Bakan Müezzinoğlu yaptığı açıklamada 10 bin kişilik ilk memur alımlarının Haziran ayında kalan diğer memur alımlarının da Ekim ayında yapılacağını açıkladı.
| Sağlık Bakanlığı 26 Bin Personel Alımı |
Yaklaşık 11 bin hizmet alımının da yapılacağı ancak yeni yasal düzenlemelerden sonra bu alımların gerçekleşeceği belirtildi. 2016'da toplamda 25 ile
26 bin alımın yapılacağını Bakan programda açıkladı. Bu haber ile birlikte sağlık alanında iş bekleyen bir çok kişinin merak ettiği yanıtsız sorularda cevaplanmış oldu.
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, bu alımları bekleyen kişilerden sabırlı olmalarını istedi ve ilk alımların Haziran, Temmuz ayında yapılacağını ikinci alımların ise Ekim - Kasım ayında yapılacağını belirti.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.