İlahiyat mezunlarına iyi haber

İlahiyat mezunlarının diplomasındaki ibare kaldırılıyor.

11/12/1997 tarihli Yükseköğretim Yürütme Kurulu toplantısı ile 06/05/2005 tarihli Yükseköğretim Genel Kurulu toplantısında alınan karar gereğince, Anadolu Üniversitesi Açık öğretim Fakültesi İlahiyat Ön lisans Programı mezunlarının diplomalarına, "Bu programı başarıyla tamamlayanlara verilecek diplomalar, Diyanet İşleri Teşkilatında ve/veya Din Hizmetleri Sınıfında çalışanlar için geçerlidir. Başka bir amaçla kullanılamaz" ibaresi konulmaktaydı. Bu ibareden dolayı da personel mağduriyete uğramaktaydı.

Yükseköğretim Genel Kurulunun 15/01/2009 tarihli toplantısında yapılan inceleme sonucunda,

1- Diplomlara konulan şerhin kaldırılmasına,

2- Eşitsizlik yaratılmaması amacıyla bu programdan bugüne kadar mezun olanların diplomalarında yer akan şerhlerin kaldırılmasına karar verilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.