Yapılan sıralamalar sonucu atamalar gerçekleştirilirken yeni gelen sistem de Milli Eğitim Bakanlığına mülakat getirildi. Buna göre KPSS'den 50 ve üzeri alan adaylar mülakatlara girmekte ve mülakatlarda adayların en az 60 puan alması gerekmektedir.
| KPSS 50 Puan Memur Alımı |
Her ne kadar düşük puan alan pek çok aday bu durumdan memnun olduklarını dile getirseler de yüksek puan alan adaylar emeklerinin karşılığını almak
istediklerini ve yine eski siteme dönerek puanların en yüksekten aza doğru sıralanarak atamaların bu şekilde yapılmasını istemektedir.
Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamasında mülakatlarda torpilin dönmediğini ve öğretmen adayının okuduğunu, duyduğunu anlayabilmesi ve açıklayabilmesi gerektiğini belirterek mülakatların en iyi öğretmenin seçilebilmesi için yapıldığını belirtmişti.
Buna göre KPSS'den 50 ve üzeri alan adaylar mülakatlara girmeye hak kazanmaktadır. Mülakatlardan da adaylar 60 ve üzeri puan almaları sonucunda atama tercihlerine başvuru yapabilmektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.