EV ALMAK İSTEYENE KAÇMAZ FIRSAT
BAŞVURU İÇİN TIKLAYIN
Binali Yıldırım"Hedefimiz sevgili öğretmenler tam gün eğitim. Bütün okullarda tam gün. Buradaki hedefimiz 2019. Bunun için ihtiyacımız ilave 71 bin derslik. Bazı illerde buna ihtiyaç bile yok. Önümüzdeki yıl geçebileceğiz. Bilhassa göçün olduğu Doğu, Güneydoğu, İç Anadolu’da altyapı buna hazır.Ege Marmara ve Akdeniz Bölgesinde ki bazı yerlerde derslik açığı var. Bunu da önümüzdeki 3 yıl içerisinde tamamlayacağız. Öğretmenliği bir kariyer
mesleği olarak görüyoruz. Bu dönüşümü yapacağız. Meslek içi eğitimler ve bir ödül sistemiyle öğretmenlik mesleğini daha üst noktalara hak ettiği en güzel yere taşıyacağız. Önümüzdeki ay içerisinde 20 bin öğretmenin atamasını yapmış olacağız. Bundan sonra da ihtiyaç olduğunda yine öğretmen atamalarını yapmaya devam edeceğiz" dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.