ATAMA BEKLEYEN DİYETİSYENLERE MÜJDE
| Sağlıklı Yaşam Merkezleri Personel Alımları |
Üniversitelerin diyetisyenlik bölümlerinden mezun yada hala okuyan arkadaşlar için gerçekten iyi bir haber olan sağlıklı yaşam merkezlerinde personel alımları çok yakın zamanda başlayacak. Neredeyse her ilçede hizmete açılacak sağlıklı yaşam merkezlerinde diyetisyenler yanında hizmetliler, güvenlik personelleri, banko elemanları, hasta kayıt elemanları gibi çeşitli kadrolara yer verilecek.
Çocukları uyuşturucu, alkol ve sigaradan uzak tutmaya dönük olarak tiyatro, sinema faaliyetleri de ücretsiz olarak sunulacaktır. 2015 yılında 12 ilde pilot olarak açılacak
olan bu merkezlerin daha sonra 2016 yılına kadar hedeflenen il ve ilçelerde açılacağının müjdesi verildi. Ücretsiz olarak fitness ve spor salonlarının yer alacağı bu merkezlerde görevlendirilecek ‘mahalle diyetisyenleri’ ve psikologlar, aile hekimleriyle işbirliği yaparak obeziteyle ‘aile boyu’ mücadele edilmesi amaçlanmaktadır. Bu durumda atma bekleyen psikolog,diyetisyenler içinde iş imkanları sunulması gündemde. Böyle bir uygulamanın amacı ise her mahalle için bir sağlık üssü kurmak diyen Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu “Sağlıklı Yaşam Merkezi’nde aile sağlığı, toplum sağlığı hizmetleri verilecek, aile diş hekimleri ile 112 Acil Servis birimlerinin de bu merkezlerde hazır bulunacağını söyledi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.