| Nüfus müdürlükleri 1500 kişi alacak |
Bakan Naci Ağbal yaptığı açıklamada Nüfus müdürlükleri 2017 yılı içerisinde ihtiyaca göre ilanlar yayınlayacak ve toplamda 1500 kişilik memur alımı
gerçekleşecek dedi.
Maliye Bakanı Naci Ağbal bin 500 personel desteği alımına ilişkin karar verdiklerini duyurdu. Ancak şu an için alımların ne zaman yapılacağına ilişkin her hangi bir bilgi yok. Önümüzde ki süreçler içerisinde nüfus müdürlükler için sözleşmeli memur personel alım ilanları yayımlandıkça sizlere duyuru yapacağız.
Biz neden iş bulamıyoruz allah aşkına
YanıtlaSilBursada bi turlu guvenlik isi bulamadim acil işe ihtiyacim var bayanim borcum cok odeyemiyorum yardim edin lutfen 05455962776
YanıtlaSilÖzel sektöre baktınmı
SilSeyahat engeliniz var mı ?
Silİşe ihtiyacım var guvenlik işi arıyorum
YanıtlaSilYa bu ilanlarin hepsi yalan.lise mezunu memur diyo içeriğine bi bakiyosun yok daktilo sertifikasi yok yds yok buro sekreterlik mezunu.hani nerde kaldi lise mezunu.bole lise mezunu bulursaniz banada haber verin!!!
YanıtlaSil