EV ALACAKLAR BU FIRSAT SİZE HEMEN TIKLAYIN
Uğurdağ, "Cumhurbaşkanlığımız nezdinde istihdam seferberliği başlatıldı. İnegöl'de zaten negatif bir işsizlik oranımız var. Yıllardan beri de bu oran aynı şekilde devam ediyor. Bunun yanında kalifiye eleman sıkıntısı azami seviyede. İşsizlik yok, ama kalifiye eleman az. Parça başı çalışan ustalarımız ciddi gelirler elde ediyor. Parça başı çalışmayla beraber aylık
gelirlerini 3-4 bin liradan tutun 10 bin liraya kadar çıkartabiliyorlar.
Hem kendileri, hem de üretim yapan firmalarımız kazanmış oluyor. Bununla birlikte ekonomimize olumlu katkı sağlanıyor. Bu ücretlere rağmen eleman sıkıntımız had safhada. Ücreti çok olsa bile firmalarımız eleman bulmakta zorlanıyorlar. Kalifiye eleman sıkıntısı çözülürse ihracat rakamları 500-600 milyon dolara çıkabilir. Kalifiye eleman sıkıntımızdan dolayı üretim yapan firmalarımız, fabrikalarımız temrinlerini tutturamaz hale geldiler" dedi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.