| Deneyeceğim |
| O Çok Tembel |
| Bu Benim İş Tanımımda Yok |
| Bu Benim Hatam Değil |
| Yapamam |
| Bu İşten Nefret Ediyorum |
| Bu Hiç Adil Değil |
| Biz Bu İşi Hep Böyle Yaptık |
| Problem Değil, Hallederiz |
| Bu Aptalca bir fikir olabilir ama aptalca bir soru soracağım |
| Bu 1 dakikalık iş |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.