![]() |
| İş garantili kurs protokolü |
Kaymakam Mehmet Okur başkanlığında, İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Ercan, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Muhlis Sönmez, Nazilli Manifaturacılar ve Tuhafiyeciler Esnaf Odası Başkanı Hüdai Tosun ile Çalışma ve İş Kurumu Nazilli Hizmet Merkezi Müdürü Şahin Altınkurt’un katılımları ile imzalan ön protokol ile Nazilli Manifaturacılar ve Tuhafiyeciler Esnaf Odası
üyelerinin ve diğer vatandaşların katılabileceği Pazarlama ve Perakende Satış Görevlisi Elemanı Yetiştirme Kursu açılması planlanıyor.
KURSİYERLER 25 TL YEVMİYE ALACAK
Protokolün amacının vatandaşların Pazarlama ve Perakende alanında becerilerini geliştirmek, bu alanda aile bütçelerine katkıda bulunmak ve topluma faydalı olmak olduğunu söyleyen Kaymakam Mehmet Okur; “Proje kapsamında Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünde hafta içi her gün akşam 18.00 ile 23.00 saatleri arasında verilecek 184 saatlik eğitim programına katılıp, kursu başarı ile bitiren kursiyerlere sertifikaları verilecek. Kurs bitiminde Nazilli İŞKUR Müdürlüğünce anlaşmalı iş yerlerinde altı ay süre ile staj yapacak kursiyerlere günlük 25 TL ödeme ve sağlık sigortası yapılacak” dedi.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.