19. MEB şurasında ele alınan düzenlemelerden biri de
her okul önüne güvenlik görevlisi ve sağlık personeli istihdamı oldu.
Güvenlik görevlileri okul giriş çıkışlarında düzeni sağlayacak, sağlık personelleri de olası ihtiyaçlarda devreye girecek. Okullarda bulunan yüzlerce öğrenciyi hesaba katarsak iyi bir düşünce olmakla beraber geleceğimizin mimarları çocuklarımıza da güvenlik ve sağlık açısından iyi bir yatırım olacak. isbasvurusu.org olarak
her okula güvenlik ve sağlık görevlisi alımı ile ilgili haberleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.
SİZCE HER OKULDA GÜVENLİK GÖREVLİSİ VE SAĞLIK ELEMANI BULUNMALI MI?
Aşağıdaki yorum bölümünden düşüncelerinizi bizlerle
paylaşmanızı bekliyoruz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.