| Yurtdışında çalışmak |
YURTDIŞINDA ÇALIŞMAK NE KADAR ZOR?
Öncelikle özlem. Yurtdışında çalışan kişiler çoğunlukla eş dost akraba memleket özlemi çekmektedirler. Mutlaka Almancı bir yakınınız vardır. Her ne kadar iyi şartlarda çalışsalar da Almanyadan izne gelen akrabalar " memleketim gibisi yok, Almanya hiç de bildiğiniz gibi değil" diye dert yanarlar. Gerçektende öyle. İyi şartlarda da olsa yüksek maaş
da olsa memleket hasreti bunların önüne geçmekte.
İlginizi Çekecek:
Yurtdışında çalışacak personel arayan firmalar
Bir diğer düşünmemiz gereken konu yabancılık. Farklı bir dil, farklı sosyal hayat, farklı yerleşim koşulları ile yurtdışı insanı içine kapanık yapabiliyor. Hele bir de gittiğiniz ülkede insanlar göçmen çalışanlara iyi gözle bakmıyorsa çalışıp para kazanmak gerçekten eziyete dönüşebiliyor.
Sizin yurtdışında çalışma ile ilgili düşüncelerinizi merak ediyoruz. Aşağıdaki yorum bölümünden lütfen düşüncelerinizi bizlerle paylaşın. Yurtdışında çalışmış yada hala çalışan arkadaşların izlenimleri bizim için çok önemli.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.