VAZGEÇMESİ ZOR ÇALIŞAN OLUN
| Ne iş olsa yaparım |
Hangi sektörde ne iş yaparsanız yapın işveren için vazgeçilmez eleman olmaya çalışın. Her işi yaparım diye işe başlamayın ama çalıştığınız kurumdaki işleyişi öğrenerek
boşlukları doldurmaya çalışın. Örneğin; hayvan yemi üreten bir fabrikada beden işçisi olsanız dahi fabrikadaki işleyişi öğrenerek yüklemeci, torbalamacı, boşaltmacı yada pano sorumlusu bile olabilirsiniz. Her şey biraz girişken olmanıza bağlı.
boşlukları doldurmaya çalışın. Örneğin; hayvan yemi üreten bir fabrikada beden işçisi olsanız dahi fabrikadaki işleyişi öğrenerek yüklemeci, torbalamacı, boşaltmacı yada pano sorumlusu bile olabilirsiniz. Her şey biraz girişken olmanıza bağlı.
İŞİNİ BİLEN KENDİNİ GELİŞTİREN ELEMAN OLUN
Kalifiye eleman her zaman lazım. Hiç bilginiz olmayan bir sektörde bile işe başlasanız sürekli içinde olacağınız için kendinizi çok çabuk geliştirebilirsiniz. Örneğin bir önceki yazımızda "bilişim sektörü 10 bin personel arıyor" diye belirtmiştik. Normalde 1200 tl maaş ile işe başlayan bilişim elemanı kendini geliştirerek 10 katı maaş alacak düzeye gelebilmekte. Diğer sektörlerde de hemen hemen aynı durum gözlenmektedir.
Siz siz olun "ne iş olsa yaparım abi" demeyin sevdiğiniz ve çalışmak istediğiniz alanda kendinizi geliştirin. İnanın işte o zaman firmalar size tekliflerle gelecektir. Bu konu hakkındaki görüşlerinizi ve fikirlerinizi aşağıdaki yorum bölümünden bizlerle paylaşabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.