2014 yılını 100 bin civarı personel alimi ile kapatan kamu kurumları
2015 yılı personel alımlarına hazırlanmaya başladı bile. Bakan Şimşek
2015 yılında en az 74 bin personel alımı yapılacağını doğruladı.
KAMUYA 74 BİN PERSONEL ALINACAK
 |
| Kamu memur alımı |
Kamuda çalışmak isteyen arkadaşlar bakan şimşek ten gelen bu
gayri resmi açıklamayı isbasvurusu.org sitemizde sizlere duyurmak istedik.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.