SEÇİMLER SONRASI MEMUR ALIMLARI İŞ BAŞVURUSU
| Genel seçimler sonrası memur alımları |
7 Haziran seçimleri sonrasında Bildiğiniz üzere Sağlık Bakanlığı,Spor Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı seçimler öncesinde en fazla memur personel alımını yapacağını açıklayan bakanlıklar arasında geliyordu.
Bu kadrolar rafa mı kalkacak yoksa kaldığı yerden devam edecek mi ? Aslında küçük bir analiz ile bunu anlayabiliriz. Bildiğiniz üzere Anayasa’da geçen bir maddeden yola çıkarak bu alımlar hakkında bilgi sahibi olabiliriz. Eğer 45 gün içinde
yeni bakanlar kurulu kurulamazsa Cumhurbaşkanı erken seçim kararı alabilir. Yani şu önümüzdeki 45 gün çok önemli diyebiliriz. Bundan ne sonuç çıkartmamız gerekiyor diyenlere ise cevap verelim.
Şuan için hem Ak Parti hem CHP hem MHP hem de HDP tüm çalışmalarını yeni kurulacak olan hükumetin nasıl olacağına dair planlar yaparak geçirmektedir. Yani bu önümüzdeki günler içerisinde memur alımı yönünden pek bir atama olacağını düşünmemekteyiz. Bir müddet bu durum rafa kalkabilir. Kesin demiyoruz ancak durum bundan ibaret. Yeni hükumet kurulur ya da olası bir koalisyon ile devam edilirse alımlar ve kadro sayılarında da değişiklik olabilir. Özellikle CHP atanamayan tüm öğretmenleri atayacağız vaatlerinde bulunuyordu. Mecliste söz sahibi bir koalisyonda nasıl bir çalışma olacak beklemedeyiz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.