| Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Memur Alımları |
2 Bin 500 Personel İçin Israrcıyız
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik katıldığı televizyon programında yaptığı açıklamasında personel alımı hakkında Maliye Bakanlığı
ile görüşmelerin devam ettiği ve 2 bin 500 kişilik personel alımı yapmayı hedeflediklerini belirterek alım yapılacak kadroların ziraat, gıda, su ürünleri mühendisi ve veteriner hekim olacağını duyurdu.
Yapılan bu açıklama ile Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı bünyesinde istihdam etmek isteyen adaylara sevindirici haber verilmiş oldu. Şu an için alımların ne zaman yapılacağı ve 2 bin 500 kişilik personel alımının kesin olarak yapılıp yapılmayacağı bilinmemektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.