BAKANLIKTA 1500 KİŞİLİK ATAMA BEKLENİYOR
![]() |
| Bakanlık 1500 memur alımı |
Toplamda bin 500 kişiye atama yapacak olan Gençlik ve Spor Bakanlığı, Maliye Bakanlığının konu ile ilgili çalışmasını ve kadro açmasını beklediklerini söyledi. Son yıllarda Türkiye’de yapılan spor tesis sayısının bin 650 olduğunu söyleyen Bakan Kılıç, bu rakama
göre BESYO mezunları almaları gerektiğini söyledi.
MALİYE BAKANLIĞI KADRO TAHSİSİ BEKLENİYOR
Bu bağlamla alım yapacaklarını ve bunun içinde Maliye Bakanlığından olumlu bir dönüş alacaklarını söylediler. Dönüş sağlandığı takdir de hemen bu alımların başlayacağının ise altı çizilerek belirtiliyor ve BESYO mezunlarına bir müjdeli haber verilmiş oluyor.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.