 2 yıllık bari myo yu bitirmişlerde faydalansın saygılarımla...

    YanıtlaSil
  15. yüksek okul mezunları polislik sınavına girebilir mi

    YanıtlaSil
  16. üniversite 2.ögrencisi polislige girebilirmi acaba lütfen yardım edin çok istiyorum

    YanıtlaSil
  17. mrb ben açık öretimden 2yıllık özel güvenlik okudum polis olabilirmiyim? nasıl olurum ? boy kilo hepsi tamam ?

    yardım lütfen
    mail adresim: ssyunuss@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.