Geçen yıl Türkiye geneli üniversiteler idari kadroları için toplamda 2 bin 500 kişi almıştı. Bu sene bu çıtayı biraz yükselterek 3 bin yeni eleman alımı yapılması planlanıyor. Hükumetin de destekleri ile 3 bin rakamının rahat bulunacağı hesaplanıyor.
| Üniversiteler binlerce personel alacak |
YÖK 3 bin personel alımı ile ilgili bu açıklamayı yaptı;
"İlave verilen 500 atama izni üniversitelerin akademik ve idari islerinin daha iyi yürütülmesinin yanında, bilhassa üniversite hastanelerinin hizmetinin daha ileri noktalara çıkarılmasını sağlamak amacıyla ihtiyaç duyulan sağlık personeli teminine de katkı sağlayacak. Bu kapsamda yapmış olduğumuz artış teklifini kabul eden başta Başbakanımız Sayın Ahmet Davutoğlu olmak üzere, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanımız Sayın Süleyman Soylu'ya, Maliye Bakanımız Sayın Naci Ağbal'a, bütün hükumet erkanına, ayrıca konuya katkılarından dolayı Devlet Personel Başkanlığına yüksekoğretim camiası adına teşekkur ederiz" ifadeleri kullanıldı.
Sizde üniversite çatısı altında çalışmak için sitemizde yayınlanan ilanları takip edebilir uygun kadrolara iş başvurusu yapabilirsiniz. Aşağıdaki yorum bölümünden üniversite iş ilanları hakkındaki düşüncelerinizi lütfen bizimle paylaşın.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.