Pioneer'de pes etti
Japon elektronik şirketi Pioneer, 10 bin kişiyi işten çıkaracağını açıkladı.
Pioneer'dan yapılan açıklamada, Japonya ve diğer ülkelerde toplam 6 bin tam zamanlı, 4 bin de geçici işçinin işten çıkarılacağı bildirildi.
Derinleşen ekonomik krizin otomobil ekipmanları ve televizyon satışlarını düşürmesi işten çıkarmalara gerekçe olarak gösterildi.
eh artik pio da adam cikariyosa biz napalim 9 aydir iszsizm anasini satim,japon yaya kacayim diye dusunuyom oranın da burdan bi farki kalmadi :(
YanıtlaSil