| Siemens Personel Alımları |
SİEMENS BAKIM ELEMANI ALIMI ŞARTLARI
- – Teknik hizmetler ve bakım yönetiminde 3-5 yıl tecrübe sahibi,
- – İyi derecede MS Office kullanım bilgisine sahip,
- – Esnek çalışma saatlerine ve yoğun iş temposuna uyum sağlayabilen,
- – Müşteri odaklı, iletişim ve insan ilişkilerinde başarılı,
- – Takipçi, dinamik, takım çalışmasına yatkın,
- – Analitik düşünen, planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş.
İŞ TANIMI
– Sorumlu olduğu projeler kapsamında gerekli bakım faaliyetlerini planlamak, bakım hizmet tedarikçileri tarafından gerçekleştirilmesini sağlamak ve raporlamak,
– Bakım hizmet tedarikçilerinden alınan hizmetlerin yönetimini müşteri koordinasyonu ile gerçekleştirmek,
– Planlı bakımların zamanında gerçekleştirilmesini sağlamak,
– Sözleşme kapsamındaki ekipmanların verimli çalışmasını sağlamak amacı ile bakım hizmet tedarikçileri ile gerekli iyileştirme çalışmalarını yürütmek,
– Müşterilerle etkin iletişim kurmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak,
– Aylık olarak hakediş raporları düzenlemek, fatura takibi yapmak,
– Bakım yönetim programı kullanarak tüm bakım faaliyetlerinin takibini gerçekleştirmek,
– Müşterilerin ihtiyaçlarını analiz ederek bakım maliyetlerini öngörmek ve bakım anlaşması teklifleri hazırlamak,
– İş sağlığı, güvenliği ve çevre yönetim kurallarına uymak.
Diğer kriterler ise;
– Askerlik görevini tamamlamış,
– Seyahat engeli olmayan, B tipi ehliyet sahibi, aktif araç kullanabilen,
– Alım yapılacak bölgede ikamet eden veya edebilecek olmak gibi koşullardır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.