TCDD İŞÇİ Alımı |
İzmir İli İçin 1 Kişilik Engelli Personel Alımı
Genel Şartlar
Noter huzurunda yapılacak kura çekilişi öncesi adaylar belirtilen evrakları ve fotokopileri ile TCDD resmi web sayfasında yayınlanacak olan iş talep formu ile resimli ve eksiksiz doldurulmuş olarak başvuracaklardır.
08.04.2016 tarihinde TCDD işletmesi Genel Müdürlüğü İnsan
Kaynaklarına, Anafartalar-Ankara adresine gelerek bizzat başvuru yapacaklardır.
Belgelerini teslim etmeyen adaylar, kura çekilişi ve sözlü sınava katılamayacaklardır.
Nihai listeye katılmayan uygun görülen adaylara, tebligat ile bildirim yapılacaktır. Sözlü sınava katılacak adaylar için 13.04.2016 tarihinde noter huzurunda kura çekimi yapılacaktır.
Sözlü sınav ise 18.04.2016 tarihinde gerçekleştirilecektir.
Yozgat İli İçin 1 Kişilik Engelli Personel Alımı
Adaylar, TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları Daire Başkanlığına başvuru işlemlerini bizzat gelerek tamamlamalıdırlar. Posta yoluyla başvurular kabul edilmemektedir.
İzmir İli İçin 1 Kişilik Eski Hükümlü Alımı
İŞKUR tarafından bildirilen listede yer alacak adaylar, istenilen belgeler ile beraber işgücü bilgi formunu resimli ve eksiksiz olarak dolduracaklar ve bizzat TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları Daire Başkanlığına teslim edeceklerdir. Posta yoluyla başvurular alınmayacaktır.
Sözlü sınav 18.04.2016 tarihinde gerçekleştirilecek, adaylara tebligat gönderilecektir.
Kırıkkale İli İçin 1 Kişilik Eski Hükümlü Alımı
İŞKUR tarafından belirtilen listede yer alan adaylar, yukarıda belirtilen adrese bizzat gelerek başvuru yapacaklardır. Başvuru tarihi 08.04.2016 tarihi olarak belirtilmiştir.Talebin kontenjanın 3 katı olması durumunda 13.04.2016 tarihinde sözlü mülakata katılacaklar için kura çekimi gerçekleştirilecektir.
T.C.D.D İşletmesi Genel Müdürlüğü Personel Alım İlanı 2016'ya yönelik başvuru yapmak isteyecek adaylar; ilanla ilgili evrak, döküman ve diğer tüm bilgiler için www.dpb.gov.tr adresini takip ederek ulaşabilirler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.