İşkur Bingöl il müdürlüğü çeşitli kurumlarda görevlendirmek üzere
2 bin yeni personel alımı yapacağını duyurdu. Ara ara illerin
işkur müdürlükleri böyle toplu alım yapmaktadır. Bingöl işkur il müdürlüğü de gerek belediyelerde gerekse çeşitli müdürlüklerde çalıştırmak üzere
2 bin eleman alımı yapacak.
İŞKUR 2 BİN PERSONEL ALIMI DETAYLARI
 |
| İşkur 2 bin personel alımı |
Toplum yararına çalışma projesi kapsamında alınacak 2 bin personel için başvuru 10 Ekim yani bu cuma sona eriyor. Başvurular kontenjan sayısından
fazla olursa kura çekilerek eleman alımları gerçekleştirilecek.
Eleman alımında kura çekerek sonuca ulaşma taktiği de yeni çıktı. İnsanlar çalışarak alnının terleri ile para kazanacak ama bunu bile şansa bıraktılar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.