Maliye Bakanı Mehmet Şimşek her fırsatta istihdam için atılacak adımları açıklıyor. Buna göre
2015 yılında kamuya toplamda 74 bin yeni memur ataması yapılacak. Bakan şimdilik hangi kurum ne kadar memur alınacak açıklamadı ama isbasvurusu.org olarak
kamuda memur alımı detaylarını yayınlamaya devam edeceğiz.
KAMU KURUMLARI 74 BİN MEMUR ALACAK, İŞTE DETAYLAR...
 |
| Kamu memur alımı |
Bakan Şimşek şunları ifade etti: “2015 yılında onaylayacağınız bütçeyle toplam 74 bin kamuya personel alınması noktasında Meclis olarak olanak sağlayacaksınız. Bunun
yaklaşık 34 bini otomatik olarak gelen, yani doktor, hakim, polis gibi… Geriye 40 bin kişi kalacak. Yılın başında ilgili bakanların ihtiyaçları da dikkate alınarak başbakana sunacağız ama şimdiden şu bakanlığa bu kadar kadro vereceğim demem doğru olmaz. başbakana sunacağız.”
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.