gaziantep işkur etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
gaziantep işkur etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Gaziantepte 3 bin 500 kişiye geçici iş olanağı var

TYÇP
 Toplum yararına çalışma projesi kapsamında Gaziantepte toplamda 3 bin 500 kişi 6 aylık işelerde çalışabilecek. 6 aylık kısa çalışma personel alımı detayları aşağıda aktarılmıştır fakat buradan detaylara ulaşamayan arkadaşlarımız Gaziantep işkur il müdürlüğünden detaylı bilgilere ulaşabilirler.

İşkur Gaziantep İl Müdürü İlyas Bulduk, çeşitli kurum ve kuruluşlarla Toplum Yararına Çalışma Programı (TYÇP) kapsamında protokol imzaladıklarını söyleyerek buralarda çalıştırılacak personel aradıklarını belirtti. Bulduk yaptığı açıklamada, TYÇP protokolü çerçevesinde çeşitli kurum ve kuruluşlarda istihdam etmek üzere toplam 3 bin 555 kişi alacaklarını ifade etti.
 Birçok kamu kurumuna personel alımının tamamlandığını dile getiren Bulduk, Büyükşehir Belediyesi, Şehitkamil Belediyesi ve İl Özel İdaresi’nde 300 kişilik açığın olduğunu kaydetti. Gaziantep Su ve Kanalizasyon İdaresi kapsamında 100 eleman alımı yapılacak Gaziantep Su ve Kanalizasyon İdaresi’nde 100 kişi istihdam etmek üzere bugün müracaat almaya başlayacaklarını hatırlatan Bulduk, “Toplum yararına çalışma projesi kapsamında ilimizde 3 bin 555 kişiyi istihdam edeceğiz. Toplum yararına çalışma projesi 6 aylık bir çalışma programı ve çalışan kişilerin ücret, sigorta pirimi ile vergileri İşkur tarafından karşılanmaktadır. Bu kapsamda birçok kamu kurum ve kuruluşlarıyla ve belediyelerle protokoller düzenledik. Büyükşehir Belediyesi, Şehitkamil Belediyesi ve İl Özel İdaresi ile yapmış olduğumuz protokoller ile toplam 500

Gaziantep işkur'dan bin kişiye iş

İŞKUR Gaziantep İl Müdürü İlyas Bulduk, işsizliğin önüne geçebilmek amacıyla toplum yararına çalışama projesi kapsamında bini aşkın kişiyi 6 ay süreyle istihdama kazandırılacaklarını söyledi.
İlyas Bulduk yaptığı açıklamada, Türkiye İş Kurumu Genel Müdürlüğü tarafından ağaçlandırmada kullanmak için 6 milyon 586 bin 540 TL ödenek gönderdiğini söyledi. Bulduk, kendilerine gönderilen ödeneği toplum yararına çalışma projesinde kullanmak için öneride bulunduklarını belirtti. Teklifin kabul edildiğini ifade eden Bulduk, bu sayede işsiz ve mağdur olan bini aşkın kişiyi 6 ay süreyle istihdam edeceklerini anlattı. Belirledikleri her işçinin asgari ücretini ve sigorta primini kendilerinin yatıracağını
vurgulayan İlyas Bulduk, amaçlarının işsiz kalan vatandaşların mağduriyetini gidermek ve toplum yararına çalışmalar üretmek olduğunu anımsattı.
Bulduk, "Yapılan bu ödenek daha öncesinden mücavir alan dışındaki ağaç dikim işlerine kullanılmak üzere bize gönderildi. Ancak yaptığımız çalışmalar neticesinde bize aktarılan parayı ağaç dikim işi dışında da kullanmak için talepte bulunduk. Genel Müdürlüğümüz bu yekimizi genişletmiş bulunmaktadır. Bu kapsamda 6 milyon 586 bin 540 TL ile bini aşkın kişiye Gaziantep'te 6 ay süreli istihdam edeceğiz. Toplum yararına çalışma projesi işsizliğin yoğun olduğu dönemlerde işsizlerin kısa süreli istihdam ve
eğitimini amaçlayan doğrudan veya yüklenici eliyle toplum yararına bir iş yada hizmetin gerçekleştirilmesini sağlayan programdır" dedi.
Belediyeler ile çeşitli kurum ve kuruluşlarla protokol imzalamak için çalışma başlattıklarını hatırlatan İlyas Bulduk, "Biz bu kapsamda Gaziantep'te özellikle çevre temizliği, kamusal alt yapının yenilenmesi, restorasyon, tarihi ve kültürel mirasın korunması, ağaçlandırma, park düzenlemeleri, erozyon engelleme çalışmaları konusunda faaliyette bulunacağız. programları düzenlerken ilimizin ihtiyaçlarını göz önünde bulunduracağız. Öncelikle kamunun ortak kullandığı alanlar olmak üzere kamunun daha fazla
olduğu programlara ağırlık vereceğiz. Alacağımız her vatandaşımız bu projeden 6 ay yararlanabilecekler ve asgari ücret maaşları ile sigorta primleri tarafımızdan