Genelkurmay başkanlığı bugün yayınladığı bir açıklama ile kritik bölgelerde görev alan en az
ortaokul mezunu sözleşmeli erlerin 3 bin 342 tl maaş alacağını duyurdu. Kritik bölge olmayıp sakin illerimizde ise aynı görev için
sözleşmeli erler 2 bin tl maaş alıyor. Ayrıca Ortaokul mezunu arkadaşlar askerliklerini yapmadan
sözleşmeli er olarak çalışabilecek. Gelin genelkurmay başkanlığının bu açıklamasını yorumlayalım.
SÖZLEŞMELİ ER MAAŞI 3 BİN 300 TL
 |
| Sözleşmeli er maaşları |
Genelkurmay başkanlığında sözleşmeli er olarak çalışmak mı istiyorsun? Maaş konusunda akına takılan sorulara isbasvurusu.org sayfamızda yanıt vermeye çalışacağız. Maaş konusundan ayrı olarak 7 yıl boyunca sözleşmeli er olarak çalışan arkadaşlara herhangi bir kurumda memur olma kapısı da aralanıyor. Genelkurmay başkanlığının açıklamasındaki
kritik bölgeler Ağrı, Batman, Bingöl, Bitlis, Diyarbakır, Hakkari, Hatay, Mardin, Muş, Siirt, Şırnak, Tunceli, Van illerimizi kapsıyor. Ayrıca 7 yıl sonunda bugünkü rakam ile 28 bin tl ikramiye alınabilecek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.