Temmuz ayı memur ve personel alımı ilanlarına bakıldığında kamu kurumlarının 50 binden fazla memur alımı yaptığı görülmektedir. Peki hangi kamu
kurumları alım yapıyor.
50 BİN MEMUR ATAMASI
- Üniversiteler 230 Memur Alımı Yapıyor
- İçişleri Bakanlığı 100 Memur Alımı Yapıyor
- EKPSS ile 2 Bin 545 Memur Ataması Yapılıyor
- Kara Kuvvetleri Komutanlığı 24 Bin Askeri Personel Alıyor
- Sahil Güvenlik Komutanlığı 600 Askeri Personel Alıyor
- Jandarma Genel Komutanlığı JÖH ve Asayiş Jandarma Alıyor
- Milli Eğitim Bakanlığı 20 Bin Öğretmen Ataması Yapıyor
- TÜLOMSAŞ 30 Memur Alımı Yapıyor
- İŞKUR Aracılığı ile Yüzlerce Memur Alımı Yapılıyor
- KOSGEB Yüksek Maaşlı Memur Alımı Yapıyor
Yukarıda hangi kamu kurumunun memur alımı yaptığı belirtilmiştir. Bu alımlar Temmuz ayında yapılmaktadır.
Şartları nelerdir? Ayrıntıları nereden bulabilirim.
YanıtlaSil