Kamu kurumları istihdam rakamlarını arttırmak ve iş gücünü geliştirmek için 2015 yılında Devlet kadrolarına tam
74 bin personel alımı yapacak.
Memur olmak isteyen arkadaşlar 2015 yılı sizler için parlak geçecek.
Kamu kurumları İŞKUR vasıtası ile 40 bini idari kontejyan olmak üzere
74 bin memur alımı yapacak. isbasvurusu.org olarak gelişmeleri an be an sizler için değerlendireceğiz.
DEVLET 74 BİN MEMUR ALACAK İŞTE DETAYLAR
 |
| Kamu memur alımı |
Devlet personel başkanlığı istatistiklerine göre kamu kurumlarında an itibarı ile 3 milyondan fazla personel çalışmakta 2015 yılında bu rakam 74 bin kişi daha artacak. Devlet yeni istihdam politikası ile işsizlik oranını yeniden yüzde 10 altına çekmeye
çalışmakta, bu bağlamda yeni istihdam politikaları üretmekte.
Sizce kamu kurumlarına alınacak 74 bin memur rakamı işsizlik oranını yüzde 10 altına çekmekte yeterli olur mu yoksa devlet yeni politikalar ile (örn; işkur meslek edindirme kursları) istihdam rakamlarını arttırmalı mı?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.